Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

SUN

Av My Love Johansson - 17 juni 2013 16:44

Kommit hem från emporia. Blev lite inköp på Hollister, två linnen & ett par mjukis shorts:)
Väl hemma blev de att bada, så plums i... Riktigt svalkande.
Solen på högsta grad, perfekt över oss. Sol time
Brb

Av My Love Johansson - 17 juni 2013 14:22

Yogiboost

Av My Love Johansson - 17 juni 2013 12:10

Godmorgon!
Så fin dag, vaknade vid 10, låg & snackade... Frukost, fixa oss, & NU emporia.

Brb

Av My Love Johansson - 16 juni 2013 20:54

.... Dröm rea på *nelly.com*
50-70%...
Det finns allt, en super rea... Ur läckra tröjor, jeans, ALLT! Ni kommer till rean genom den här sidan --->
http://nelly.com/se/rean-stängd/?utm_source=tradedoubler&utm_medium=cpo&utm_campaign=tradedoubler_2162467
Koden är: SUMMER2013
Have fun shopping!

Av My Love Johansson - 16 juni 2013 19:01

Yeah!! Sitter på tåget, taggad till tusen!! Är framme vid halv åtta.. 50min färd, helt ok:) Regnigt med humöret på topp.. Jag, syrran & tolle, tre brudar... Malmö var bereda på KAOS..;)
Brb

Av My Love Johansson - 16 juni 2013 18:19

Hoppat in i bilen, musiken på högsta & mina damer, herrar vi är på väg;)
Malmö here we come!
Brb

Av My Love Johansson - 16 juni 2013 14:43

Med snack& gott sitter vi på scenen & väntar in några polare..:)
Brb

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards