Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 16 juni 2013 14:03

Regnet de bara öser ner.. Med glada är vi ändå

Av My Love Johansson - 16 juni 2013 13:28

Jag känner att jag får skriva om mina åsikter om saker och ting. Och en grej, som jag har lärt mig med åren. Är att man aldrig ska döma någon förrän man lärt känna person i fråga själv. Det är något jag har vuxit upp med. Det spelar ingen roll hur mycket människor kan sitta och snacka skit till mig om någon annan person. Så länge jag inte bildat en egen uppfattning, tänker jag lära känna personen som nu är så hemsk innan jag kan döma. Sån är jag, och sån kommer jag nog alltid att vara. Spelar ingen roll om personen i frågan är; "värsta horan, pundaren, sliten, dåligt umgänge" Alla människor förtjänar en chans i livet. Och så är det. Punkt slut liksom. Man väljer oftast att lita på andra människor när de kommer till folk man inte vet så mycket om, man är osäker & litar på andra för att ma ninte vågar stå upp för sig själv. 

Jag har lärt mig de, imed min blogg. Man blir självsäkrare för varje dag, varje gång man loggar in på sin blogg, kollar statistien & skapar ett BIG smile på läpparna.. KÄRLEK. Men alla är inte lika självsäkra & tror på sig själv, vågar inte stå upp för sig själva som jag eller andra. Folk blir oftast uthängda, speciellt på FB, instagram.. Sociala medier.. INTE OKEJ!! Men vet ni.. e tar vi en annan dag.. LOVE YOU GUYS.. Att ni ger mig styrka, självkänsla & att jag är den som jag r idag. TACK


NEVER JUDGE SOMEONE BY THE OPINION OF OTHER.

Av My Love Johansson - 16 juni 2013 13:16

Idag gäller Ljungbyhed. Badet har nyss öppnat där, sååå de e självklart att man måste dra ditt. Nyrenoverat dessutom  

Ikväll bär de av till Malmö. Hem till goa familjen Persson. Shopping, kaos & grymt kul!! Tar tåget, ska nog sitta så långr ifrån den tysat avdelningen. Vi kommer vara snackiga men vissar ändå hänsyn till dem andra på tåget.

Idag kommer först 2 bra inlägg om lite såhär åsikter... Sen är de er tur.. Väljer tre ämne ni vill att jag ska skriva om..
Sommaren 2013, kommer bli den bästa!!

   

[Bild]z          Jag leker tuff.. Pärmobil tuff.. Haha

Av My Love Johansson - 15 juni 2013 20:08

Myser med film & grejs.. Glass, mina älskade frysta hallon & såklart finns blådåre på plats!
På med "miss secret agent" slänga sig i soffan & klart.. Perfect!

På tal om något annat.. Dagen... På Röstånga badet:) Skolavslutningen:) Kommer... Tidsinställda.. Nåt idag, nåt imon:)
Hoppas ni får de bästa sommarlovet ever..

[Bild]

GLASS TÄVLING PÅ G!!!

Av My Love Johansson - 15 juni 2013 11:28

Mot Röstånga & träffa Cassi!! Ska dra till badet.. Vädret? Hmm kanske inte de bästa... Men... Vem kan stoppa tre super brudar från att ha kul?...

Vad hände igår? Hallå..?! Hela min bloggplatsen låg nere, kunde inte logga inte, inte blogga, ingenting!! Fett surt..

Inläggen får ni idag då.. Men NU.. Mot Röstånga!;) Kram

Vi ses senare.. Inlägg, listan.... De bi missade igår.. De medta kommer senare ikväll..

Av My Love Johansson - 13 juni 2013 18:47

Sätt på tv & kolla in JB på kanal ett!!!

Av My Love Johansson - 13 juni 2013 18:15

Gangstrar ute på vift!!;)

Fler bilder kommer..;) Lita på mig..

Av My Love Johansson - 13 juni 2013 13:26

... att de skulle regna, bara öste ner, blev såå sjukt halt!!

En trött & genom blöt tjej beger sig hemåt.. Dusha & krypa ner under täcket med film.. SEN kommer Johanna JAAA!! Sjukt kul ska de bli:) Uppdateringen kanske blir lita seg men de får ni ta;) Har inte träffat Johanna på överlänge.. Im sorry..
Men dagen kommer sen iallafall, resultaten & allt som hänt under dagen! & listan såklart;)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards