Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 4 juni 2013 18:36

... att du är duktig på att blogga?

Ja, man vill själv helst inte beröma sig själv, även fast man vet att man är hur grym som helst inom de området. Jag vill ju inte säga att jag är bäst, låångt ifrån. Men jag är bra, jag har fått en bekräftelse som lyder att jag till och med är grym. Älskar att blogga, blir bättre & får tips från större bloggare, uppskattas! TACK! Men utan er lovers finns en halv blogg, men för att en blogg ska bli hel behövs ni!!


... att du ser bra ut?

Hmm, den frågan vill man helst inte svara på men.. Ja jag antar att jag är de, själv tycker jag inte att jag har de perfekta ansiktet, kropp eller vad som helst. Men att få kommenmtarer på; Såå sjukt fin, varför så vacker ?. Både från tjejer & killar. Och JA då antar jag att jag ser bra ut.. Lite självsäker får man ju vara  


... att du är någonting?

Såklart! Tycker alla borde känna sig stora, alla är någonting. Alla borde höja upp sig själv & sträcka på sig, visa att man finna & att man är redo frör vad som helst, ge mig en utmaning typ  Liksom skit samma om man är smartast i klassen eller bäst i nån sport ALLA är bra på någonting & alla är någonting, liten, stor, lång, kort, tjock, ALLA!


... om tjej bråk ?

Ehh vad ska man svara, NEJ! Tycker de är såå 2009 att hålla på att tjafsa & bråka! Och ärlig talat nu brudar, vi ska beröma varandra, höja upp varandra, vara starka mot annat skit som kommer i vägen. VI tillsammans klarar vad som helst, bara vi har viljan & vänskapen. GIRLPOWER! Såklart går de inte att vara vänner hela tiden, varje minut... Men om man nu ska få ut sin inre ilska, gör de moget. Som en god  kill kompis sa; Bara glöm vad hon sa och gå vidare. HAN har rätt HAN, en smart kille, en osmart tjej.. Brudar lyssna nu! Om vi tänker efter, ni är ovän med en bra vän, be om förlåtelse, var mogen. Ni vet båda två/tre eller hur många de är som bråkar.. Att ni kommer bli vänner, såå varför må dåligt & vänta, Varför inte bara ta steget och säga förlåt?  Människor ä rinte perfekta, ALLA då menar jag alla gör misstag. Vara mogen & få tillbaka sina vänner? Två flugor i en smäll.

     



Av My Love Johansson - 4 juni 2013 17:46

Hej på er!

Skönt väder, varit ute hela dagen. Gissa var?  

Skolan, helt okej, som vanligt antar jag. Spanska provet gick super bra. Muntliga delen imon, betydligt svårare.. Ska kunne denna låten--> http://www.youtube.com/watch?v=SzsluoRQ8hU Ska kunna utala varje ord, SVÅRT!!


Haft lite betygs snack idag, lite olika ämne. Nöjd? JA, liksom HALLÅ! Första året på högstadiet, sjukt bra betyg, helt enkelt bra jobbat Love. Nu fortsätter vi såhär & i åttan är de ännu bättre. Bara att vara med på lektionerna, repetera & plugga varje dag, liksom en 15 minuter kan man väl ofra för ens framtid? Ja de tycker jag..


Men sorry, bloggen vilar, måste spela sönder limbo. Kankse nåt litet ikväll  


Av My Love Johansson - 4 juni 2013 07:51

Påväg till skolan, en helt vanlig tisdag.

Min outfit, converse, shorts, nättröja. Enkel men jag vill bara vakna klockan 9, ta på mig en bikini & cykla till badet:) Så underbart de ska bli, sommarlov! Sena nätter, mycket bad & sina underbara vänner:)
Ja ha en bra tisdag! Låt ingen trycka ner dig!!
Ps. Råkade radera outfit bilder.. Hehe

Av My Love Johansson - 3 juni 2013 22:12

Kort sagt planer, först vill jag bara säga Godnatt,

Måndag: Va med finaste Cassi:)

Tisdag: Spanjollla prov. Redo? Ingen återvändo;P

Onsdag: Bada & ha kul med ganget. Packa de sista inför torsdag~fredag.

Torsdag: Lediga från skolan! Tar mig friheten att paddla med klassen. Övernattning med min bästa vänner,

Fredag: Vakna upp med vänner runt om;) Åka hem eller festa, man vet aldrig;)

Lördag: Planer kommer.

Söndag: Planer kommer

Av My Love Johansson - 3 juni 2013 22:01

Kommit hem från IP precis, en mysig måndags kväll under bron, härligt. Såg massa mini räkor, kräftor & några fiskar. Coolt så mycket liv de finns i vattnet:)
Uppdateringen på bloggen har inte varit på topp. Men de jag skrivit, de e de som hänt. Har varit med min finaste vän Cassi, vi lekte lite tuffa & hängde med crossen på åkern;) Va med Anton & Alfred. Såklart fanns snack om killar, livet & ja tjejsnack med på listan. Kul var de iallafall. Skypade med min beboo;) Snart varit tsm i en månad, sjukt vad tiden gör snabbt. Men JAG, vad har hänt typ. Brukar inte vara så bakåt lutad, mer fram liksom. Inte sån chicken typ. Men bomben smäller väl snart, får vi hoppas;)
Sen åkte jag som vanligt in till Klippan. Samtidigt som jag landat fick jag ett sms om att träningen var inställd, KUL! In på gymet typ haha nej, körde & handlade lite. Torsdag fredag, livet leker.

"Planer v.23" får ni innan jag somnar iallafall. Grymt bra vecka, jätte kul!;) Rörigt inlägg men de för duga för ikväll..;)

Av My Love Johansson - 3 juni 2013 17:39

Vilket väder, shit.
Och jag sitter i bilen påväg till Klippan, mot träning.
När jag kommer hem blir de att plugga spanska, skypa med vänner. Pizza är de på menyn ikväll, gott:) Kanske ut & springa. En skön dush efter & sen lägga sig;) Ja, hörs sen

Av My Love Johansson - 3 juni 2013 14:11

Skolan avklarad:)
Nu blir de fest med Cassi. Hem & äta, fixa spanskan & sen köra cross;)
Uppdate kommer, puss:*
Var bereda på fula bilder;) Både nu & under dagen. Bjuder;)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards