Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 9 juni 2013 11:47

Shopping ohh ja!
Idag drar familjen till väla:)

Sitter i bilen med musiken i lurarna, vilken helg de har varit! En super helg, kul att göra grejor tillsammans med familjen:) See yaa soon maah lovers

Av My Love Johansson - 8 juni 2013 22:16

Kjol~Lindex~149kr
Bikini~Lindex~149kr
Gått & shoppat HELA dan! Men ändå bara förbrukar 300kr SINNE, e jag sjuk eller nåt? Haha
Snabbis, drar till Emil, några andra är oxå där, tältar med dem eller drar hem senare..:) See yaa

Av My Love Johansson - 8 juni 2013 20:14

Ohh vilken dag, bara gått & gått! Men härligt var de, med shopping;) Sitter i bilen & tjockar mig med en yogiboost, gott:) Har handlat med mig en bikini & en kjol. Hittade inget till skolavslutningen, men i värsta fall så får jag ha kjolen jag köpte idag:) Bilder när jag kommer hem.
Först gick vi ute gå gatan, åt buffé på bambu city & sen blev de mer shopping på emporia. En riktig super dag, red ut i morse, ohh herregud va pigg Cayenne va. Kunde knappt få stopp på henne jue;) Hemma om 40, bilder kommer. Sen blir de pyyys med ansiktsmask & film:) See yaa

Av My Love Johansson - 8 juni 2013 20:09

Sååå hääääääär gott. Fanns typ ALLT, frukt godis kakor strösel WOW! Min nya favorit affär LÄTT;)

Av My Love Johansson - 8 juni 2013 12:35

Sitter i bilen, maxad volym! Livet:)
Ja de var väl allt, lite shopping, träffa bror & äta gott! Ses om nån timme..

Av My Love Johansson - 8 juni 2013 09:38

Godmorgon
Har precis vaknat & ska snart ta Cayenne på en runda i skogen, pyyyyys:) Jag vet inte om jag skrivit de men hon kom hem igår, det är mysigare att ha sin häst hemma. Bara kunna gå ut i hagen & kela & bussa;)
Dags att dra ut, brb!

Av My Love Johansson - 7 juni 2013 23:01

Lägger mig tidigt, måste vara pigg till imon. Jag & la familja drar en sväng till Malmö. Träffa Borg & Cilla, shoppa, äta. Som vanligt ha kul. Ska satsa på att hitta något till skolavslutningen.. får se vad de blir. Men om de blir klännig, maxi, hög kjol, klackar, converse. Don't ask me.. I don't know.

Nej längre blir de inte, orkar knappt hålla ögonen öppna, mina fingrar tochar bara vid tangenterna.

GODNATT maah lovers..

    

Av My Love Johansson - 7 juni 2013 22:16

Bara för att jag inte har något att göra.. Hehe

  1. Är du tsm med någon? Ja
  2. Skulle du vilja ändra på det? NEJ
  3. Är du nöjd med din nya hårfärg? JA, men ska få den lite lite ljusare nästa gång
  4. Kysst någon? Ja?
  5. Hånglat med någon? Ja?
  6. Litar du till 110% på dina vänner? Tre killar, min kusin. INGA andra
  7. Saknar du någon? Ja, många
  8. Vem isåfall? Isabel mest, min ängel som befinner sig på andra sidan jordklotet..
  9. Vad gör du? Svarar på frågor..
  10. Vad finns på din högra sidan om dig? Haha, mitt rum?
  11. Har du kul? Alltid lika kul när jag är inne på mylovees
  12. Har du sovit över hos en kille ensam nån gång? Ja
  13. Varför fasnade blogandet i din värld? ÄLSKAR de totalt, att bara skriva av sig, känna glädjen
  14. Pratar du mycket? Beror på vem jag är med..
  15. Gillar du WP? JA, han är ass frään, sjukt grym på video klipp
  16. Finns de någon kille som du vill men aldrig kommer bli tsm med? Finns de säkert men inte just nu
  17. Gillar du JB? Sådär, vissa låtarKär? Kanske..
  18. Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mig själv, JAG
  19. Din största dröm? Att bloggen kommer med på topplistan över sveriges mest besökta proffsbloggar
  20. Har du nån bra kill kompis? Ja
  21. Dem vänner som betyder mest? Felix, Danne, Anton Bästa kill kompisarna i världen
  22. Nellie B vs Kenza? LÄTT Nellie
  23. Har du en hemlighet som INGEN annan vet? Såklart jag har
  24. Hur ska en kille vara? Precis som han är
  25. Vad sjöng du senast? New way home
  26. Skype vs Snapchat? Skype om jag måste välja
  27. Hur många piercingar har du? Var isåfall? Naveln & näsan.
  28. Hur många gånger har du flyttat? Har bott på 4 olika ställen.
  29. Är du duktig i skolan? Ja de tycker jag
  30. Tycker du om skolan? Tycker absolut inte om de, men tycker man ska gå ditt, göra vad man ska & sen gå hem helt enkelt

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards