Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 1 juni 2013 13:53

Mm såå god! Livet, sol & smothie;)

Av My Love Johansson - 1 juni 2013 13:00

Shit, 1 juni idag! Tiden går snabbt, snart sommarlov jue. Såå himla härligt ska de bli. Slippa allt, inga läxor, sena kvällar & sjukt många minnen!  
Här är min planerade juni! Hitintills vill säga;)
Den 6, Sveriges Nationaldag!
Paddla & övernatta med klassen.
Den 8, får byta min navel piercing.
Den 14, SOMMARLOV!!!
Emil 14 år!!
Den 15, Emelie 14 år!!
Den 21, Midsommarafton, familj fest för mig  
Den 25, Jag 14 jippi!!  
Den 26, Jonathan 14 år!!
Den 27, Nikki 14 år!!
Den 29, packar väskan &
Den 30 sitter jag på flygget till es Spanjja;) Till vårt hus i Torrevieja, grymt kul. La familj hänger med & vi stannar i två veckor.. Internet fixar jag & när vi är ute på stan eller nåt sånt frågar jag bara efter koden;)
Ni vet man måste ha sina kontakter för att driva en blogg, haha!;) Vi kommer hem den 13 juli, mycket bilder får ni under resan, början till slut. Stan, restauranger, marknader så grymt kul:)
Så här har vi min juni!:) I korta drag, men för de mesta ser ni mig nere på badet i Röstånga eller Ljungbyhed:) Bada med vännerna, äta glass & nej, säger bara livet närmar sig;)


Bara för de är sommarlov, kommer där ändå vara lika mycket driv & uppdateringar som nu på bloggen. Har man en läst blogg så har man! Bara att inse & inte svika er:) Korta inlägg, men mycket bilder.

 

 

Har ni några planer inför sommaren?:)

Av My Love Johansson - 1 juni 2013 12:11

En ny bikini?, JA tack;)
Ut på internet & leta.. Stadium har ganska många bikinis att välja mellan så jag börjar mitt letandet där!

http://www.stadium.se/
   

       

Hmm.. nu blir de H&M. Dem sägs oxå ha fina..
http://www.hm.com/se/

      

   

   


Men guud hur svårt kan de va att hitta en bikini man vill ha..? EN affär till sen går jag ut & solar;)

Måste ju kolla in min favorit affär..
http://dmretro.se/

     

Såå nu är mitt bikini letande på nätet över, fortsätter imon i Malmö.. Ni får veta mer sen.

Mamma har precis taggit upp solsängen så Vad väntar jag på? Med en glass i min mun och solen på hetaste grad, TOPPEN!! Tjao  

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards