Our Kingdom

Alla inlägg under juli 2013

Av My Love Johansson - 27 juli 2013 18:50

......
Blev lyckat, sjukt gott!!
Ni får receptet:) Bevisar era skills i köket;)

Av My Love Johansson - 27 juli 2013 17:56

Dags för mig & Cassi att vissa skilssen i köket... Fram med måtten, ingredienserna & resultatet får bli som de blir.
Spännande.. Haha

Av My Love Johansson - 27 juli 2013 17:42

HAHA erkänn att jag är cool!!;)

Hejsan!
Visst, mina miner är ju inte dem vackraste.. Men nån gång för man ju fan bjuda lite! Right;)

Av My Love Johansson - 27 juli 2013 17:23

Så nu lämnar jag Ljungbyhed & beger mig hem till Cassi i Härsnäs.
Sjukt roliga dagar med mina underbara vänner, sååå himla bäst. Marknad, karuseller, snack & så sjukt mycket skratt.
Älskar er:*

Imorgon blir de att ta de lungt, tror jag;) Har inget planerat & jag hoppas att de förblir så. Är så trött, köp en kista & begrav mig typ.. Haha
Nej nu är jag framme.. Vi hörs:*

Haha benen?

[Bild]

Av My Love Johansson - 27 juli 2013 17:08

Numret till tha pizzeria!!
Super goda & så jävla saftiga.. Mm
Haha, så kan ni gissa vad vi gör nu?;) Blev såklart en åbro! Favoriten:*

Av My Love Johansson - 26 juli 2013 19:06

Med världens goaste vänner!
Karuseller, tröjor, väskor, sockervadd, brända mandlar. Äkta marknad:)
Idag stannar jag över i Ljungbyhed, hänger med vänner & festar;) Haha lagligt;) Lita på mig! Vi hörs senare

Av My Love Johansson - 26 juli 2013 12:34

Så nu lämna jag avfarten & är påväg till min goa vän Amanda, va så sjukt länge sen. & Johanna, ohh ska bli kul att se dem:) Min underbara Cassi kommer oxå lite senare. Vi rockar marknade tsm, fyra brudar. Träffar säkert andra oxå.
Solen skinner idag, härligt!! Va e de? Typ 30 grader eller;) Så solbrillorna hänger med.
Outfit;
Linne: Bikbok

Shorts: Gamla

Skor: Ballerina, gamla

Av My Love Johansson - 26 juli 2013 10:18

Han är bara för grym på smothies asså! God frukost:)

Dricka upp & sen fixa mig. Lite senare drar jag in till Ljungbyhed. Dags för marknad;)
Gårdagens inköp kommer oxå idag:)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards