Our Kingdom

Alla inlägg under april 2013

Av My Love Johansson - 17 april 2013 14:45

Ja, jag kollade igenom min kommentarer och mejlen ni skickat, och som rubriken säger fattar ni sökert att det be´lev den svarta!! Jag fixade desigen själv på en speciell sida som jag har, men tror den kostar nu faktiskt, men ja så, jag skrev innan< att dem flesta tycker man ska ha samma header och liknande under en lång tid, inte ändra färgerna och profilen elr presentationen MEN det tycker jag, man ska få ändra sig, få uppdatera sin blogg så att den ser roligare och fräshare ut, så man kan locka sig till lite fler läsare dessutom. Jag är nöjd med min blogg nu så den kommer sökert se ut så här nu, älsakr det svart och vitta teamat jag har men nån dag blir det annat.

Jag har haft väldigt många olika desigener som jag är glada över, jag har inte bara gjort dem själv utan en nära bekant/vän har gett mig tips, hon är en grym bloggdesigner, men som TYVÄRR har slutat nu.... men kan tipsa er om en annan, Ida Tallhed, besök hennes blogg:; ---> http://idatallhed.se/  om ni har en blogg på "blogg.se" finns där en hemsida som har hur många olika designer som helst. Sjukt snygga oxå, deras hemsida heter:; ----> http://www.designadinblogg.se/gratisdesign/  Ja det var allt, vi hörs senare!!   


       



Av My Love Johansson - 17 april 2013 11:47

Gud, jag blir aldrig nöjd asså, vill ha en ny header för jämt. Jag vet att vissa bloggare säger at man ska ha en och samma header en lång tid men jag tycker bara det är tråkigt. Jag har gjort några olika men jag tycke bäst om två, ni får se dom och välja vilken ni tycker är snyggast,  vilken jag ska ha som header! Enjoy ;)

   

Det var dessa jag tyckte bäst om, Så vad tycker ni?? Vit VS. Svart. Kommentera elr mejla Kram

Av My Love Johansson - 16 april 2013 17:25

Halloj vilken underbar dag de har varit idag!! Har nästan bara suttit ute i solen och "steckt", medans andra har gått i skolan Mohaha ;) Har varit jätte mysigt, min katt har hållit mig sällskap genom att sova i min famn. Hhmm.
Jag har kollat lite på tv, lyssnat mest på musik och bara liksom Enjoy The day typ, det har också kommit väldigt många som säljer majblommer, trevligt trevligt.
SÄGER BARA VÅREN ÄR HÄR! OCH DET BETYDER BARA EN SAK! SNART ÄR SOMMARENS TUR!! Jipppppi Looove!
Ja idag har de ju kommit ut många frågor på bloggen så jag hoppas att ni gillar de och vill att jag ska fortsätta ha frågestunder, själv tycker jag det är väldigt kul;)

Har kollat lite på nya kläder, på olika hemsidor, nelly.com madlady.se dmretro.se chiquelle.se Har hittat några nya kärleker om man säger så!! Mest på Nelly, älskar deras vår säsong. Så är väldigt sugen på att beställa lite nya kläder, smycken till våren. Ska inte köpa allt men typ tre tröjor och byxorna, vet inte vi får se! Ni får lite bilder iallafall, Kram Love

Av My Love Johansson - 16 april 2013 13:30

Här kommer 25 snabba frågor från er! Enjoy and read   

Hur mycket är klockan? -- 13:23

1. Film? - camp rock
2. Låt? -
let her go-passenger
3. Mat? - pasta cabonara (stavning)
4. Dryck? - smothie
5. Färg? - svartvitt

6. Stad? -
new york
7. Land? - usa
8. Ämne i skolan? - idrott/bild

9. Hund eller katt? - svårt

10. Sommar eller Vinter? - SOMMAR
11. Tvspel eller datorspel? - spelar inget av de typ...
12. Singel eller upptagen? - singel
13. Smink eller skor? - konstig fråga men, skor
14. Gå eller cykla ? - cykla
15. Big Brother eller Paradise hotel? - vet inte, båda är bra
16. Blont eller svart hår? - blont
17. Blåa ögon eller bruna? - inget av det, tror jag...
18. Choklad eller lakrits? - chocklad!!

19. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
20. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
21. Coca cola eller fanta? - fanta
22. Pizza eller kebab? - pizza
23. Randigt eller prickigt? - randigt
24. City eller landet? - svårt men "city"
25. Leva eller dö? - Leva!! Tack

Hur mycket är klockan? -- 13:30

Tack frö frågorna, det var kul att få svara på dem och det tog 7 min! Kram Love,


Av My Love Johansson - 16 april 2013 11:52

... från er!


Hej My Love, jag har en fråga til dig om det går bra? Jag skulle gärna vilja veta, "Vilken ras din häst är" "Vad ditt moto är" om du har någto elr några! Jag skulle bli mkt tacksam ifall du tog upp dessa frågorna i din blogg, och besvarar dom! Många kramar Nelly:)

Hej Nelly, tack för frågorna! Det är såklart du/ni får fråga vad du/ni vill, nästan iallafall, men jag tror jag har läsare som förstår sig på vad som är lämpligt elr inte. Min häst Cayenne Ess är en renrasig New Forest med stamtavla    Mitt moto elr mina får jag väl säga andvänder jag ganska ofta, Stay Strong / Never Give Up / Never Say Never. Men det finns många fler som jag tycker om, Tack för frågorna!

____________________________________________________________________________________________

Hejsan, Jag heter Maja och bara älsakr din blogg!! Läser den varje dag, dina inlägg är så bra. Men jag skulle vilja att du bloggade mer..   Det skulle vara jätte kul, och om du inte ahhr insperstion skriv bara ett kortare inlägg med några bilder, om du inte har tid, samma sak skriv et kortare, det är kul med mpnga korta inlägg oxå!! Snälla svara! Tusen kramar Maja, Ditt Största Fan!  

Hej Hej Maja, vad glad jag blir, tusen tack för du läser min blogg, vet att du brukar lämna små kommentarer här o var, Tack!! Jag ska blogga mer, som du säger hellre små en inga, Tack för du tog dig tid Kram Love.

______________________________________________________________________________________________________


KOM IHÅG OM NI HAR EN FRÅGA ELR NÅGOT SOM NI VILL ATT JAG TAR UPP HÄR I BLOGGEN, SKRIV ETT MEJL, LÄMNA EN FRÅGA ELR EN KOMMENTAR!! IINGA FRÅGOR ÄR FÖR DUMMA!! Kram, kommer säkert några fler frågor senare.

Av My Love Johansson - 15 april 2013 20:31

Ohh Hej alla!   

Idag har jag varit hemma från skolan, mår inte alls bra. Mitt huvud sprängs och jag hostar typ hela tiden, min hals kliar och jag är så himmla trött. Det onstiga är att igår mådde jag nästan super, hade bara lite lite huvudvärk men inget som jag skulle stannat hemma för, så jag la fram kläder, planderade veckan, allt som jag vanligt viss gör. Och imorse när mamma väckte mig kunde jag knappt titta, jag kunde knappt andas, min näsa var helt täppt, så de var bara att stanna hemma, försöka somna om igen.

Även om jag varit sjuk så har dagen gått riktigt sanbbt, jag vaknade igen vid 11 tiden, gick upp och gjorde en härlig frukost;en nyttig en    Jag satte på en film, och sen en till hah Jag kan inte komma ihåg vad jag gjort för att få tiden att gå så snbbt. Efter filmerna låg jag bara o slappade, lyssna på musik och drack en kopp te. Kände mig så himmla ofräsh så jag reste mig och gick ut en sväng, tömde diskmaskinen och packade upp min väska från Lalandia, påtal om Lalandia, IM SORRY inlägget kom inte idag iheller men jag har inet haft nån ork elller nån insperation, jag kan inte lova er men det kommer förmodligen imorgon!

Clara=Snapchat

Min bästa kompis Clara bara älskar snapchat, jag checka runt lite bloggar och helt plötsligt fick jag typ 100 snapchats, nej men ni fattar, både videor och bilder, hon hade nog tråkigt på No:n för shit vad många roliga bilder och så hon hade skickat, hon skickade även på Amanda och Emelie haha JAg dör vad fina vänner man har, som piggar upp en när man är sjuk Love you Guys!!   


Sorry för att jag inte bloggat idag förrens nu, vet att många har checkat in bloggen utan att kunna läsa något, har även fått några mejl om jag skulle sluta att blogga men NEJ jag ska absolut inte sluta, älskar att blogga, att få sätta sig framför dator o bara låta fingrarna och hjärnan samarbeta, bara skriva ner vad man tänker på och att ni läser och stöttar, Tack! Att veta att några faktiskt uppskattar att man bloggar om sin vardag och om en själv, att ni atr er tid att läsa mina inlägg, själv tycker jag om at läsa andras bloggar, speciellt Nellie's, och för modetips Kissies.

Men u får ni had et så bra så ska jag gå o var aliet social till la familj, äta lite fruktsallad! See Yaa


 

Av My Love Johansson - 14 april 2013 21:36

Aah ligger i min säng och försöker sova men nej, det går bara inte. Jag är hur trött och slö som helst men att somna det går inte. Jag ligger och tänker. På allt möjligt, både glad och ledsen samtidigt, konstig känsla. Jag vill krypa ner under täcket, sluta ögonen, känna värmen och somna sakta, och underbart, börja dröma om en helt fantastisk sommardag, få ett leende på läpparna och kunna säga Sweet Dreams! Klockan tickar och blir mer och mer senare och senare, ni vet hur det brukar vara Pigg på kvällarna och helt slut på morgnarna. Nu är mina ögon så tunga att jag knappt orkar hålla dom vakna, så nu säger jag de Sweet Dreams!! :) Hoppas man kan somna. Flyga iväg på ett luddigt moln upp upp och iväg..,

Min bästa kompis får mig på bättre tankar, Lösningen kallad "snapchat" Haha ni kom jag att tänka på något roligt; Innan jag laddade ner Snapchat och inte visste riktigt vad det va, så förklarade Clara så att man kan skicka bilder och videosar till varandra grattis, så en kväll frågade hon mig om jag hade snapchat o de hade jag ju inte så frågade hur de stavades och hon skrev snaPchat. När jag sökte fick jag inte fram ett ända alternativ... Bara för att jag sökte på snaBchat, jag skickar till Clara o baah det kommer inte upp något när jag skriver snabchat pch sen skickar hon bara typ tusen ass garvande emoji smilesar till och baah det heter snaPchat... Haha, det kanske låter såhär tråkigt men lovar er det va det inte.. ;P

Mina fingrar är lika trötta som min kropp, så....
....imorgon Kommer inlägget om min underbara helg!! Sov Gott Alla Underbara Läsare!!
P.S; Jag tar upp lite om Den stora bloggaren Nellie Berntsson. Först Citatet bara älskar!! Såg det på Nellies blogg, nellieberntsson.se Läs hennes blogg, hon är 12 år, redan så framgångsrik och har en väldigt bra syn på livet, speciellt på mobbning, för hon blivit utsatt själv, hon blogga jätte grymt om just hennes liv och hur hon har de, man kan ofta tro att hon har de så jävla bra, liksom en av Sveriges bästa bloggare 12 år, blir sponsorerad av hööks Hur kan man inte ha de bra liksom? Men vet ni bara för att, finns de så jävla avundsjuka människor som gör allt för att förstöra och göra hennes liv till ett helvete!! Så jävla onödigt gjort, hon bryr sig men är stark nog att baah Ehh Ursäkta jag behöver inte dig, du behöver inte mig, Finnne då glömde vi varandra!! Gillar henne starkt bara för att hon e en stark människa, hon står ut med så mycket, både beröm men samtidigt sp jävla mycket hat!! Hatten av för dig Nellie!

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards