Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 25 juni 2013 10:57

Så... Hur känns de att vara fjorton? OMG riktig fjortis nu!! Fjortispower:) Shit.. Hallå? Haha, Jag, My Love!! Är 14 år.. Haha en fjortis!! Nej inte riktigt, vill fortfarande räknas som en wannabe..;) Så idag 25~juni~2013 My Love Johansson 14 år!!

Idag bär de av till Lund, mys med familjen. Bio, restaurang & SHOPPING!! Perfekt dag!

Fattar ni att den här tjejen.. Här ovan.. Är fjorton år. Jag är kort, liten & 99:a

Av My Love Johansson - 24 juni 2013 16:48

Ohh nu e jag slö, trött & slö.
Sitter i bilen påväg hem.. Hade bara viljat slänga mig i soffan & startat en film.. Men nej.. Vi ska ha gäster.. Ohh orkar inte, inte idag. Ohh... Nej jag får stå ut en liten stund, vara lite social så länge jag orkar. På med nya fräscha kläder, smink & ett smile på läpparna.
Ja så får de bli, vi hörs senare:)

Av My Love Johansson - 24 juni 2013 11:41

Hej!
Bara snabb uppdate nu,
Sitter i bilen påväg till Röstånga. Till Cassi. Vädret ser ganska lovande ut så lite senare blir de nog att gå till badet. Vi får se..:) Dåligt från min sida att bara skriva så här hej vilt men senare blir de bättre.
Vi hörs!
Ps.
Idag tänkte jag oxå ha en liten frågestund.. Vi har de i ett inlägg, sparar video till den större frågestundena. Låter de okej?

Av My Love Johansson - 23 juni 2013 13:31

Nu fattas bara gästerna;) Allt klart, dukning, maten. Jag har sminkat mig, kläderna på;)
Nu blir de Singstar tills alla kommer, upp med mikarna & sjung;) Lalalala
Brb

Av My Love Johansson - 23 juni 2013 11:17

Vilket slut de kommer va i juni månad.. Sjukt gryma dagar framför mig.

21, var de ju Köpenhamn:)
Idag(23), party, släkten kommer.
25, Blir jag 14.. Haha
30, Mot Spanien:)

Yes, vilket slut, en super juni:)
Gått en vecka & nån dag på mitt sommarlov. & hitintills har de varit sjukt kul. Varje dag ger mitt ett smile på läpparna, för varje dag som går... Blir smilet större:)

Av My Love Johansson - 23 juni 2013 11:02

Heej:)
Har precis ätit frukost, ligger nu i sängen & kelar med mina bebisar, bussiga är dem;)
Idag runt 2 tiden kommer gamla goa släkten & firar mig lite i förväg..
Öppnat första presenten, från bästa Johanna. Bild finns där nere..\/

Outfit kommer senare, har fortfarande pyjamasen på mig..;)
Med miljarder myggbet & ett smile på läpparna, vi hörs:)

Nya ass coola navelpiercingen från bästa Johanna. Tack!!

Av My Love Johansson - 22 juni 2013 23:38

Bara för att vi är sugna på film & glass mitt i natten;)
Clueless blir filmen ikväll, verkar bra! Finns på swefilmer~komedi. Gör som oss, kolla clueless & umgås med ens bästa vän:) Min bästa vän, min syster, min Johanna Persson!

Mitt liv rockar just nu, världens bästa vänner, min fina David & så är jag så jävla lycklig:) Ja jag vet inte, allt är hur bra som helst.

Fina bilden Johanna gjorde. Stämmer till 1000... Vi mot allt, systrar i vått & torrt.

Av My Love Johansson - 22 juni 2013 21:28

Hej bloggen,
Idag har ni inte hört mycket av mig, inget har hänt, Johanna stannar tills imon. Vi bestämde med släktingarna som egentligen skulle kommit idag, att dem kommer imon istället. Samtidigt som dem andra, fult hus. Idag har de varit lugnt & tyst i huset. Hela familjen helt utslitna, helt slöa. Men duktig har jag varit, tömt diskmaskin & städat mitt rum. Klapp klapp... Så från bombnedslag till palats;)
Nu är jag, syrran & Johanna nere på IP & lirar lite fotboll, snackar & kaosar... + attackerade av myggor... Jaja fint väder är de iallafall, sjukt skönt. Med ett stort fett smile på läpparna säger jag, vi hörs;)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards