Our Kingdom

Alla inlägg under juni 2013

Av My Love Johansson - 29 juni 2013 00:24

Ohh min fötter värker, min kropp vill bah dö & mina armar.. Har jag några? Ingen känsel i dem, helt bortdomnade;)
Dagen, shopping, mat & mycket snack. Syrran jag tig tåget tidigare än planerat. Så ungefär vid halv fyra, mötte upp Borg & shopping turen kunde börja. Första affären blev såklart Hollister. Lite senare kom Tobbe, Anneli & nån jag inte kommer ihåg namnet på, sorry..
Väldigt "trevligt" hade vi. Affär till affär, mer & mer bags, armarna försvann, fötterna värkte. MEN inget kan stoppa en shoppande kvinna;) Så vi fortsatte & fortsatte. Klockan närmade sig stängning & paniken med att handla ökade HAHA vi var vilda;) Snabbt in, snabbt ut, nästa. Sista vi gjorde blev att unna oss varsin #yogiboost ohh sååå gott.
Ja sista affären var ju egentligen Willys.. Hehe, men HALLÅ, läsk, snacks. Ett måste. Snabbt in & sen hem till Borg. MEN vi, smarta som vi är... Så glömde vi läsken hehe.. Väl hemma kom vi på de, grab the money, närmsta affär här kommer vi;) In & handla läsk & sen film.
Kvällens film *Jack the giant slayer*
Sjukt bra, äventyr & kärlek. Perfekt film för Love;) Bra gjord!

Och nu, ligger jag & Borg, chillar med mobilerna. Klockan tickar & kroppen blir tröttare & tröttare, kudden kallar. Vi hörs imon, mer shopping med syrran & Elin:)

Töntar mig & prövar olika hashtags.. Hehe #haha #jagtyckeromerjättejättemycket #tack #till #er #happy #mysoulisfree #love #yaah #varförinteläggainenrolighashtagivarjeinlägg #funkar
#GODNATTMAHLOVERS

Av My Love Johansson - 28 juni 2013 15:08

Huuh?

[Bild]

[Bild]

Eller INTE?
Kom fram ÄNNU en go gammal dam & frågade om vi var tvillingar! Ehh what? Är vi så lika? Är vi ens lika? Jag & Liv tycker inte de..
Men man börjar ju snart undra? Hur många som helst nu jue? Ohh vad söta ni är, ni är tvillingar va? Varje gång på tåget, på stan. Hehe!!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

HAHA, bjuder!

[Bild]

Av My Love Johansson - 28 juni 2013 14:17

Här kommer outfiten:)
Ballerina~....
Jeans~Gina
Nätlinne~Bikbok
Väst~H&M
Mobilväska~Krusell
Skinjacka~H&M
Armband~Glitter
Skärp~Gina

Fina syster!! Visst är hon söt!!?
Hennes outfit:
Converse~....
Jeansshorts~Gina
Linne~Bikbok
Väst~...

Mot konditori & fika! Sen tåget mot Malmö, Hyllie:)

Av My Love Johansson - 28 juni 2013 13:44

Riktigt taggad just nu, jag & syrran hoppar på tåget om nån timme bara. till Hyllie, springer som galningar in på Hollister.. Hehe, nej men nästan;) Efter idag lär jag inte behöva köpa kläder på månader, kan jag lova.
Jag säger till mig själv nästan varje månad att jag ska hålla i pengarna & bara köpa de jag behöver.. Men.. De brukar slutar med -300 i plånkan;) Haha lär mig verkligen aldrig!;)

Citatet nedan! Är bara såååå jag!;)

"I love my money, hanging in the closet"

Spanien väskan är snart färdigpackad, äntligen.. Har sjukt mycket med mig. Får nog se om mamma har lita plats över;) Sprallig & taggad till 1000, ska bli jätte skönt att komma ner, känns lite speciellt att familjen äger ett hus där nere. Man kommer liksom hem på något sätt. Känns mysigare:) Varje år samma place typ.

Men vi hörs!:)
Brb, outfiten kommer senare:)

Av My Love Johansson - 27 juni 2013 21:27

Äntligen kan jag lägga mig ner med datorn i famnen, & skriva om vad jag ska

göra i helgen, inte massa åsiktsinlägg eller låtar. 


Så då börjar jag; Hej allihopa!

Denna helgen kommer rocka, grymt kul, mycket skratt & mykcet shopping.

Jag ska ner till min älskade hemstad Malmö.


Fredag: Ja, äntligen!! Imon tar jag & syrran tåget till Malmö. Mötter upp

Borg & Tobbe & drar & shoppar på Emporia. Första affären blir jue lätt hollister.

Dags att gå loss.. Hehe!

Efter shoppingturen drar vi hem till Borg & Cillas place, roar oss & sover 

över där. Next day PARTY


Lördag: Ja, idag gäller att fira Cilla, hemma hos hennes föreldrar blir de.

Tårta, mat & mycket snack. Trevligt, trevligt!


Söndag: Vaknar upp i min säng, somnar i ett annat land. Klockan 1020 går

planet mot Spanien ..& tre timmar senare är vi framme. KUL!! Ska blir fett gött.

Jag kommer uppdatera, mycket bilder. Morgon & senare på dagen mest, kvällen typ.

Ja de blir nog bra ska ni se.


Nu blir de att packa väskan, mot Malmö,

Vi hörs lovers!!

     

 

Av My Love Johansson - 27 juni 2013 21:03

Jag vet att låten är 100 år gammal... Men jag gillar gamla låtar, och des musikvideor.

Påtal om musikvideor, jag älskar you belong with me's video, så himla gullig.

Nörden  Skolans fotbolls stjärna.

https://www.youtube.com/watch?v=VuNIsY6JdUw&NR=1&feature=endscreen


Tyvärr funkar inte min youtube för tillfälet.. Trist.. Men ni får en länk (ovan)

  


    

Av My Love Johansson - 27 juni 2013 21:00

Att nå dina drömmar och ta dig dit du vill.


Framgång är ett ord som du kommer att få höra många gånger i ditt liv. Framgång är något som vi ibland känner att vi är utan och ibland kanske vi känner oss väldigt framgångsrika. Framgång är något vi alla kommer uppleva, på ett eller annat sätt, mer eller mindre. Vilket sätt du upplever det på, bestämmer ingen annan än du själv. För att nå din framgång & ta dig dit du vill måste du tro på dig själv. Det är du som styr över dig själv och ditt liv & du själv sätter dina egna mål. Att må bra själv & tycka om sig själv är grunden till att kunna hjälpa andra & ta sig dit man vill. En annan nyckel till framgång är att visualisera sig själv att vinna den där tävlingen, att klara av just den där uppgiften, att tjäna just den där summan pengar. Du måste föreställa dig själv att klara av det som är viktigast för just dig. Vad det än gäller. Vill du ha de där jobbet du alltid drömt om? Vill du vara så lycklig du bara kan? Varje kväll innan du lägger dig, se dig själv jobba på det där kontoret, se dig själv skratta & vara lycklig. För när du vill något tillräckligt mycket, verkar det som om hela universum är med dig för att få din önskan att slå in. Du kan inte i hela ditt liv sitta och vänta på att framgång ska komma till dig. Du måste ta vara på möjligheterna du får och även bjuda till själv. Gå in i det hela med ett leende på läpparna. Brinner det för det du gör, kommer du att lyckas. Ser du dig själv lyckas och tror på dig själv, kommer du att lyckas. Oavsett vem du är, varifrån du kommer eller hur du ser ut, homosexuell, what ever! Så har just du möjligheten att ta dig dit du vill. Du måste kämpa för att komma ditt du vill. Men de viktigste av allt är ändå att aldrig, ALDRIG ge upp!!

Klarar du de inte första gången, inte andra... Inte 23:e gången, håll huvudet kallt & fortsätt kämpa. Vem vet du kanske klarar de på 24.

    


Av My Love Johansson - 27 juni 2013 20:45

Det finns inte allt för mycket saker här i världen som stör mig. En av de få sakerna som stör mig är när man liksom drar alla över samma kam. Bara för att t ex en blondin är mindre smart, måste då alla blondiner klassas som osmarta? Jag är lite inne på Underbaraclara’s spår när hon påpekar Blondinbella (läs Claras inlägg här) Då Blondinbella drar alla tjejer över samma kam och säger att vi tjejer sätter krokben för varandras framgångar. Det finns absolut många tjejer som beter sig så, men måste då alla tjejer få skulden för hur avundsjuka och dumma en del kan vara. Är inte det löjligt? En blondin kan vara hur vettig, klok och framgångsrik som helst och vissa tjejer kan faktiskt glädjas av andras framgångar och även vara hjälpande och stöttande på vägen. Bara för att man har en speciell hårfärg, klär sig på ett visst sätt eller är tjej ska man bli dömd. Det är dumt hur det kan vara, och jag kan även komma på mig själv ibland då jag har fördomar om vissa saker och ting. Bara för att t ex en kille varit otrogen en gång, betyder det inte att alla killar är idioter och att man inte kan lita på någon kille alls.  Jag vet att vi alla har fördomar om vissa saker. Men att dra alla över samma kant är bara dumt.


Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards