Our Kingdom

Alla inlägg under augusti 2013

Av My Love Johansson - 31 augusti 2013 15:47

Så vart i Malmö ett bra tag nu, träffa Johanna & tar nu en snabb fika. Shopping pågår;)

Av My Love Johansson - 31 augusti 2013 12:46

Regnar ute gör de.. Och mycket kan ni tro, men lika glad är jag ändå. Sitter ju inne i bilen, inne i värmen & dunkar musik;) Nu är vi på väg

Jacka & smycken på de!!

Av My Love Johansson - 31 augusti 2013 09:34

Som vanligt go frukost, en toast till beställd;)

Godmorgon på er läsare!!:)
Idag blir de en grym dag.. De vill jag lova..

Av My Love Johansson - 30 augusti 2013 18:28

PIZZA, vänner så jvla gott!!

Av My Love Johansson - 30 augusti 2013 16:18

OMG så gulliga, jag dör, helt ljuvliga & så busiga & mysiga:*

Av My Love Johansson - 30 augusti 2013 14:28

Drog hem med några vänner istället, hem till Johanna. Snackar & äter, musiken maxad. Känns som huset hoppar..;) Senare ikväll, drar vi ut & kränger pizza. Finns ett stället i Ljungbyhed man brukar dra till på fredagar, lördag. Så 15 familje pizzor är på menyn ikväll. Och såklart godis.

Vi hörs senare, bad update idag..

Wiiihhhoo

Av My Love Johansson - 30 augusti 2013 12:55

Så jag slutade för en halvtimme sedan & sitter nu & väntar på bussen.. 1 timme kvar nu bara.. Ohhh hur tänker lärare ibland asså..;)

Av My Love Johansson - 30 augusti 2013 07:34

Denim<3
Hörs senare:*

Suddiga men hann inte ta ordentliga..

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards