Our Kingdom

Alla inlägg under juli 2013

Av My Love Johansson - 24 juli 2013 12:45

 

Är du duktig i skolan?
Jag antar de när jag kollar på mina betyg, riktigt nöjd faktiskt. Men åttan blir de bättre;)

Hur mycket pengar får du i månaden?
För mycket..

Vad fick du för betyg? :)
Långt över godkänt i alla ämnen:)

Vad vill du jobba som ? :)
Jag vet inte, frisör, klädds designer. Kommer hinna ändra mig tusen gånger..

Bästa skor?
Converse, uggs, hunter & ballerina.

Favoritappar på mobilen?
Instagram, bloggplatsen, NB ;)

Något tips för att få en stor blogg?
Mycket bilder :) Bra kvalité, kommentera på andras bloggar.. "Fin blogg, kolla gärna in min & lämna spår efter dig;)" De kommer dem säkert kolla din blogg, kanske till & med kolla in varje dag;)

Var köper du ditt smink?
H&M, Kicks, försöker handla så mycket mineralsmink som de går :)

Kan du lägga upp en film när du sjunger? :D
Nää hahaha, kanske ;)

Noppar du dina ögonbryn?
Jadå!

Sminkar du dig varje dag?
Ja när de är skola gör jag de, inte mycket.. Lite mascara. Inte mer

Kan du göra en video när du visar när du sminkar dig?
Nej, men kan visa vad jag använder typ :)

Kan du göra mer videobloggar?
Nä tror inte det, vi får se, haha

Favoritlåt?
Vet inte riktigt har för många..

Redigerar du dina bilder och isåfall vart?
Gimp 2.6 ibland

Vad fick du när du fyllde år?
Har lagt upp inlägg skrolla ner ner ner ner.. så finns de där :)

Hur kan du ha så fint hår?:)
Tack, tycker själv inte de.. :)

Dina största kroppskomplex?
Vill inte säga det här

Om man kollar i ditt arkiv från förra året så har du en massa fräknar på näsan, var är dom nu? :)
Haha, dom försvinner ju på vintern hörru ;)

Vilken sida laddar du ner penslar, filter och så till gimp?
http://www.deviantart.com/

Vart köpte du klänningen från de gamla inlägget?
HM :) Tror jag

Vad har du för färg på din tandborste?
En blå, rosa & en grön;)

Är du tillsammans med någon?
Nej

Gillar du någon?
Nja ;))

Vilka bloggar läser du?
Jag läser rätt mycke bloggar men min topp 3 är,
nellieberntsson.se
kissies.se


Vilket objektiv använder du när du fotar porträtt bilder?
50mm f/1.8

Varför bör man ha reflex skärmar? hur gör de bilderna bättre? :D
Man ljusar upp så det inte blir så skarpa skuggor. :)

Är blond din naturliga hårfärg?
Nja, mörkblond

Hur mycket får du i månadspeng? Och vad slösar du mest pengar på?
Jag säger inte mycket jag får men... Slösar upp allt på kläder.. För de mesta:)

Varför börjdae du blogga? Är det här din första blogg?
För de verkade roligt, speciellt:)

Vad heter din allra bästa kompis? Bara en!
Hmm.. måste jag säga att jag inte kan skriva de här.. Har inte EN sån här "bästa" vän.. Tror inte på den vänskapen lika mycket längre.

Vem har fixar din design? Sjukt fin
Jag fick inspiration från en design candymandy.bloggplatsen.se hade gjort till mig.. De var inte riktigt min stil så jag gjorde om den. Gillar ni den?;)

Vad gör du helst en varm sommardag?
Hmm jag umgås med mina vänner, sticker till badet & bara har så j*vla kul!!

Hur ofta lyssnar du på musik?
VARJE varje varje dag!!

Ska du börja på friidrott?
Suger på den karamellen faktiskt, har inte bestämt mig.

Sommaren hetaste låt?

Hjälp.. Svårt men "wake me up" med avicii.. Såååå bra


Av My Love Johansson - 24 juli 2013 11:27

Gott med en kopp te såhär lunchtid. Pastasallad, te & film.
Johanna åker hem idag:( Vid tre tiden, sen på lördag drar hon till Spanien.. Avis;)

Solen skinner. Blir nog ett dopp i ån senare;) Frågestunden kom aldrig upp igår störigt nog. Så den kommer senare, del 1, 2, & till & med en del 3. Sjukt många frågor. Får se om nån kommer på video, men ni vet att jag inte gillar de så mycket, får bättra mig:)

Nej nu ska jag njuta av filmen, vi hörs

Av My Love Johansson - 23 juli 2013 23:27

Jag vart så dålig på att ta ork till att lyfta på mina tummar & skriva något.. Kör vi på en frågestund. Har fått in många mejl & inte svarat på frågorna.. Så bi kör på de om en halvtimme:)

Av My Love Johansson - 23 juli 2013 12:16

Hej!!:)
Idag.. Ja solen skinner, himmelen är blå.. Men vi drar till väla ändå.. Haha vilket försök till rim;) Nej men är sugen på att shoppa lite.. Vi tar bussen vid 1230, vi mötter upp Rebecca & sen shopping;)
Ni är med hela dagen, uppdaterar emellanåt. Har ingen outfit bild idag, men den kommer väl senare antar jag.

Ni vet Kissie.. http://www.kissies.se/
Hon har ju shoutout tävlingar.. Min syrra är alltid med i dem & denna gången vann hon faktiskt:) Hemt sjukt, hon bara börjar skrika & baah wäääh haha.. Coolt;) Följ henne; limpanson
Puss:*

Av My Love Johansson - 22 juli 2013 23:18

Filmkväll & chips med min underbara Johanna:)

Fot atack

Av My Love Johansson - 22 juli 2013 20:03

Hej!!
Just nu befinner vi oss på glassbaren. Sååå sjukt gott, för min del är de jordgubbsmilshake & Johanna tog en hallon sorbet:) Gott eller vad? Mysigt här på kvällen, lite smått kyligt, solnedgång & smarigt tilltugg;)

Johanna pigg.. Jag TRÖTT

Av My Love Johansson - 22 juli 2013 15:37

Hellgrillad kyckling & hemmagjord potatissallad!! Sååå gott

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards