Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 13 juni 2013 07:52

... bråttom bråttom!!
Får lägga på ett kol om jag ska hinna med bussen..;) Idag, 1 fkn dag kvar till 7:ans slut.. Så himla gött de ska bli med lov, aaa bara göra ingenting... STORA grejor på G säger jag bara!!:)

Torsdag, är de brändboll hela dagen.. Ser hur de ska sluta. Så outfiten idag ser lite mer sportig ut..;) Wish us luck!!

Ohh här kommer bussen, YES hann med den:)

Av My Love Johansson - 12 juni 2013 21:30

Dag 2: En bild på någon i din familj.

 

Jag & syrran!  Lika som bär huuh? Eller INTE...  

Dag 3: En gammal bild på dig själv.
Dag 4: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
Dag 5: En bild som du aldrig lagt upp.
Dag 6: En person som du saknar.
Dag 7: En person du kan berätta allt för.
Dag 8: En bild som påminner dig om gamla tider.
Dag 9: En person som du vill vara med.
Dag 10: Din fritid.
Dag 11: En person som är snygg.
Dag 12: En bild på en tid du saknar.
Dag 13: En bild från i somras.
Dag 14: En bild som gör dig glad.
Dag 15: En bild som du alltid skrattar åt.
Dag 16: En tokig bild.
Dag 17: Den nyaste bilden på dig själv.
Dag 18: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Av My Love Johansson - 12 juni 2013 19:17

Jag & pappi dag;) Eller kväll.. Drar mot Viking & sen handla lite. Fixa & trixa..
Brb Love

Av My Love Johansson - 12 juni 2013 14:18

Yeah!! Vädret perfekt, vad blir bättre än att bada med vännerna?;)

Av My Love Johansson - 12 juni 2013 12:53

Mätt som f*n, shit! Åt tre hamburgare + kladdkaka, grädde & en massa jordgubbar:) Men gott var de, de kan jag lova! Nu chokar vi på studsmattan & baah solar & snackar..
Senare blir de bandsjön, vädret bara bjuder:) See yaa

Av My Love Johansson - 12 juni 2013 11:16

Solen total stecker, värmer sjukt!
Riktigt chill dag, jätte pyyys. Är hemma hos min mentor, vi har byggt ett bord, samarbetet var på topp, grymt jobbat!! Såklart pimpade vi de lite med spray färg.. Blev grymt;) Sen hade vi smaktävling, svårt men klarade de till slut. Just nu sitter jag & några & baah stecker. Medans andra står & fiskar.. Grillning på G.. Hamburgare GOTT

Fler bilder kommer,, lovar;)

Av My Love Johansson - 12 juni 2013 08:19

NU sitter jag i bilen.. 0813 sjukt skönt med sovmorgon.. Behövde jag.
Klassens dag idag, sen bandsjön:) Ska försöka spara mitt batteri så mycket som möjligt... Så vi får se hur de går med de;) Vädret blir finare & finare, solen skinner iallafall... Kör på jeans idag, t-shirt & tjocktröja..
Spretigt inlägg.. Men Vi hörs

Av My Love Johansson - 11 juni 2013 21:42

Ohh sååå sjukt trött, vill bara sova. Oförklarligt, blir bara tröttare & tröttare för varje dag som sommarlovet närmar sig:) Imon har vi inga lektioner, ingen vanlig dag..;) Klassens dag är de som gäller. Sen blir de bandsjön, vad annars;)

Oooååå my little star... Min kattunge... Jagar möss uppe bland stjärnorna, lever döden & vakar över sina syskon:( Halvan, min lilla stjärna, shine bright så jag ser dig. Varje dag:'(

Har ni några husdjur som flugigt upp till paradiset?

Kommentera, skicka mejl. Gör ett inlägg, *Saknar er*
Godnatt på er

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards