Our Kingdom

Alla inlägg under januari 2013

Av My Love Johansson - 30 januari 2013 17:56

Ska säga en ledsam sak nu som jag skrev innan. Som ni vet har jag en höst som heter Cayenne Ess och idag ja som vanligt när jag skulle hämta henne så var hon alldeles halt, och det konstiga var att när jag ställde in henne igår märkte jag ingenting. Hoppas hon blir bättre snart så man kommer ut med henne men idag du fick jag rida Simba istället. Red med Emma och hennes mamma i skogen och ja det var väl värdigt mysigt men hade enda viljat att det va min lilla prinsessa. Hoppas hon blir bättre snart så vi kommer ut igen Kram Love!!

Av My Love Johansson - 30 januari 2013 14:13

Ja så har man precis slutat och befinner sig på tandläkaren i Klippan. Här e så tyst och man hör bara folk som andas. Läser en Kalle Anka tidning, spelar lite Bike Race och skrattar lite tyst för mig själv på alla bilder som dom gulliga söta killarna spamat på min mobil haha Ja men nu utmanar Oscar mig så måste dra !! Kram Love <3

Av My Love Johansson - 30 januari 2013 07:58

Ja då sitter man i bussen och är på väg till Ljungbyhed. Såklart var både mamma och syrran Sjuk idag så man fick ta bussen. Usch jag e så trött och bussen e ful av konstiga människor som pratar 24/7 seriöst. Och killen jag sitter bredvid spelar Slender Man och ja man kan väl säga att han hörs... Haha men ja Vad händer mer idag då? Jodå jag drar till stallet efter skolan och rider min lilla Cayenne, tror det blir en liten runda i skogen eller i ridhuset kanske. Efter stallet åker jag till Klippan med min kompis Emma och Tränar lite trampolin 18:00--19:30 typ. Sen äntligen drar man och äter lite och sen e man väl hemma. Ja en helt underbart rolig dag med Emma och Cayenne. Ikväll blir det film och mys med familjen Det va väl allt Puss o Kram Love ? PS.. Lite drogad kille haha!!

Av My Love Johansson - 29 januari 2013 14:13

Ja då e man här, och ja ärligt jag mår så jävla bra utan er! Mitt liv rullar väl på ganska bra. Ska sova över hela helgen med min bästa vän Clara, kommer bli ass Nice. På fredag ska vi kolla filmer hela natten och lördag ska vi väl bara dampa och ha kul kanske Drar till stallet och rider min älskade Cayenne Min Bobo. Söndag drar vi nog och shoppar loss på Emporia!! Jiiiiippi!! ? (gammal bild)

Av My Love Johansson - 9 januari 2013 10:53

Jaja Första Skoldagen efter jullovet! Den första normala lektionen var engelska och nu har vi bild!! Jag och mina tösssser jobbar med trååkiga Tutan Khamun och ja det går väl bra! Slutar om 7 min och sen blir det matte med mentorn Niice... Ja man kanske inte ser så bra på bilden i fönstret men jaja Vi e såå jävla Snöggggga!!! Haha ja vad ska man mee säga elr skriva Jo efter maten har vi äntligen lunch ! E såå jävla hungrig ! Men efter kommer Sveriges sämsta No med Sveriges sämsta Lärare buuuu.. Men Ja vi hörs sen puss o kram!!

Av My Love Johansson - 8 januari 2013 17:53

Ja idag hade jag seriöst inget att göra så jag satt i soffan och kollade film och lite så, så tänkte jag lite och ja jag vet inte vad men slutsatsen var väl nya nagla. Jag älskar mina naglar och att måla dom. Denna gången blev det inte så bra men ändå!...
Produkter:::)
Depend nr.042
Depend nr.033
IsaDora nr.70 Bridal rose
Kiss Nail Art Paint Black
Silver Pärler
Pincett
?Först Målar ni på nr.033 på alla fingrarna och låter det torka.
?Sen Målar ni på nr.042 på ringfingret och lillfingret. Låt det torka.
?Sen målar ni på nr.70 på långfingret, pekfingret och tummen. Låt det torka.
?Sen målar ni en svart önskad linje på tummen, ringfingret och lillfingret. Sätt på silver pärlorna så snabbt som möjligt.
?LÅT DEM TORKA!!!
?Måla på nr.033 på alla fingrar. Låt dom torka.

EN VIKTIG SAK:: NI MÅSTE HA TOLLAMOD!!!!!?
Hoppas det blir bra Vi ses:* Mylovess

Av My Love Johansson - 7 januari 2013 21:20

Ja Jag vill bara lägga ut dessa bilder så ni kan se dom. Älskar verkligen att fota har gjort det typ jätte länge! Mylovees

Av My Love Johansson - 7 januari 2013 21:17

Älskar att redigera mina bilder till The black and White ! Ja vad ska man skriva till detta inlägget då? Ja själv har man ingen anning men jaja lägger bara ut dessa bilderna då! Mylovees

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards