Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 30 juni 2013 09:46

Ohh nu är de inte många minuter kvar.. Sitter i planet med bältet runt midjan. Jag har mobil, lurarna & en skvallertidning som underhåller mig.
Jag lovar att uppdatera så ofta jag kan, verkligen!! Ska göra mitt bästa:) På kvällarna drar jag till en restaurang & bloggar där ifrån, mycket bilder som jag tagit under dagen.
Nej, nu måste jag sätta på flygplansläge, & de betyder no internet:( Vi ses i Spanien.
Adiós amigos!;)

Av My Love Johansson - 30 juni 2013 09:42

Kommer snabbt;
Ballerina~Jeans~T-shirt~Clubjacka.
Enkel, bekväm & snygg

Av My Love Johansson - 30 juni 2013 08:32

FLYGPLATSEN!!
Ohh känns bra, regnet öser ner & de är kallt ute, jag ska utomlands, till ett varmt & soligt land:) Gött ska de bli.
Men tanken kommer, "kommer planet att krascha?" Hjälp!! Jag tror allas föräldrar svarar nej om frågan kommer, men man vet ju egentligen inte. Om planet kommer krascha eller inte. De är sjukt läskigt. Liksom nåt plan kraschar ju, kanske 1/100,000,000
Asså ett flygplan av en miljard, de är inte många plan. Men TÄNK om planet man flyger i är de här; 1,
Risken är större att dö i en bilolycka än flygplans krasch . De gör mig lite tryggare..
Okej, slutdiskuterat om att krascha;)
Jag är faktiskt inte så nervös. Lite kanske långt ner i magen. Jag har mobilen, lurarna & ett skvaller i handen. De blir bra, hur som helst nu måste jag dra, tjo!:)
Outfit kommer, de vet ni!!

Av My Love Johansson - 29 juni 2013 22:51

Ohh ska snart gå & lägga mig... Måste somna så tidigt som möjligt.. Så jag orkar upp imon...
Nää HALLÅ? Vem försöker jag lura?? Kommer vara uppe halva natten & kolla på film, priset jag får betala är att vara död imon. Haha..
Nej, men ska iallafall kolla klart på filmen jag kollar nu.. Sen en till kanske.. Hehe
Vi får se.. Men de va de.. Jag säger godnatt, love yaah!
Uppdaterar hemma innan vi åker & sen sista sekunden inlägget;)

Av My Love Johansson - 29 juni 2013 19:59

Då var de färdig partat, sitter trött & varm i bilen påväg mot Maxi, in & handla lite godis & gott! Sen tillbaka till bilen med riktningen hemåt.

Endast några timmar kvar nu i Sverige. Blir nervösare & nervösare för varje sek som går... Men tanken på att ligga där vid poolen & bah rå strecka!! Med en kal is-lemonad i handen. Lyx

Framme på maxi nu, vi hörs hemma.

Av My Love Johansson - 29 juni 2013 13:47

Hehe... Börjar bli beroende;)

Jag hade 100 kvar, vi gick in & handla varsin (3st) Och de blev EXACT 100kr, sååå sjukt. Mitt face hade jag viljat se i den stunden HAHA, inte fint.. Men snart börjar partyt, who who,
Ikväll kommer "haul"
Imorgon bitti... Planet mot Spanien, nervös... Kommer gå bra, jag uppdaterar så ofta jag kan, lovar. Puss<3

Av My Love Johansson - 29 juni 2013 10:19

OUTFITEN
Kommer lite snabbt,
Ballerina~Jeans~Skjorta~Pälsväst

Ha en bra dag!:)

Btw, tröjan/skjortan Snygg?:)

Av My Love Johansson - 29 juni 2013 09:28

Godmorgon!
Tidigt uppe. Eller tidigt & tidigt... Emporia öppnar vid 10 så då är de planerat att vara där, banka på dörrarna & springa som vildar till Hollister;) Haha..
Men först frukost, sen fixa sig.
Vi hörs senare!

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards