Our Kingdom

Alla inlägg under juli 2013

Av My Love Johansson - 22 juli 2013 11:25

Sådär, nu har vi gjort alla våra ärenden, bl.a vårdcentralen. De gick hur bra som helst, ingen infektion. Den såg bra ut. Tur:)
Så blir nästa station hemåt!

Av My Love Johansson - 22 juli 2013 10:22

Hehe..
Jag ska berätta lite snabbt..
Jag var på bandsjön jue.. Med mina vänner. Vi hängde på bryggans kant & snackade lite... Helt plötsligt när jag reste mig.. Kollade Johanna på mig & mina ögon flög ner mot naveln.. Var är smycket? OMG.. Jag såg att hela smycket. Kulan där uppe HELA, hängde kvar i bryggan.. Den drogs alltså igenom min navel. Jag visste inte vad jag skulle göra, gråta, skratta, båda &!! Blodet pissade ut & jag var så sjukt rädd. Asså fattar ni.. Hela kulan bara drogs igenom navlen.
Jag hade tur att hållet inte gick sönder & att naveln typ delade sig, ni vet där uppe där smycket sitter. Istället för att förstöra hållet... Kom det ut fettklumpar & sånt äckligt skit.. Jag blev så äcklad, mina vänner oxå. Jag kan inte förklara mina tankar.. Ohh så läskigt!
De västa är att de gör ont & att jag tänker på ögonblicket när jag ser smycket hänga kvar i bryggan & min navel spottar blod..
Hjälp*****

Pappa ringde "akuten" & dem sa att jag skulle rengöra de & sätta i min läkepiercing. Så, så fick de bli.
& nu om en timme ska jag åka intill vårdcentralen & kolla den.. Wish me luck:*

Av My Love Johansson - 21 juli 2013 23:03

Lovar er.. Ska berätta min fail för er imon... Min fruktansvärda olycka!!
Älskar er, puss!

Av My Love Johansson - 21 juli 2013 20:24

Med världens bästa polare!!
Älskar er;)

[Bild]

Av My Love Johansson - 21 juli 2013 12:42

Är de nån som har de lika gött som vi?;)

Av My Love Johansson - 21 juli 2013 11:45

Hej!!
Idag... är de underbart väder, jag & la familla drar till badet i Perstorp. Badar, chillar & stecker. Vi mötter upp Sandra på badet oxå, kommer bli precis som igår, sjukt mycket skratt & snack:)

Senare ikväll drar jag & Johanna till bandsjön med några polare.. Super kul:)

Av My Love Johansson - 20 juli 2013 21:28

HELL yeah, glasskalas i bilen;)
Så ja vi är påväg hem, drar förmodligen ut med några vänner, kul;)

[Bild]

[Bild]

Av My Love Johansson - 20 juli 2013 20:35

Trött Love på tåget, men pigg & redo för kaoz senare;)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards