Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

Svar från mig till ER

Av My Love Johansson - 7 juni 2013 22:16

Bara för att jag inte har något att göra.. Hehe

  1. Är du tsm med någon? Ja
  2. Skulle du vilja ändra på det? NEJ
  3. Är du nöjd med din nya hårfärg? JA, men ska få den lite lite ljusare nästa gång
  4. Kysst någon? Ja?
  5. Hånglat med någon? Ja?
  6. Litar du till 110% på dina vänner? Tre killar, min kusin. INGA andra
  7. Saknar du någon? Ja, många
  8. Vem isåfall? Isabel mest, min ängel som befinner sig på andra sidan jordklotet..
  9. Vad gör du? Svarar på frågor..
  10. Vad finns på din högra sidan om dig? Haha, mitt rum?
  11. Har du kul? Alltid lika kul när jag är inne på mylovees
  12. Har du sovit över hos en kille ensam nån gång? Ja
  13. Varför fasnade blogandet i din värld? ÄLSKAR de totalt, att bara skriva av sig, känna glädjen
  14. Pratar du mycket? Beror på vem jag är med..
  15. Gillar du WP? JA, han är ass frään, sjukt grym på video klipp
  16. Finns de någon kille som du vill men aldrig kommer bli tsm med? Finns de säkert men inte just nu
  17. Gillar du JB? Sådär, vissa låtarKär? Kanske..
  18. Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mig själv, JAG
  19. Din största dröm? Att bloggen kommer med på topplistan över sveriges mest besökta proffsbloggar
  20. Har du nån bra kill kompis? Ja
  21. Dem vänner som betyder mest? Felix, Danne, Anton Bästa kill kompisarna i världen
  22. Nellie B vs Kenza? LÄTT Nellie
  23. Har du en hemlighet som INGEN annan vet? Såklart jag har
  24. Hur ska en kille vara? Precis som han är
  25. Vad sjöng du senast? New way home
  26. Skype vs Snapchat? Skype om jag måste välja
  27. Hur många piercingar har du? Var isåfall? Naveln & näsan.
  28. Hur många gånger har du flyttat? Har bott på 4 olika ställen.
  29. Är du duktig i skolan? Ja de tycker jag
  30. Tycker du om skolan? Tycker absolut inte om de, men tycker man ska gå ditt, göra vad man ska & sen gå hem helt enkelt

 
 
Ingen bild

Tilda

8 juni 2013 12:46

Så dina typ bästa vänner är killar? Vad tycker din kille om de egentligen?;)

 
Ingen bild

Emma

8 juni 2013 12:48

Älskar svaret på fråga 17 så jävla RÄTT

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards