Our Kingdom

Alla inlägg under februari 2013

Av My Love Johansson - 24 februari 2013 14:11

Klädstil: Enkel men cool!!
Består av :
Svart pannband från Warp
Ljus grön Club jacka
Svart linne från typ Lindex
Vit skärp från NewYorker
Jeans från Ullared

Enkelt !! Kommer nog lägga ut en outfit några gånger i veckan ;)

Av My Love Johansson - 24 februari 2013 13:09

Här kommer lite roliga och söta bilder från i helgen !! Haft de ass kul!
Idag e de ju söndag och jag har nt hunnit ta så många bilder så de fick blev dom, lite tråkiga men titta på dom andra !! Kram Love!'

Av My Love Johansson - 24 februari 2013 11:23

Hej Hej Alla!


Idag är det söndag och det är dags för att dra till Ugglebadet och bada och ha kul. Min kusin Johanna som har sovit här hos mig sen i fredags ska åka hem idag :( Men först blir det bad för henne oxå såklart. Vi är inne på mitt rum nu och nördar mobilerna och datorn, tills min lilla syster kommer hem från en ridtur och det är dags att åka.


Fredags: Jag åker hem från min storebror och på vägen hem blev det att hämta upp Johanna och ta en lite runda på mobilia. Köpte en ansiktsmask och lite smycken. På kvällen efter vi hade kommit hem från fritidsgården ringde vi Jonathan och han kom över och snackade och såklart lite damp, senare filmade han när jag och Johanna käkade kanel, jummy!!


Lördags: Vi gjorde inte så mycket på dagen, var ute med Lea, tittade på P.S I love you (Länken) Så jävla sorlig film asså REKOMMENDERAR. På kvällen tog vi på våra lyckade ansiktsmasker och sen tittade vi på Livet enligt Rosa Filmen. Godnatt !


Idag: Yeee Dags att bada Tjao!

Filmen ---> http://www.swefilmer.com/ps-i-love-you-2007/ps-i-love-you-2007-video_8dca6c680.html

Av My Love Johansson - 22 februari 2013 13:17

Då har de blivit dags för lite fixa. Har precis hämtar upp bästa kusinen och gått runt lite på mobila och tittat lite
Lite onödigt inlägg men jaja !! Kram Love :) Ps. Har inte dubbelhaka !!

Av My Love Johansson - 22 februari 2013 12:14

Hej Hej nu så är jag på väg tillimma älskade KusinVitamin Johanna Blogg:madebyjohannaa.devote.se
Hon ska sova över hos oss från idag tills imon och sen så ska man tbk till Malmö imon för att sova över hos Johanna, Kommer bli Awesomé !!
Vi ska nog va med två killar oxå Emil och Jonathan. Först ska vi inom ett shopping center ich handla iallafall lite smycken och efter de ska vi till min mormors grav och fixa lite där. Men sen äntligen är vi på väg hemåt Till mitt kära Snälleröd, hem till pappa och alla djuren. Speciellt hem till den lille bebe geten och se hur hen har det. Jag i h Johanna drar nog till Jonte och Emil direkt elr om dom kommer hem till mig, man vet ju aldrig om dom kanske till och med sover över, nej kanske, min lilla Fjortizz syrra ska på Jägersbo idag så henne kommer man inte se så mycket av.
Men nu har jag nt så mkt mer att skriva, bara att jag nt blev nöjd med detta inlägget det blev alldeles för spretigt om ni förstår !!

Kommer en liten uppdate om vad jag köpte igår och idag, antingen på mig elr bara en bild på de.

Av My Love Johansson - 21 februari 2013 12:13

Ja var var bara tvungen att lägga ut denna bild, även om min min är lite ^^ Ja konstigt ... Puss!!

Av My Love Johansson - 21 februari 2013 11:52

Hej Hej Alla!! Sovit gott??
Just nu sitter jag i soffan och tittar på när mina brödrar sitter och total nördar FIFA13 Jippi!! ;) Väntr oxå på att min mamma och syrran ska bli klara för att åka... Känns lite drygt Ja!!
Kommer väl nån uppdate senare!!

Jag kollade precis igenom mina favorit bloggar Kissies.se Kenzas.se och speciellt nellieberntsson.se och när jag läste nellies inlägg "Mina tankar hur jag upplever det på min skola" OMG man blir så förbannad och ledsen när man läser Hur vissa idioter behandlar Nellie bara för hon har lyckats i livet. Läs nellieberntsson.se snälla hon hjälper en med självförtroendet och modet, Enligt mig !! ;) Hon kanske verkar så Jag e mycket bättre än er men när man läser hennes blogg inlägg inte bara kollar på bilderna så är hon tvärtom !!
Kram Love !! Nu blir det Shopppping!!

Av My Love Johansson - 20 februari 2013 20:37

Hej !:D
Har precis ätit klart, pommes och en jätte god köttbit, och såklart sallad. Min storebror är en utmärk cock;) Vi är hos min storebror och hans flickvän Cecillia även kallad Cilla, och hade nt räknat med att min andra storebror Tobias och hans flickvän Anneli skulle dyka upp och överraska oss !! :D Riktogt kul, så nu sitter vi här i soffan och kollar in Sveriges Mästercock och kränger Semlor Mmm. Och sen blir det film och en massa chips och godis, väldigt mysigt!! Kram Love :)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards