Our Kingdom

Alla inlägg under juli 2013

Av My Love Johansson - 15 juli 2013 11:42

20% rabatt på Nelly.com
Ni kommer till sida genom länken nedan..
http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/rea/
20%på ALL rea.
Uppge koden: 20SALE

T.ex
Ett linne kostade 200kr, 50% rea.. 100kr. Men sen får NI 20% TILL.. Alltså kostar de för er.. 75kr

Lyxfynd~ http://nelly.com/se/designermärken-på-rean-campaign-1126/

Budgetfynd~ http://nelly.com/se/reafavoriter-budget-campaign-1127/

!!!!Viktigt!!!!
REAN GÄLLER BARA IDAG
Shoppa loss!!!:)
Mina favoriter kommer senare!!

Av My Love Johansson - 15 juli 2013 10:53

Godmorgon!
Vaknade precis, sjukt skönt att få sova ut & vakna av sig själv.
Mina gosiga bebisar är uppe i sängen & latar sig. Så mysigt med kattungar.
Idag blir de vänner, ta de lite lugnt & sen PT & ut & springa. Känner att jag tappat sjukt mycket, jag tror inte ni vet de.. Att jag gick på konståkning, slutade för drygt ett år sen... Ska berätta..
Jag fick mina första skridskor när jag var 2/3år, jag fastnade för de. Så vacker sport, graciös & vältränad kropp. Jag åkte i 10år.. 10år av mitt liv.. & genom dem åren vad jag med om mycket, små skador, showar, tester, TÄVLINGAR, ohh de va så kul.. Från passen ute på isen till markträning, styrka, fyss, sjukt jobbiga & krävande träningar. Ibland ville man bra ge upp med ett hopp, man klarade ändå inte de dem andra 1000 gångerna.. Så varför på 1001?Man samlar sig & gör de en gång till... & sätter de, som en smek! Glädjen.. Glädjen glädjen asså, helt magiskt känsla. JAG KLARA DET! Jag slutade för att de tog för mycket tid, pluggade sent, ja de höll inte helt enkelt, kunde aldrig va med vännerna.. Jag tränade 10pass på ojämna veckor & 11 jämna! Fattar ni, 11-12 pass i VECKAN, 7dagar.. Jag satsade & jag vann.

Av My Love Johansson - 14 juli 2013 20:57

Uppvärmning: löpning lugnt i 10 min.

Squats/knäböj : 20 st. Vila 1 min. Upprepa 3 gånger.

Burpees: 10 st. Vila 1 min.
Upprepa 3 gånger.

Plankan: 1 min.

Grodhopp: 10 st. Vila 1 min.
Upprepa 3 gånger.

Plankan: 1 min

Stående benlyft för rumpa: 15 st.
Vila 1 min
Upprepa 3 gånger.

Kissande hunden: 10 st.
Vila 1 min.
Upprepa 3 gånger.

Utfallssteg: 20 steg fram. 10 på varje ben.
Vila 1 min.
Upprepa 3 gånger.

Jogga 10 minuter högt tempo.

STRETCHA ORDENTLIGT!
Alla muskler i hela kroppen.

!!2veckor~Varje dag!!

Tror jag har nån idee till veckans utmaning som kommer ikväll! Varje onsdag, en ny. Kommer nog handla mest om träning & sånt. Nja, vi får se hur ni känner de. Kom gärna med förslag, men mejla.. Helst:)
Ni får mer än gärna sno mitt program, sjukt bra & kroppen WOW! Man ser ändring. Kommer nytt vart annan vecka:) Nu kör vi bloggpower!!
Kram;)

Av My Love Johansson - 14 juli 2013 13:30

Lastbilen kom precis, Cayenne stiger ur:) Ohh vilken skönhet... Lite tjock & lång päls.. Men de fixar vi:)
Först coola stilen på Molly, keps. Super sött

Kolla Toffs (geten) ATAK
Sjukt nyfiken,

Av My Love Johansson - 14 juli 2013 10:15

KUL!!... Grå himmel...
Jaja, jag drar till Röstånga
& träffar några vänner:)
De ska bli kul!
Vi hörs, love

Spanien.. Vill tillbaka.. Nästan

Av My Love Johansson - 14 juli 2013 06:25

Nu lyfter planet snart, ska inte hålla er vakna ännu längre. Ta & sov nu, så ses vi senare.
I SVERIGE:)

Av My Love Johansson - 14 juli 2013 05:44

Gott!!
Läsk, vatten & kakor gäller för mig;) God frukost eller vad?
Har satt mig ner & gud, blir tröttare & tröttare. Ögon är klara men kroppen slö. Planet går 06,25 bara sitta ner & lyssna på musik & sova. I tre timmar, får underhålla syrran lite. Spela nåt & såklart pommes & läsk på planet, kanske en kopp te.. Ja vi får se,
Sover ni?;)

Av My Love Johansson - 14 juli 2013 05:23

Favoriterna!!

Shoppiii

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards