Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 3 juni 2013 07:57

Vilket väder! Solen står i högsta grad & värmer, sommaren visar sig idag:) Godmorgon föresten, måndag idag, härlig dag! Skola först & sen trampolin. Hem & plugga spanska, sista provet på onsdag, yes!;)
Outfit: converse, shorts, enkel t-shirt, armband, väska.
Nu förtrollar vi den onyttiga Love till den sunda & starka Love! Har slagit vad med pappa.. Om att inte äta godis fram till nyår.. Får se hur de går..
#lyckatill

Av My Love Johansson - 2 juni 2013 22:20

Har ni haft en bra kväll?
Varit lite kallt & blåsigt nere i Malmö, men ändå har humöret varit på topp. Först när vi kom ner till Malmö gick vi på en utställning, åt glass. Tog en snabb runda på triangeln, blev en ny navelpiercing. Sen vlev de att köra bilen till Olle & väl där blev de grillning, mycket snack & skratt. När man bara sitter & tittar på dem. Vilket gott gäng, så glatt, så mycket kärlek. Min farmors syster Gun var oxå där, o seriöst vilken dam! 90 år, målade ögonbryn, färgat hår, diamanter på hörapparaten. Nej en sann dam! Men kul var de, träffa gamla Goa gänget;) Vi & mötte upp min storebror & Cecillia en snabbis;) Och sen bilen hem till Bjärrnum & SEN hem till ljuva Snälleröd
Planerna v.23 får ni imon. Nu måste jag sova, Godnatt på er maah lovers

Av My Love Johansson - 2 juni 2013 18:41

Nu håller dagen på att glida mot sitt slut. Jag sitter i bilen påväg hem till farmor, lumpar av henne & fortsätter färden hemåt. Väl hemma blir de att planera veckan, fixa för imon & packa väskan för torsdag-fredag. Ni får se vad som händer då, i "Planer v.23"
Musiken i lurarna, lutar sig tillbaka & sen ses vi hemma:)

Av My Love Johansson - 2 juni 2013 13:13

Kallt & blåsigt men humöret är på topp! Just nu befinner jag mig i slotsträdgården & äter glass, amerikan cream ASS GOD!:) Och rolig.

Av My Love Johansson - 2 juni 2013 12:02

Sitter i bilen nu med maxad volym i lurarna. Life;)
Tillbringar dagen i Malmö, med grillning & mycket snack. Kanske blir nån liten shopping runda:) Ska iallafall möta upp min bror vid 5 tiden &hänga lite. Bjuder på några bilder, vissa lite suddiga men äsch;) Helt olika, gamla bilder, men många minnen. Enjoy;)

Av My Love Johansson - 2 juni 2013 11:41

Uppe med tuppa fan, låg & drog mig lite medans jag kollade senaste på olika bloggar. Klockan var 0720 men var ändå pigg, taggad för Malmö.. What?;)
Mår super bra just nu, skolan toppen, hemma toppen, livet toppen! Ja allt är bra, kan nt komma på något som inte är de..
Idag ska jag & la familj ner till Malmö, grilla med några släktingar & prata. Ni vet vuxensnack.. Wiiow;) Passar på att kolla på nån ny bikini & navelpiercings. Möter upp min storebror & hänger lite:) En perfect söndag.
Igår vart de inte så mycket uppdate, bara massa mode...:) Men jag gjorde inte så mycket, hjälpte pappa med hagen, lavade ved. Haha vilken hjälpreda;) Bara hemma & hade de gött i solen. En liten fight om en bikini såg jag oxå!

Av My Love Johansson - 1 juni 2013 19:00

Dmretro style in my heart!

http://dmretro.se

Min favorit affär LÄTT

Gå in på---->>>  http://dmretro.se/  <<

Här får ni några goingar, några av mina favoriter!!  

Byxor/Shorts

     


Klänningar

   

     

Tröjor

         


Koftor

   

   


Väskor- BIG LOVE

   

Skor

 

Bad

             


Vad tycker ni om Dmretros stil?

Just nu har dem en grym en rea! Och vem gillar inte reor? Ta en titt vettja  

Av My Love Johansson - 1 juni 2013 18:15

Hej allihopa!

Kollar igenom lite kläder till skolavslutningen & har hittat några goingar, får se viket de blir.

Kollar just nu på dmretro.se &


Vad ska ni ha på er? 

Kläning?

Dags att köpa till skolavslutningen?
Ni får 3 olika, kommentera gärna  

1... Dmretro

   

Den här underbara Jane kläningen, matcha med ett par svarta klackar. Super!

2... Nelly

 


Söt .. sjukt gullig. Matcha med en vit cardigan & ett par små klackar.

3... Nelly

 

OMG!! Perfect kläning till ett par vita låga converse & en svart kavaj,PERFECTO.!

Om ni inte vill köpa något nytt, ni vet man använder de typ 2 gånger sen bara hänger de där & tar plats i garderoben.. Varför inte ta något ni har hemma, kolla vad du har innan du köper något nytt.. De hörde ni inte från mig.. Jag e nog den sista som gör så, ska alltid ha något nytt!


Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards