Our Kingdom

Alla inlägg under mars 2013

Av My Love Johansson - 31 mars 2013 23:18

Hej, idag när jag var inne och kollade lite på min blogg såg jag att jag ade fått ett gästboksinägg från en läsare, med fyra frågor. Oh ja dom tänkte jag besvara nu:)


1: Hur är din syn på livet?

Svar: Den här frågan är väldigt svår att svara på men det viktigste är vä att man ska vara lycklig, stolt över sig själv och inte bry sig så mycket om andra oc hvad dom tycker.


2: Vad vill du bli när du blir stor?

Svar: Just nu har jag många förväntningar och så på när jag blir äldre, jag vill bli väldigt mycket men man får nya ideer och kommer på något nytt varje dag typ ;) Men just nu är väl Frisör som Nr.1 Ha en skönhetssalong Nr.2 Inredare Nr.3


3: Är du singel?

Svar: Ja för tillfället är jag de, men man vet aldrig när den "rätte" sätter fötterna på trösklen och man blir helt förtrolad, det är väl de ögonblicket alla tjejer väntar på Huh?


4: Vad tycker du om nätmmobbning?

Svar: Usch!! Det e bland de värsta jag vet, hur folk orkar göra andras liv till piss, nej de gör en rikigt förbanad och ledsen. Man vill försöka göra allt vad man kan för att få ett slut på det!!!


Tack för dessa frågor Daniela Denfie, gillar tänket man får tänka på dessa frågor, speciellt den om mobbning och den syn på livet! Kram Love, 


 

Av My Love Johansson - 31 mars 2013 15:26

Hej på de alla underbara!! Gud va jag är glad idag, solen skinner himmelen R blå, Ja och de är faktiskt varmt ute!! Säger bara HEJDÅ vintern o HEJ sommarn!
Men ja idag så ska jag Liv och Johanna dra till badet och ha kul Jippi, Sen om 12 dagar drar vi till Danmark till Lalandia JIPPI!! Längtar som in i asså! Men nu e de dags för att bada så vi ses;)

Av My Love Johansson - 31 mars 2013 04:35

Hej har precis kommit hem från Sussi, underbar människa. Tack för ikväll har varit både underhållande och riktigt riktigt roligt!!:) Jag+Syrran+Johanna=CamWow !
Haha Gud vad kul vi hade Chajor, kommer några bilder från kvällen!!
Och Föresten ni har väl inte glömt att ställa fram klockan en timme?? Tur att min iPhone gör de av sig själv annars hade jag varit en timme back i tiden;) Är de inte häftigt att de D några sp jävla smarta intelligenta människor som har suttit dag ut o dag in och räknar ut o kommit på att de är just idag de ska ställas fram en timme, likadant fast med sommar tid oxå, COOLT!!
Imorgon blir de nog badet med tha Best;) Och som alltid: HA ASS KUL!! Hittade några bra texter oxå när jag kollade min Facebook.
1.Texterna
2. Party Chajorna ;P
3. Moi Haha CAMWOW!!
4. Johanna CAMWOW!!
5. Liv Syrran CAMWOW!!
Kram Love :)
P.S Visst är vi söta? ;)

Av My Love Johansson - 30 mars 2013 15:08

Har precis varit o shoppat lite på härliga Mobilia, väldigt nöjd med mina köp. Som ni vet så e jag ju hos min kusin, och ikväll ska vi iväg och äta lite o så hemma hos hennes kusin. Men vet inte vilket linne elr "tunika" jag ska ha, vilket tycker ni?
@En aprikos färgad tunika med spetsmönstrer där fram 129kr från H&M.
@Ett randigt linne med knappar där fram 79kr från H&M
@En ur läcker väska 149kr från H&M

Av My Love Johansson - 29 mars 2013 22:10

Lite kort uppdate!!
Påväg mot Malmö nu, sitter i bilen och lyssnar på musik, MAXAD VOLYM e allt som gäller när man åker med min storebror Just Saying Ohh Yeah!! ;) Just nu är det Mister JB som spelas on The radio. Men ja det kommer väl nån liten uppdate senare kanske Vi får se, Vad som är planerat för tiden hos Johanna väl!! Kram !

Av My Love Johansson - 29 mars 2013 17:05

Ja Glad Påsk på er allihopa!!

Hoppas ni mår bra och har ätit god mat och bara har haft trevligt med era nära och kära. Det har iallafall jag gjort, men nu blir det äggletning hehe, det blir man aldrig för stor för!! Men nu kommer det några härliga bilder på mig och min familj och såklart på min söta påskkäring Lea!! Kram

God mat!

Jag, Johanna och familjen!

 

Jag, Jphanna pch min söta påskkäring Lea!


Av My Love Johansson - 29 mars 2013 14:45

"Glad Påsk" på er allihopa!! Hoppas ni mår bra och att ni kommer ha de kul idag. Själv så mår jag jätte bra, och är skit glad, idag ska jag hem till min kusin Johanna, och sova där till måndag. Vi ska såklart gå på Emporia eller Mobilia och SHOPPPA!! JippiJaja, kommer bli super kul, vi ska hänga lite med hennes kompisar och imon ska vi kanske hem till hennes kusin, överlag ska vi bara ha de så HIMMLA KUL, precis som vi har haft dom 4 dagarna hemma hos mig.

Just nu sitter jag o myser lite i soffan, tittar på Solsidan;P Min ena storebror Tobias har kommit, o nu väntar vi väl bara på min andra storebror Mattias och hans flickvän Cilla sen ska vi äta och mysa, Kommer bilder !! Kram Love

Av My Love Johansson - 28 mars 2013 11:54

På väg till stallet nu och KusinVitaminen är såklart med, tänkte rida barbacka idag, det e så mysigt. Here we come stallet !!;) Kommer lite foto och kanske nån video ! Kram

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards