Our Kingdom

Alla inlägg under juli 2013

Av My Love Johansson - 16 juli 2013 17:18

Hej hopp!
Nu har jag varit & plockat jordgubbar. Plocka, plocka, smyggäta, plocka. Ja ni förstår, händerna är helt röda.

Första jordgubben!! Spelet börja

Hur plockar Liv egentligen? Haha sött

Av My Love Johansson - 16 juli 2013 16:29

Hej bloggen!
Har haft fullt upp idag... Inte haft tid till bloggen.. Fy på mig;)
Men nu är jag påväg till Höör med familjen.. Jordgubbs plockning på G!:)
Annars.. Dagen började sent, vid 12 tiden.. Jag tog en tur på Cayenne.. Skrittrunda i skogen, lite trav. Jag har fixat mitt rum, hyllan är uppe. Duktiga papi;) Imorgon flyttas allt smink & skit in där.. Bussy bussy!
När jag kommer hem blir de 4km & sen programmet. Skit kul är de!:)
Någon som hänger på?

Hoppas på sol nu så man kan strecka lite;) Vi hörs senare.. Kommer en "lär känna mig" Lite suddig bild men hade bortom,

[Bild]

Av My Love Johansson - 15 juli 2013 21:35

Mys nu efter spring turen + "PT"
Min älskade versuvio!! Jag har saknat dig;) Nu ska jag bara äta upp dig! Puss

Av My Love Johansson - 15 juli 2013 20:12

Dags att ta en joggingtur med min prinsessa, Lea:)
Liten runda, tjockisen.. Var ett tag sen vi var ute tsm nu så lugnt tempo!
Vi hörs!

Av My Love Johansson - 15 juli 2013 14:25

Ja hur ska en vän vara?
Jag frågade lite olika i min närvaro..

Och de svar jag fick var följande; någon som är snäll, en vän för livet, tillit och någon som inte dömer, som man kan vara sig själv med, ömsesidig respekt & kärlek, förtroende, omtanke, kärlek och vänskap går hand i hand, en vän för livet -en livskamrat.

Jag tror att riktig vänskap är liksom kärlek få förunnat att få uppnå. Någon som alltid står på din sida i vått och torrt och som du kan ringa mitt i natten. Hur många sådana personer har du i din närhet? Någon som ringer utan att vilja något speciellt utan ringer ?bara för att?. Någon som ger utan att förvänta sig något i utbyte, villkorslöst. Om du har en sådan vän i ditt liv, vårda den vänskapen ömt! Det finns det som aldrig har haft en ?riktig vän?, och så vill jag att du ställer dig själv frågan ?är jag en sådan vän till någon??

Om det är något jag har lärt mig genom åren så är det att vänskap kan komma ifrån oväntat håll ibland och att de om det är så att någon anser dig var dens bästa vän så behöver det nödvändigtvis inte vara ömsesidigt. Ibland kan vänskapen vara enkelriktad, men det finns också de som har turen att ha flera vänner runt omkring sig. Lyckliga äro de! Och kom ihåg att vänskap inte växer på träd!

Själv är jag så tacksam över de vänner jag har och jag har lärt mig att inte ta dem förgivet och även om avståndet ibland är långt emellan så har riktig vänskap inga gränser. Jag uppmanar er alla att höra av er till era vänner och tala om hur mycket deras vänskap betyder för er! Så till alla mina vänner: Jag älskar er och tack för att ni finns!

Av My Love Johansson - 15 juli 2013 13:39

Hemma hos Emil & fikar!
Super mysigt;) Hemmagjorda ostbullar, te, nuddlar & världen godaste dricka.
Asså jag hade önskar att ni kunde luktat på "teet" de luktar gudomligt. Helt kär;) Smaken likadan, jätte gott!
Vi hörs:)
Glöm inte utmaningen!;)

Snodde bilden från min underbara vän Emma!! Läs hennes blogg.. Jätte fin.. " http://mobil.emmaodagisela.bloggplatsen.se/ "

Av My Love Johansson - 15 juli 2013 12:32

Blir mitt PT-program!!
Vad tycker ni om de?:)
Varje dag denna veckan. De blir kul!! Nu ska sommarkropparna bli våra!!:) Nu kör vi bloggisar! Bloggpower:)
Ni får gärna skicka in bilder & mejl! Vi gör detta tillsammans! Let's do this
Här är programmet:

Uppvärmning: löpning lugnt i 10 min.

Squats/knäböj : 20 st. Vila 1 min. Upprepa 3 gånger.

Burpees: 10 st. Vila 1 min.
Upprepa 3 gånger.

Plankan: 1 min.

Grodhopp: 10 st. Vila 1 min.
Upprepa 3 gånger.

Plankan: 1 min

Stående benlyft för rumpa: 15 st.
Vila 1 min
Upprepa 3 gånger.

Kissande hunden: 10 st.
Vila 1 min.
Upprepa 3 gånger.

Utfallssteg: 20 steg fram. 10 på varje ben.
Vila 1 min.
Upprepa 3 gånger.

Jogga 10 minuter högt tempo.

STRETCHA ORDENTLIGT!
Alla muskler i hela kroppen.

Mys

Av My Love Johansson - 15 juli 2013 12:03

Hemma hos vännerna nu, te & snack!

Min repris outfit #neon från Spanien. Gillade den.. Skön stil

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards