Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 4 september 2013

Efter ett samtal känner jag mig bättre

Av My Love Johansson - 4 september 2013 20:52

Har precis lagt på luren efter över 1 timmes snack med Johanna, blir så sjukt glad när hon ringer & bara vill prata. Vi sitter timme efter timme & bara bablar om allt möjligt. Sååå sjukt underbart att ha en sån vän, min syster.
Vårda era vänner ömt, ta hand om varandra & var tillgänglig.
Älskar dig sis<3

Nu fortsätter jag min mys dag framför tv:en med idol & lite gott

#love life

YOLO LIKSOM<3

 
 
Ingen bild

Miriam

4 september 2013 20:55

Skönt att höra att du mår bättre

 
Ingen bild

Maja Larsson

5 september 2013 12:07

Hej Love!
Du har sjukt fin blogg, och det är du med.
Har kollat en ganska lång tid på din blogg och läst om din vardag osv.
Jag skulle bli super glad om du kunde svara på denna fråga:
Hur har du kommit så långt? Jag har haft tusen olika bloggar, men får lixom inte mer än 10 läsare typ.. :/
skulle vara kul om du kunde ge ett tips! :D

 
Ingen bild

Josefine

5 september 2013 12:17

hej!
måste man skaffa ett konto på swefilmer för att se pll?
har du ett konto där?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards