Our Kingdom

Alla inlägg under juli 2013

Av My Love Johansson - 20 juli 2013 20:04

Bilen rullar snart mot tåget, drar till Eslöv. Sen hem till lugnet;) Drar ut med några vänner & låter kvällen bli så bra som möjligt:) Vi hörs på tåget!

Av My Love Johansson - 20 juli 2013 15:35

Ohh hej!!
Har varit helt upptagen idag, sååå sjukt kul att ha hela familjen här asså. Så himla goa är dem! Har haft skit kul hela tiden, skrattat & pratat. Dem stannar tills imon..
Imorse däremot åt vi utomhus, mysigt. Solen steckte så sjukt! Så efter frukosten bestämde vi oss för att ta ett svalkande dop nere vid vår badplats, vid å;n! Sjukt härligt. Men ganska kallt.. Sommaren 2013 är lätt den bästa:)

Nu sitter jag i bilen mot underbara Malmö, festa hos Johanna;) & såklart bada. Mycket:) Jag uppdaterar under kvällen, kommer bli grymt. Sen tar vi tåget hem till mig. Imon Perstorp eller Röstånga!:)
Nej nu måste jag dra;)
Puss:*

Gillar ni outfiten? Sjukt chill

Av My Love Johansson - 20 juli 2013 01:03

Ohh vilken kväll, helt crazy, galen!! Vilken jävla underbar familj jag har har! Asså de var inte många sekunder vi var tysta, SKRATTET... Asså jag var helt flum, helt sjuk;) Men gud, asså jag kunde inte hålla mig!!

Imorgon blir de Malmö, hem till bästa Johanna & oooo party;) Träffa goa människor. Sen hänger Johanna med mig hem & festen fortsätter, på söndag blire Röstånga, träffa polarna & gå på marknad. Måndag.. Dag för dag, de ända jag vet är att vi kommer ha .... KUL!!
Hehe,, vi hörs imon lovers, tack för ni finns. Så sjukt glad just nu, träffar folk, skrattar som aldrig för, har dem bästa vännerna & är så jävla happy just nu!!:)

Peace!! Känner mig stark, fri & GLAD!

Av My Love Johansson - 19 juli 2013 18:15

Ut & springa nu innan allt folk kommer! Feel the power typ;) Lea tR jag med mig, den tjockisen måste få upp flåset lita;)

HAHAHA tjena;)

Lyx

Av My Love Johansson - 19 juli 2013 16:44

Pyyyys & serie med syrran!!

Av My Love Johansson - 19 juli 2013 15:20

& handla.
Folket kommer vid 6, shooe shim;)
Vilken underbar dag de är, ska lätt ut & steka lite sen;) Inviga den nya bikinin. Vi hörs,

Av My Love Johansson - 19 juli 2013 11:55

Tja alla bloggers!
Frågan är.. Hur kan mitt rum bli stökigt på EN dag? Öhh.. Soffan är fylld med stuff. Och sängen.. Täcket ligger nere på golvet, datorn & paddan har snott platsen.. Haha what? Får sätta igång & städa idag IGEN.. Musiken på.. Clean;)

Bara snabbt.. Ändrade planer idag.. Idag kommer min gryma kusin hem till oss. Min goa Sandra med hennes pojkvän. Dem bor vanligtvis på Malta men är hemma nu ett tag, så kompisarna får vänta lite. Vill hellre träffa Sandra:) Så dem kommer lite senare. Min storebror Mattis & flickvännen Cecilia.. Hjälp känns knappt att kalla dem de.. Haha vi kallar dem Borg & Cilla. Ehh ja dem kommer oxå idag! Riktigt kul:)

Nej nu kan städningen inte vänta.. Fram med magiska fingrarna.. Vi hörs;*

Av My Love Johansson - 18 juli 2013 23:38

Nu ligger jag i sängen, så sjukt trött! Slår snart över till nästa dag. Imon ska jag till Röstånga! Äntligen få träffa min bestie! Kanske träffar några guys oxå;) Om vädret tillåter drar vi till badet. Hoppas på sol!
Kram & Godnatt!:)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards