Our Kingdom

Alla inlägg under juli 2013

Av My Love Johansson - 25 juli 2013 22:50

Ni får höra allt om dagen imon, har varit sjukt kul iallafall.


Vet ni.. Jag är sååå j*vla glad right know, ni vet.. Har bara en sån spralig & glad känsla som rusar genom kroppen hela tiden. Helt underbart är de. Tack varre bloggen oxå, den växer.. Jätte kul!!

Imorgon drar jag nog en snabbis till marknaden i Ljungbyhed, vem träffar jag? ;) 


Nej nu säger jag godnatt.. Love you guys

 



Av My Love Johansson - 25 juli 2013 18:26

Kul att se grown ups, ettan är såå sjukt grym.. Hoppas tvåan iallafall håller måttet.
De är få filmer där 2:an är bättre än 1:an, enligt mig.. Nja nej 1:an brukar leverera jämfört med 2:an.
Nog snackt om 1 & 2, hann ju med lite shopping innan, blev några fynd, vissa helt sjuka. Som bh:n jag köpte 38kr!! Sinne,
Ja nu börjar filmen, visar köpen sen. Vi hörs:)

[Bild]

Jag vet inte om jag är efter..;)
Enligt mig är den här fantan ny, strawberry & kiwi. Väldigt god smak, såhär fräsch på något sätt. Älskar den, lätt min favorit:)

[Bild]

5/5 mylovees

Av My Love Johansson - 25 juli 2013 15:20

Hej!!
Idag har varit en sån typisk slappe dag, nästan inte gjort någonting. Hjälp mamma att packa in grejer hon ska sälja. Den stora bilen blev helt fylld.. Morfar kom & hälsa på, fikade lite:)

Har fixar mig nu, tagit på lite mascara & kammat igenom håret..;) Så nu är de Lund som gäller. Bio & shopping:) Fun, familjen hänger med, de blir "grown ups 2" på bio salongen klockan 0620 ikväll;) Där sitter vi & kränger popcorn;)

Nej ska springa ut i bilen nu, springa! Regnar ute.. Vill ju inte bli för blöt;) Men ett foto hinner jag;)
Vi hörs:*

Lite såhär suddig..:/
Ha en bäst kväll, hörs snart<3

Av My Love Johansson - 25 juli 2013 09:29

Väl nära konditoriet.. Ja varför inte köpa bullar..? Så jo de gjorde vi & sjukt gott är de, ostbullar för min del. Smör, taco & skagen:)

Av My Love Johansson - 25 juli 2013 08:38

Ja nu är vi här, det är den 25 juni & det är torsdag.
Tänk att alla uppoffringar, allt dåligt, bra & allt roligt... Har gjort oss till människorna vi är idag.
Jag, ja jag är fan stolt över mig själv, jag har sån jävla tur, att jag är JAG. Motivation.. Nergångar, förlorar en vän, träffar nya människor. Folk växer ifrån varandra, med tiden upptäcker man hur "bästisen" egentligen var. Inte okej liksom... Man blir sårad. Men av allt detta.. I slutändan, gör de oss starka & vilka vi är idag, varje sekund, minut, alla timmar. ALLT

Vet inte vart de kom ifrån, ville bara få de ur mig.. Hehe, Snart hoppar jag ut till bilen, ska till doktorn idag. Kolla naveln.. Wish me luck.. Klunk;)

Av My Love Johansson - 24 juli 2013 18:05

Haha tycker de är lite roligt, "Loves Taco Skola" HAHA

1.
Bröd, taco sås & kött.

2.
Fyra klickar crème fraiche & sallad i mellan.

3.
Olika grönsaker, gurka, majs, tomat.

4.
Krossa tortilla chips & smula på.

5.
Färdig för ihopvikning.

6.
Dags att äta.

Av My Love Johansson - 24 juli 2013 15:37

Hej!!

Sitter just nu & kollar igenom alla mejl med frågor som kommit in, sjukt många. Kommer en del 3 oxå.


Annars idag..

Sjukt varmt, gött att ha en badplats hemma hos oss då.. Så packa ihopa lite smågodis & läsk, dra ner till ån & kaosa lite.. Planerna var att bada men solen gick i moln & suget gick bort.. Efter ett atg drog vi upp igen. Sjukt timat hann  vi in innan Johannas pappa kom. Bye bye Kusse;) Ses imon haha. JA ni läste rätt, först har jag har en tid hos läkaren vid klockan 9.. Uuu ja de är bara att går upp & se glad ut, right? Efter tar jag nog tåget till Malmö, mötter upp Johanna & ja vad vi gör?? Något roligt iallafall.


Förrbereder del 3 snart, så den kommer upp om nån timme kanske? Ska äta & dra till en kompis oxå.

Men nu.. Drar jag, vi hörs

 

SPANIEN___SALTSJÖN 

Av My Love Johansson - 24 juli 2013 15:03

 

Vad är ett av dina roligaste minnen 2012 ? :)

Haha, vet inte, har flera roliga minne :)


Var får du alla dina ideer om hur din blogg ska se ut? :)

Hittar på själv och sen får jag inspiration från andras bloggar


Hur gör du så att man får skugga runt hela bilden på gimp?:D

Googla :)


Vet du något sätt att få håret att växa fortare? :)

Jag har hört att man ska massera hårbotten men har aldrig provat själv, haha :)


Vad använder du för plattång?

Jag vet inte riktigt, försöker undvika plattången. Inte bra för håret


Bästa klädaffär?

HM, gina typ, seriöst för mig är de typ världens svåraste fråga :)


Bästa tips på att hålla sin hud fräsh?

Hmm, jag tvättar mitt ansikte & smörjer in de med en sjukt bra kräm från "the body shop" Kan se om jag lägger upp den här, annars tvätta huvudet dagligen. Använd helst inte dem billigare krämerna. Köp ordentliga produkter & var rädd om din hy.


Hur lång är du?

Typ 151 cm


Hur mycket väger du?

Kring 39 kg


Justin bieber VS onedirection

Justin, haha ;)


Bästa landet du varit i?

Spanien måste jag säga men även thailand :)


Kan du lägga ut en video på ditt rum?

Nja vi får se :)


Kan du videoblogga?

Asså ja, jag gillar inte de emn de är vääldigt många som vill de.


Blir du lätt brun på sommaren?

Ja, ganska


Plattat eller lockat hår?

Beror på, men jag föredrar naturligt tror jag :)


Vad använder du för smink en vardag?:)

Hmm lite mascara,


Sommar/vinter?:)

Sommar!


Favorit läsk?

Citron läsk


Använder du mycket smink?

Svarade där uppe vad jag använder men nej jag använder inte mkt :)


Har du kysst någon nån gång?

Haha ja


Vill du ha ett förhållande?

Just den frågan är både och.. Vill hellre bara ha killkompisar tror jag.. Visst de kan va små mysigt att ha en kille men föredrar att vara singel.. faktiskt


Kan inte du göra en sminkvideo och en hårvideo?

ja nu kommer vi till video igen men vi kan se


Tränar du något?

Trampolin & är väldigt sugen på fridrott


Cola/fanta?

Cola


Vilken skola går du på?

Ljungbyhedsskolan


Trivs du i din klass?

Ja, den var grym men skolan har bestämmt sig för att blanda dem igen.. Tråkigt nog!


Blev du nöjd med betygen?

Ja, jag blev riktigt nöjd.. Men åttan ska bli bättre


Favoritämnen?

Spanska, idrott & engelska


När började du blogga?

Den 30 december 2012 :)


Hur mycket lägger du ner på kläder?

Olika ibland mer ibland mindre, haha :)


Veckopeng/månadspeng?

Månadspeng typ


Är du en spara eller slösa?

SLÖSA, haha ;)


Gillar du one direction?

Nä sådär


Gillar du twilight?

Ärligt.. nej


vad är först på din önskelista?

Pengar..


Hur ofta klipper du ditt hår?

Ehh olika


Är det din naturliga hårfärg?

Nja ungefär lite ljusare är den naturliga.


Har du en ny design? :D Jätte fin i alla fall!

Tack! Inte helt nöjd en men den funkar


Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards