Our Kingdom

Alla inlägg under juli 2013

Av My Love Johansson - 18 juli 2013 19:22

Nu äntligen är vi påväg hem.
Gick bra för Emma, hela 74%!!!
Ja.. Är ni nöjda med uppdateringen? Jag har inte haft min mobil så mycket..;) Vi hörs hemma!

Av My Love Johansson - 18 juli 2013 16:23

Nu drar vi & rockar dressyren i Dagstorp!!:) Lycka till Emma!!

Av My Love Johansson - 18 juli 2013 15:04

Kolla moppen sååå häääär snygg & riktigt badass att åka på den;)

Av My Love Johansson - 18 juli 2013 15:00

Måste jue ha nåt gott att äta i lastbilen:)

Av My Love Johansson - 18 juli 2013 14:49

... NU skinnande ren. Nästan.. Såklart skullehpn rulla sig men men de får vi borsta bort!!

Av My Love Johansson - 18 juli 2013 14:46

Hej blogg!
Två dåliga dagar om man tittar på uppdateringen... Dem två tidsinställda kom aldrig upp.. Jag vet inte vf? Jag satt & skrev & skrev men sen togs ALLT bort. Jag blev sjuk.. Arg kändes de som. Jag tog tag i mig själv & försökte skriva om de.. Så gott som jag kunde men... De togs bort igen.. Så de blev inget. Dem tidsinställda vet jag inte. Ställde inte de ena vid 3 & de andra vid 5. Så min portal låg nere.

Men idag blir de ändring. Idag drar jag med Emma till ponny derbyt. Vanligtvis brukar jag hänga med på hoppningen men som ni kanske minns så har inte hon Virran längre. Så idag kollar jag dressyren. Ska bli riktigt kul! Även fast jag tycker dressyr är ganska lång tråkigt... Så är de kul att titta på Emma!! Så himla duktig är hon:)
Vi hörs GO EMMMMMA!

Av My Love Johansson - 17 juli 2013 13:23

& återigen städat!!

Hela morgonen har jag dammat & lagt allt på sin plats. Min garderod.. Ja.. BOMB.. Men nu ligger allt snyggt & praktiskt. Rätt nöjd faktiskt. Nya sminkrummet är färdig fixat & redo för använing, super kul. Är verkligen nöjd med de. Nu är de bara några små fix & trix kvar i rummet, sen "wola". Några tavlor, ja sånt onödigt men viktigt.. Enligt mig iallafall.

Nej nu ska jag bara ta de lungt.. Kanske kolla film.. Mitt på dagen? Hmm.. Har jag tid med det? NEJ.. Jag har terassen att olja.. Duktiga Love som hjälper papi.. Hehe

Vi hörs lite senare.. Kommer ett tidsinställt.. Två faktiskt

 


Av My Love Johansson - 16 juli 2013 21:42

Sååå nu är jag äntligen klar:)
Vart sjukt tufft idag.. La på 5 på allting + 15 min spring i början & slutet! Nu väntar duschen & sen MAT!!
Ikväll ska jag ta de lungt. Fixa nåt inlägg som några av er föreslaget. Ja då hörs vi lovers:)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards