Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 3 september 2013

Godmorgon!

Av My Love Johansson - 3 september 2013 07:38

Sunshines!
Kylig morgon idag med, mildare men fortfarande ganska kallt. Solen skinner & massa fåglar kvittrar runt om mig, på väg upp mot bussen.
Fingrarna är som frysta, går knappt att klicka på skärmen.. Klaga lagom.. Höst är alltid höst jue. Känns lite som vinter tävlar om att komma förre;) Och tidig morgon är alltid morgon huuh DÅ de är kallt. Men senare under dagen hörde jag att se skulle bli 22grader. Så de är gött;)

Nog snackat om de.. Idag är de en lång dag, slutar tidigt i skolan men stannar ändå kvar & gör läxor & sånt. Sen vid fyra tiden drar jag & ett gäng kompisar till showtime, & senare klockan sex börjar friidrottsträningen. Rolig & krävande dag, vi hörs senare.

Outfit of today

 
 
Ingen bild

Gina

3 september 2013 07:41

Snygging, älskar outfiten..

 
Ingen bild

Aldina

3 september 2013 07:52

Jätte fin

 
Ingen bild

R

3 september 2013 07:52

Gud va fint du bor!

 
Ingen bild

Natta

4 september 2013 21:41

Det är jättekul att di kommenterar dina egna inlägg, för det är sjukt konstigt att typ alla kommentarer är direkt efter sig, eller samma minut! Bara sluta med det, din blogg är så pass bra att du ska inte behöva kommentera den själv ;)

My Love Johansson

4 september 2013 21:57

Haha.. Ursäkta.. Varför skulle jag göra de?^^ Så desperat är jag inte av att få kommentarer, man lämnar en kommentar om man vill!!;) Jag styr inte över när man skriver den. Och om man följer mig på blogkeen eller bloglovin får man nån notis på att jag bloggat. Så folk kanske kommenterar samtidigt.. Varför problem av de? Så snälla.. :) De är ni som kommenterar på denna blogg, inte jag. Vill inte låta arg eller så men känns ganska surt att få en sån kommentar.. Men tack för de sista;)

 
Ingen bild

Vendela Rrasmussen

5 september 2013 12:24

Hej!
Jag är en tjej som heter Vendela. Din blogg är det bästa jag vet. Det är så här att jag är en jätte lätt skrämd tjej, jag menar det verkligen. Jag är så rädd jag kan nästan inte göra något utan att vara livrädd, varje gång jag gör något så kommer det upp tankar i huvudet det är inga bra tankar utan det är vad som kommer hända (det händer aldrig men ändå). Jag kan inte vara själv i mitt rum, vara ute själv, läsa en bok som innehåller något läskigt utan att vara livrädd. Jag kan kolla på hur läskiga serier som helst utan att bli rädd, men direkt när jag stänger av det håller jag på att dö av rädsla så nu har jag slutat att kolla på serier som är läskiga även om det var dom bästa serierna jag visste. Jag kan inte kolla ut genom fönstret om det är mörkt ute. Nu tror jag du fattar vad min rädsla går ut på. Det skulle vara snällt om du kunde hjälpa mig, vilket du troligtvis inte kan. Jag gråter ofta på grund av min rädsla, jag vill kunna göra saker utan att vara livrädd. Jag ville bara skriva det här till dig, jag valde dig för att du känns som en underbar tjej som man kan lita på. De hade varit kul om du tig med denna i din f/S, stort:)) Och de är helt ok
Kram Vendela

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards