Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 7 juni 2013 21:53

#Vitare tänder

Ta bakpulver,citron och salt på en tandborste och borsta som vanligt. Man får resultat direkt efter första gången.


#Noppa ögonbrynen.

Noppa dom direkt när du har kommit ut ur duschen, värmen öppnar upp hårsäckarna och gör noppningen mer effektiv och mindre smärtsam.

#Fylligare läppar.

Måla munnen med ett rosa läppglans och applicera därefter ett naturligt, extra glansigt läppglans i mitten på din underläpp för ett intryck av fylligare läppar.

#Babylen hud.

Babyoljan är inte bara till för bäbisar, den gör under på din hud också! Smörj in kroppen efter duschen och du en mjuk och superlen hud.

#För ett starkare och mer glänsande hår.

Du ska alltid avsluta duschandet med att skölja håret i kallt vatten. På så sätt stänger sig nämligen alla fjällskikten i håret och därmed får man alltså ett hår som är glansigare och lättare att reda ut.

Av My Love Johansson - 7 juni 2013 12:21

Kollar film med mysigaste kisse bebisen! Så fin, så gosig:)

Av My Love Johansson - 7 juni 2013 10:34

Godmorgon! En trött tjej har ni på bloggen! Skriver lite snabbt nu på morgonen.
Ja först paddla vi i typ 50år, kändes de som, de var varmt, solen brände & de var jobbigt. MEN kul var de, paddla med mina goa kompisar. Bra stämning, mycket skratt, lite fails såklart! Nej sjukt kul var de:) Vi var nära målet, vi tävlar, försten. Jag & min tjej kompis kollar back & ser att killarnas kannot ligger upp och ner, *skratt* Mrn skrattet varade inte länge, vi ramla i...& när vi skulle hoppa upp igen tippade kannoten ännu en gång..*skratt* Vi var kalla, men humöret var på topp:)
Vi kom fram till skolan där vi skulle sova, chips krig, fotboll. Bara kul hade vi! Sen kväll, TIDIG morgon. Nu sitter vi här & väntar.

Jag, Felix, Anton & Danne drar till bandsjön lite senare. 22grader på spel! Sola, spela fotboll & BADA. Funnie time:)
Hörs senare maah lovers:)

Av My Love Johansson - 6 juni 2013 09:08

Godmorgon!
Ska snart lämna mobilen till mamma, vill nt riskera att vi ramlar i jue, med mobilen i fickan;)
Uppdaterar er efter paddlingen! Fint väder, skönt med shorts & öppen tröja! Vi ska övernatta på nån gammal skola, har min mobil då så uppdate? JA! Vi ses senare guys:)

Av My Love Johansson - 5 juni 2013 21:18

... rättvisa?

Asså.. ehh nej. Jag gör inte de. Finns såå mycket orättvisa i världen. Sånt man aldrig kommer att förstå sig på. Jag tror inte att rättvisan alltid vinner men att sanningen alltid kommer fram.


... evig kärlek?

Jag vill tro på de, tills döden skiljer en åt. Ordet kärlek betyder olika från person till person. Vissa tycker inte man kan vara riktigt KÄR när man är ung, men jag tycker de är samma sak som om man är 12 eller 40 med 4 kids, de viktiga är vad man känner för varandra,  de är inte prylarna, huset eller barn som gör en kär, de är mannen/kvinnan i ditt liv, den du vill leva med resten av ditt liv. Om ni så fick bo på en öde ö, bara ni har varandra. Man ska inte bry sig om folk som inte tror på kärlek. Är man kär så är man. Asså känslan, just nu lever jag med föreldrar som inte är skiljda så jag hoppas & tror på evig kärlek. Man sak kämpa för att få de att funka, inte bara fly från problemen & tro att de ska bli bättre för de. Men kärlek, behöver heller inte vara till en person, man kan va kär i VAD som helst. Du bestämmer, ingen annan. You most fight to get your love . 


... evig vänskap?

Kanske.. Jag har så sjukt fina vänner som jag hoppas att jag kommer va vänner med livet ut.

Av My Love Johansson - 5 juni 2013 20:54

Det är helt sjukt hur mycket det svider i andras ögon att se någon annan lyckas med något.
Lyckas jag komma längre med bloggen då svider det nåt fruktansvärt i vissas ögon. GALET.
Varför kan man inte bara glädjas för någon annans framgång?
Asså för vissa personer är det FETA problem med att se just någon person lyckas med något bättre än hen själv gör .
Springer jag 2 km snabbare än dig och vinner, nä då ska du klaga på att du hade ''ont i foten'' Så sjukt dålig stil! Varför inte bara säga grattis, bra jobbat? Nej de finns inte på världskartan, bara att hata & inte kunna glädjas av någon annans framgång!
Usch.
Men när då DU lyckas med något ska hela värden komma med blommor & helt plötsligt har DU nån mening, DU är helt plötsligt så speciell. Can't get it!!
Varför kan man inte se någon annan vara bättre på något utan att någons ögon blöder? Komiskt alltså.
Jag fick beröm av större bloggers, betyder mycket! Just bloggers förstår, förstår hur man ska göra. Vet hur man ska bete sig. Bloggare är såå 2014, så framtiden! Men haters? Skärp er, lev i nuet & inte 2009.
Vissa skulle inte klara av att höra att STORA bloggare berömde mig, gav mig ord att kämpa för! Blä säger jag. Fyf*n.
Ni lovers ger mig en kick och det är därför jag sitter och knappar in alla mina inlägg här dag ut & dag in. Men haters, vad för nytta ger ni oss bloggers? Förstöra JA, & jag kan erkänna att ni lycktas, lyckats på en LÅG, omogen nivå. Haters gona hate, bara ta skiten & gå vidare. Haters har funnits hur länge som helst & kommer ALLTID att finnas. Blir inte bättre av att sitta och tänka på DEM DÅLIGA kommentaren hela tiden. Tänk på DOM bra. Tänk på dina lovers bloggers, tänk så många personer som klickar in på din blogg, tycker du är grym & baah totalt älskar dig, DET kallar jag bra människor!:)
Men det jag vill komma fram till är att varför det ska vara så svårt för vissa att se någon annan lyckas med något?
Ge en kommentar. ''grymt inlägg idag'' ''sååå fin du är'' ''du kommer gå långt i blogg världen''

Asså jag tror ni förstår min poäng! Budskapet med inlägget,

Stödjer #skickavidarenätkärlek
   

Nu fortsätter vi sprida glädje & kärlek på mylovees

Av My Love Johansson - 5 juni 2013 19:25

Ohh allt är klart hemma nu, ätit, duschat, packat klart.. Är så j*vla trött, vill bara dö på soffan. Vilar resten av kvällen, måste vara pigg tills imon. Vill inte missa morgondagen liksom, kommer bli kul;) Tidig morgon, men grym dag, lång natt & död morgon;) Dum nog som jag är, slog jag vad med pappi för några dagar sen.. Inget godis fram till nyår!:O Bara mängder av tuggummi & chips;) Klarar de, LÄTT!;) Eller?
Nej nu ska krypa ner under täcket & starta en film, pyyyyys

Av My Love Johansson - 5 juni 2013 07:35

En solig onsdag, en varm onsdag!
Nu på morgonen har jag muntliga delen av spanskan. Låten Limbo.. Spelade sönder den igår, kollade på lyricsen & försökte förstå.. Jaja vi kör på! Idag har jag ingen träning, så istället drar jag, D, A, F, D & C till Bandsjön... Så man får väl hoppas att solen håller sig under dagen;)
Hörs, puss:*

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards