Our Kingdom

Alla inlägg under december 2012

Av My Love Johansson - 31 december 2012 09:55

Godmorgon Bloggen ! Sovit gott? Det har inte jag gjort somnade typ kl.3 och sen måste jag gå up 10 för jag ska hinna rida Jippi... Men ialla fall ni får uppdateringar mer senare :)
Vi hörs Kram Love:)

Av My Love Johansson - 31 december 2012 00:07

Jadå imon gäller det imon smäller det! Ska fira med min bästa vän Emma och hennes familj och såklart min egen!;) Kommer bli super kul förstås:D Men nu e det väl bäst att man somnar så man orkar. Ska först rida min söta Cayenne Ess och sen blir det duscha och fixa sug inför det nya året!
JAG VILL BARA ÖNSKA ER EN JÄTTE ROLIG OCH TREVLIG NYÅR INNAN JAG SOMNAR!!:D
Vi hörs // Love:)

Av My Love Johansson - 30 december 2012 22:39

Ja då ska man till Sälen om 39 dagar Jippppi längtar som faaaan. Ska ditt med min bästa vän och hennes familj. Jag kommer försöka uppdatera under hela resan med en massa bilder och inlägg. Hoppas ni får lika kul som jag ! Vi hörs // Love :)

Av My Love Johansson - 30 december 2012 22:25

Solnedgång påvägg hem fråndöm träning För ett par veckor sen!

Av My Love Johansson - 30 december 2012 22:21

Några veckor sen när jag gick hem från skolan Tog jag denna bild Själv tycker jag den är väldigt vacker ! Kommer lägga upp andra bilder som jag taggigt själv Finns i kategorin Natur Foto!
Vi hörs // Love:)

Av My Love Johansson - 30 december 2012 22:14

Ja då satt man i nån timme och målade och fixade sina naglar men slut resultatet blev jag ganska nöjd med !!? Depend Nr.091 25kr |
Depend Nr.204 25kr |
Stickersen är från kicks 69kr |
Vi hörs // Love:)

Av My Love Johansson - 30 december 2012 21:23

Ja Det va ett tag sen jag tog dessa men jaja big deal nej !! Haha

Av My Love Johansson - 30 december 2012 19:58

Vad har hänt idag?!

Ja jag vakade typ kl.9 (blää) Kunde inte somna om så ja vad gör man... Gör lite frukost och krypper ner i sängen med en varm och mysig filt om sig, sätter på GEEK CHARMIG på swefilmer. Vi håller också på att renovera mitt rum så gick in och hjälpte pappa. Jag och pappa åkte till Bauhaus (stavning) och handlade mer till rummet Längtar som faaan tills det blir klart men dom jävla tapeterna kommer intre förens det 10 januari...(blää) och ja sen åt vi middag och nu är jag här framför datorn och skriver ett inlägg om vad har gjort idag (haha) och samtidigt tittar jag på AVATAR, går på 4:an. Min lillasyster har även en kompis hemma så ja man e typ bomad från rummet... Men ja Jag ska bara chilla resten av kvällen, kränga lite chips och sånt gott!

Vi hörs // Love:)   

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards