Our Kingdom

Alla inlägg under juli 2013

Av My Love Johansson - 31 juli 2013 15:07

Bästa glassen som finns:)
Punkt slut.

Av My Love Johansson - 31 juli 2013 12:58

Yeah, jag fick som jag ville..:) Hehe tar bussen snart & går en liten runda ute på stan, solen skinner så inne kan man inte vara. Måste passa på;) Haha men de blir en liten liten trip till gallerian senare ikväll tror jag, faktiskt:)
Mm nej nu får ni ha de så bra, på med bikini & ut o sola. Ohh va gött, puss:*

Av My Love Johansson - 30 juli 2013 20:29

Nu kör jag & Liv, blod, svett & tårar, fullt allvar. Haha nej vi kör på mys kväll, monopol, chips, godis. Pyyys, sjukt kul, vi kör våra regler, vårt sätt att köra monopol på. Hehe men ja go Love, vi hörs:)

Av My Love Johansson - 30 juli 2013 19:01

Mot farmor:)
Musiken på, syrran kollar film, mami&papi sitter & snackar. Vi är på ingång Bjärrnum. Ikväll blir de bara en hemmakväll hos farmor. Film & popcorn på plats.
Imorgon röstar jag på att åka in & "shoppa" Ja vi får se,
Iallafall, vi höres:)

[Bild]

Suddig.se jag vet men hade lita brottom
Outfit;
Converse~...
Jeans~gina
Lång kofta~hm

Av My Love Johansson - 30 juli 2013 16:35

Jag tycker att man ser att de.. Ja att de blivit klippt, fått näring & ja, att de ser fräschare ut!
Jag känner oxå de på håret & de är jätte fint nu. Jag är nöjd & de är huvudsaken.

Så vad tycker ni? <3

Av My Love Johansson - 30 juli 2013 14:17

Mot frisören nu, äntligen asså.
Klippa topparna & färga nästa gång.

Efter frissan blir de mat & mötta upp pappa. SEN Bjärrnum:) Wiii, stannar nog till torsdag, eller fredag. Ähh vi håller de öppet:)

Ångrar lite att jag tog jeans, sjukt varmt & solen skinner. Hehe var tvungen att kisa med ögonen^^

Outfit;
Skor: converse
Jeans: gina
Linne: NY

Av My Love Johansson - 30 juli 2013 11:16

Så godmorgon på er! Eller godmorgon, godmorgon. Klockan är runt 11, så vi kör på Hej!!:)
Vaknade vid nio & mami fixade bullar & bakelse, bortskämd;)
Idag bär de av mot Bjärrnum. Hälsa på farmor & gamla vänner. Sjukt kul, träffa Bea, Aron & Dennis, goa Bjärrnums gänget.. Alltid nåt sjukt bus på gång;)
Stannar till torsdag eller fredag, får se, nästa vecka blir de Malmö. Bo hemma hos Borg & Cilla, gå på Emporia & skit. Hänga med sin bror, grymt:)

Idag vid halv tre bär de av till frisören, klippa topparna. Blev ganska slitet i med Spanien resan ju. Men men de fixar vi idag:) Färgar inte håret denna gång. Får bli lite senare in i augusti, precis innan skolan börjar. Mm
Nej nu ska jag trycka ner allt i sjömans väskan, hehe vi hörs:)

Av My Love Johansson - 29 juli 2013 20:18

Varför följa någon annans väg när man kan gå sin egna?

Varför försöka vara som alla andra när man kan vara sig själv?

Antar att det handlar om rädsla, rädsla att folk inte ska acceptera en för den man är.

För som det är nu är nästan alla likadana, sticker någon ut lite och VÅGAR vara sig själv blir det oftast kaos och folk börjar mobbas, snacka skit osv..

Är det för att visa att man själv absolut inte är en sån som vågar vara sig själv?
Det har blivit så fel allting, varför ska de som är starkast och tryggast i sig själva behandlas som skit bara för att vissa andra har så dålig självkänsla och måste trycka ner andra för att själva växa?

Och varför får "mobbarna" status av det? Det är helt sjukt tycker jag.
Vem tror ni kommer komma längst i livet, den som kämpar och tar sin egna väg även fast det är tufft, eller den som följer strömmen och glider efter någon annan?

Jag tror att den som väljer sin egen väg hittar rätt väg, medans de andra går vilse.

Det är upp till er hur ni vill leva, kämpa er mot toppen och era drömmar eller kämpa för att passa in och få status.

För mig är det valet självklart, jag litar på mig själv och det kommer jag alltid att göra.

Spelar ingen jäkla roll vad andra tycker.

De äkta vännerna kommer alltid att älska dig för den du är no matter what. Och vem bryr sig om de falska?

Haha inte jag i alla fall. Glöm inte att ni är grymma, var starka och gör det NI vill, det är era liv och ni lever för att ha kul.

Slösa inte bort det!

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards