Our Kingdom

Alla inlägg under april 2013

Av My Love Johansson - 30 april 2013 18:34

Hej!
Just nu sitter jag, Cassi, Johanna o några vänner på IP o gottar oss i solen, spelar lite fotboll.
Ohh idag r de Valborg! Jag, Johanna o Cassi drar ner till elden, grillar korv o såklart mashmellows! Myser o kränger godis ;) Sen drar vi o några andra vänner ner till salonen o hänger lite, skrattar o bara chillar!

Uppdate o bilder från brasan o salonen! Kram:)

Av My Love Johansson - 30 april 2013 17:52

Haha här får ni några söta bilder! Enjoy:-D Kommer uppdate senare, innan vi drar till brasan o salonen Kram

Av My Love Johansson - 29 april 2013 07:37

Ohh då säger vi Hej Måndag!
De e faktiskt ganska kallt idag ju, så här lite ruggigt o blåsigt... Naaj de gillas inte! Vill ha sommar ju!
Men annars en helt vanlig måndag, jag får se om jag tränar, ska ju tävla den 1 juni så.., måste försöka träna så mkt som möjligt! De fixar sig. Mamma o syrran är båda sjuka.. Hehe skönt att man kom undan o är frisk som en fläkt;) Pappa landar i Danmark på fredag, Jippi! Så vi ska åka i hämta honom där,
min kompis Alexandra har åkt till Grekland nu, o Alexander har åkt till Turkiet! Lyckostar! Så lämnar dem oss här k kalla Sverige, Nää inte okej:P
Nu ska jag hoppa på bussen så vi hörs! Kram

Av My Love Johansson - 28 april 2013 19:08

Ohh äntligen kan man ta på bikinin o ut o steka..:P
Har varit en toppendag, lite nya saker har man såklart köpt hem! O NAVELPIERCING!! Omg, kan knappt tro de, JAG vågade, känns fett skönt att ha de gjort iallafall, stolt över mig själv! De fick bli en blå en!
Gått o tittat, ätit glass, godis o haft de super trevligt! Tack för idag Väla;P
Nytt:
Ett par ballerina: Deishmann299kr
Tunn virkad väst: H&M149kr
Randigt luftigt linne: Bikbok129kr
Shorts: Bikbok149kr
Träns till Cayenne499kr
Schabrak till Cayenne369kr
Ja tror de va allt, nöjd:)
Nej nu e de dags att gå ut i solen Kram på er!
Bilder får ni imon eller senare!

Av My Love Johansson - 28 april 2013 11:48

1 timme kvar!!

Av My Love Johansson - 28 april 2013 10:50

Ett snabbt inlägg:;--->
Asså vädret shit, hade nästan heller varit ute i solen!.. Men men nu har man satt sig i bilen som är påväg till himmelriket, neeh men Väla iallafall! Ska bli riktigt roligt, var ett tag sen jag, syrran o mamma var ute själva o shoppade. Ett MÅSTE idag är såklart att checka in hööks, måste verkligen handla nåt nytt, ett par ridbyxor, väst, kanske nåt schabrak o nya ridskor/stövlar, Men vi får se..
Saker jag vill köpa, men som jag inte är helt säker på, lägger jag ut, en "Hiss eller Diss" så får ni
kommentera vad ni tycker!;)
Och sen klockan ett.. OMG! Men har inte bestämt mig för vilken färg de ska bli..? Hjälp mig, kommentera: Blå eller Rosa. Får se vad NI tycker:)
Kram på er!!

Av My Love Johansson - 27 april 2013 23:23

OMG!!! Imorgon gäller de, kan knappt tro de!! Taggad till 1000 asså,
Jag har snackat med några vänner o dom säger att de inte gör ont när nålen går igenom, bara när man satte i smycket eller nåt sånt, men seriöst Ont måste de nästan göra, hallå man kör igenom en fett nål ju, tekniskt sätt: de måste göra ont!!
Men de tar vi o skiter i, navelpiercing de ska jag ha! Jag ska gå in med en nervös med säker känsla, komma ut med ett överlyckligt smile på läpparna+En navelpiercing!! Peace;)
Ja ska göra de på India, på Väla, SÅKLART finns de tid för shopping, både innan o efter!
Jag ska handla två par ballerina, Jeans/jeans shorts
Nån ny vår jacka kanske, Tröjor
Ja lite nya sommar kläder helt enkelt, behöver lite nya härliga kläder, kanske nån väska, ny klocka, ääsch Vi får se!!
Uppdate får ni i allafall!!


Ohh vilket väder de va idag!! Efter jag kom hem från Höör, fixade jag lite, gick ut o myste! Och har berättat om min lilla katt som ska få kattungar? Om inte vet ni de nu;) Så himla kul, kattungar är så mysiga o härliga. O de bästa är när dom precis öppnat ögon och börjat gå, håller på att lära sig springa. När dem trippar omkring överallt o bara ser så söta ut, ohh jag dör....


Godnatt på er bästa bloggläsare!!

Av My Love Johansson - 27 april 2013 16:10

Hej Hej!!Sitter i bilen påväg mot Citycross i Höör;) Handla lite mat, se om dör e några bra filmer. Såklart får jag passa på o checka om det har kommit in lita nya häst grejor, Kolla sminket får ja ju oxå göra, de är faktiskt väldigt billigt där nu, så man kanske köper hem lite:)Men efteråt tar vi en lite fika där också, Gott!:)De va väl allt Kram!!

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards