Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 19 juni 2013 12:56

Hej hopp på er alla!
Kände igår att jag verkligen behlvde sova ut, så bad mamma att inte väcka mig. Vaknade vid halv 12, syrran gjorde frukost... Tacka & bugga va?;) Nu sitter jag & kockar in en bil påväg till badet. Ska bli såå skönt att bara plums i. Träffa några vänner & ha kul. Vilken sommar de kommer bli, bästa!

Ohh om 11 dagar sitter jag på ett flyg påväg till Spanien:)
Nej nu e dags att hoppa i vattnet,
See Yaa

Btw, vad tycker ni om nya linnet?;)

Av My Love Johansson - 18 juni 2013 18:50

Nu har jag & syrran hoppat på tåget.. Blev lite ändrat, tog ett senare tåg, så de fanns mer tid för bad, sol & över go mat;)
Så med sig hem har man 20kg extra;), kläder & ett glatt humör. Gryma dagar med bästa Johanna & syrran, först hänge vi i Snälleröd, drog in till Röstånga, Ljungbyhed.. Sen blev de hem till Johanna, till Malmö. 5 dagar, nu vilar vi lite & på fredag ses vi igen. Och då taggar vi tivoli i Danmark:) Super grym start på ett sommarlov som kommer äga!

Ikväll blir de att packa upp, ta de lugnt & kolla på film. Imorgon drar jag & Casandra in till badet.
Ses hemma i Snälleröd:)
Ps. Glöm inte att kommentera inlägget; "Väljer två"
Kram Love

Av My Love Johansson - 18 juni 2013 16:14

Kom igen nu bloggers... Fram med powern.. Kommentera vad ni vill jag ska skriva om.. Ni ger förslag & jag väljer:) Två speciella inlägg jag tror ni vill läsa.. Öppnar mig & skriver som JAG tycker, vad JAG känner om de ämnet ni vill.. Låt tangenterna rycka;)

Kram Mylovees

Av My Love Johansson - 18 juni 2013 14:43

Med 10kg BK mat i magen hoppar vi i våra bikinis & lägger oss & solar. Men endast några få minuter... sen kokar vi. Shit vad varmt de e, sommar o yeah!

Ikväll vi 17;09 går tåget hem.. Hem till ljuva Snälleröd!

NU väntar poolen & solstolen, vill helst inte svika dem;) Brb

Av My Love Johansson - 18 juni 2013 14:26

Igår Max & grillning
Idag BK

Av My Love Johansson - 18 juni 2013 13:24

Vilken härlig dag!!
De firar vi med mobilia & BK.
Natten blev lång & morgonen trött, vaknade vid 11, baah låg & slöade. Världens godaste bullar till frulle.
Solen skinner, shorts & linne Check!
Efter mobilia blir de sol & bad, dags att bli brun;)
Brb

[Bild]

Av My Love Johansson - 17 juni 2013 21:00

Bättre sent än aldrig.. huuh?

Började som vanligt 0810, gick till våra mentors salar & snackade lite. Vid 0830 gick vi ut & satte oss i aulan. Uppträdande, filmer, allsång och såklart.. Rektorns tal..;)

Sen in till våra mentor salar igen, snack, godis, chips. De BÄSTA... Betygen;) Sååå hääääär nöjd med mina betyg, crazy asså. Även om jag är super nöjd måste jag jobba mer i 8an, plugga, lyssna.. Skolan prioriterad som etta.. Skolan är de viktigaste för ens framtid, man MÅSTE ha en utbildning, bara är så... Hur mycket man än hatar skolan, hur mycket man inte vill, inte pallar.. Måste man gå i skolan.

Back... Efter vi kollat igenom betygen... Alla baah wääääh SOMMARLOV.. Haha Bye bye skolan... And Hello summer;)

Hoppas ni får bästa sommaren!


   

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards