Our Kingdom

Alla inlägg under april 2013

Av My Love Johansson - 22 april 2013 14:14

Hej, har inget att göra så lägger ut några bilder från dagen!! Haha har varit en rolig dag, har gått ganska snabbt för att vara måndag.

Bloggar att läsa::!!
Nellie B's Blogg
Kissies Blogg
Kenzas Blogg
Ida Tallhed's Blogg
Min kompis Emma's Blogg
Min kompis Tekla's Blogg
ALLA FINNS LÄNKADE I MIN BLOGG

Just nu sitter jag i bussen bredvid Anton, kul!! Han knyter upp mina skosnören?? What?
Enjoy bilderna, vissa av dem är till svenskan faktiskt. Jag, Esaias, Jens o Amanda jobbar med verb, sä vi tar lite bilder som är då verb och fixar lite men liten uppdate kommer säkert sen:*

Av My Love Johansson - 22 april 2013 08:32

Godmorgon!!
Då taggar vi igång denna måndag, min första lektion är No. Jag och min kompis Clara gör en bil, med en balkong som motor. Helt okej faktiskt.
Idag har jag inga planer förutom träna trampolin, fast de är inte förrens klockan 6, så de blir väl att chilla ute i solen hela dagen, Härligt!! Uppdate den! Kram Love

Av My Love Johansson - 21 april 2013 17:46

och nej jag har inte avrit o Danmark och kollat på JB   

Har ni inte märkt de på facebook:; Alla bara Ohh världens bästa dag igår, såg min älskling ohh vill bara spola tilbaka tiden o.s.v Hoppas ni hade det jätte bra !! Han är verkligem den bästa   

Min helg har varit jätte jätte rolig. Har inte haft så här roligt på länge, har skrattat o gråtit,<--- förklarar sen.


Fredag:

Tidigt uppe för att bege sig till skolan, en helt vanlig fredag typ. Men min Daddy åkte till Indien och ska vara borta i typ 16 dagar till, going to miss him!!! Efter skolan åkte jag till stallet och red min prinsessa Cayenne och det gick super, försat paset efter hennes "vila" i en vecka, gick super. Skrittade mycket o lite trav. Hem och bara slappade, kände att de var fredag!!  


Lördag:

Vaknade med tuppafaaan, hade INGA planer för dagen, men det kom lite senare...

Jag och min lilsis åkte til stallet och fixade till Cayenne, sen en mysig ridtur ner mot ridhuset för en solig ridtur på utebanan, Toppen gick det då oxå. När jag kom tibk från stallet fixade jag Cayenne och Liv fick gå och chilla med Nicole: Snäll syster I KNOW... Nej men sen blev det planerat att jag skulle hänga med Emma på hopptävling i Trolleholm med den underbara fuxet Venus W. Och andra vinsten i rad drog dom hem!! SUPER DUKTIGA var dom. Tiden var överlägsen, kanske 4 elr 5 sek förre.

Dagen i Trolleholm var solig och härlig, och lite våfflig    Påtal om våffler, det åt vi och gott var det kan jag säga, helt PERFECT gjord. Tummen upp.

Väl hemma igen blev det TacoKväll med Emma, Evelina, Nicole och syrran, Gott Gott. SEN rumde deras valp Molly ut, vi försökte fånga henne men NEJ det gick helt enkelt inte, Hon fick syn på ett par rådjur (FAAN) och ..... så jagade hon dem, hon sprang närmare o närmare den stora vägen och vi såg henne inte längre: "Shit, tänk så har hon blivit påkörd" Det var våra tankar den stunden,inte roligt... Men deras pappa kom körande med bilen och såg henne, fångade henne och ja så vad det med det!!   


Jag åkte till Bunkern och träffade Amanda och Johanna, PARTY!!! Vi bestämmde att vi att vi skulle soav över, hos mig (det är därför uppdaten har varit SÄMST) mne iallafall, vi cyklande hem till A o J och hämsatde lita grejor o sånt. Åkte hem och drog ut en sväng, klockan var ca 11 elr nåt sånt då och det var typ bäckmörkt, LÄSKIGT. Vi mötte några, snackade lite och sen när vi skulle hem OMG där stod en helt random bil, på en grusväg där typ en person kör, och vi höll på att dö, shit de var så läskigt. Nu komme gråtandet in... Vi var tre, jag och mina kompisar vi had etvå cyklar men vågade inte cykla så vi gick, när vi kom till bilen BLUNDADE vi hahaa, asså vi började gråta frö vi var så rädda, några killkompisar hade typ SKRÄMT oss tidiagre så nej SHIT vad läskigt det var... Men vi kom hem helskinnade och kalla, in på mitt rum och bara ha kul och försöka glöma att de var så läskigt, Godnatt  

Idag:

Så härligt väder ute!! Vi vaknade vid 10 tiden, vi gick upp och gjorde frukost och vi åt utromhus, Mysigt. Vi la en filt på marken och började mumsa. Vi sa tack frö frukosten och så kommer Johanna med den "strålande" ideen att vi skulle gå ner till vår Å och paddla... och jag det gjorde vi och det sluatd einte väl.. haha Amanda ville inte hoppa i, jag sprang upp till mamma och lämnade mobilen. Jag kom ner och A o J satt redo i kanoten. Vi är i och tar första paddeltaget och VISSSP så paniksimmar vi in mot kanten, kollar back mot Johanna och kanoten, VAR ÄR KANOTEN?? Johanna drar upp den och simmar med den mot kanten Dagens hjälte typ. Shit vad kallt de var, vi hade kläder óch GUMMISTÖVLAR på oss, asså det går inte att förklara hur jobbigt det var att simma med gummistövlar, man kom under ytan och orkade knappt simma längre, men vi klarade det, alla kläder kvar men bara 5 av 6 stövlar haha.. KUL VAR DET IALLAFALL  Såklart var det ett MÅSTE att sola, så vi la oss på stundsimattan och baah totalt steckte   Så jävla härligt!!!! Men efter ett tag så tröttnade vi så vi cyklade till IP och solade lite där, jag och Johanna gick under bron och helt plötsligt i gräset, ORMAR, vattensnokar, 3 eller 4 stycken, Jag baah HÄMTA KAMERAN haha det var faktiskt ganska coolt... Restem av dagen slappade vi bara och hade jätte kul!!

Bästa helgen på ett tag! Det får vi ta o göra om snart chajor

Nu sitter jag o chillar, är så jävla trött, jag förkännar den kväll framfrö tv och såklart datorn! Kram Love, utamanningen kommer anntingen i kväll eller imorgon Håll utskick  


Stecker i solen!


     

Haha live från Å:n

   

 

    

Så jävla rolig och härlig helg det har varit!!









Av My Love Johansson - 20 april 2013 16:39

Nu åker vi hemåt, glada som bara den, dessutom med en stor seger! Säger bara akta er, ni lär få konkurrens ;) 2 segrar i rad! SUPER EMMA!

Nu unnar vi oss våfflor och läsk, Gott:)
Sen blir de Tacokväll när vi kommer hem, Evelina kommer oxå! Kul,
Själv har jag haft en toppendag, hoppas ni oxå haft de!!

Av My Love Johansson - 20 april 2013 14:02

Sitter ni i hästlastbilen påväg till en hopptävling. Emma ska hoppa din ur gulliga häst Virran, KÖR HÅRT!


Vi sitter och kränger pasta och korv med världens godaste sås till, Smaklig måltid!
Kommer bilder och uppdate när vi är framme, och jag är barnvakt åt deras söta Jack russle valp Molly, kul!!
Ja då har man något att göra idag, från att i morse inte ha någon anning om vad man skulle göra till att ha ridigt och nu åka på hästtävling, när vi kommer hem sen till Emma då blir de tacokväll;) GOTT!
Kram Love

Av My Love Johansson - 20 april 2013 10:09

STALLET!!!
Ohh vilken dag, varmt och soligt. Perfect dag för att rida min prinsessa. Sommaren är på G asså :D Klockan är 10, skönt att vara uppe tidigt o komma iväg, har hela dagen framför mig. Kommer vara i stallet till typ 1 eller 2 och sen hem och fixa lite, gå ut och mysa med mina favorit katter, och helt enkelt bara NJUTA!! Och idag är de bara på med solglasögona och bara sola! Ska fixa lite med bilderna från igår, så att dom kommer upp här på bloggen!
Ohh Njut nu riktigt av denna dagen, gå ut och gör lita nytta istället för att Itta inne och kolla på tv eller spela dator;) Såklart kommer de uppdate från stallet, kanske nån film! Vi får se;P
Kram:)

Av My Love Johansson - 20 april 2013 08:29

Shit, vaknade med ett ryk och kan inte somna om. Klockan är 08:17 för TIDIGT! Men får väl passa på stt blogga lite,
Planer för idag är inte speciellt mycket, har inga faktiskt, bara chilla o ha de mysigt. Jag tog lite bilder igår kväll, på min kamera och ska fixa över dom på datorn o greja lita med dem. Annars vet jag inte mer, såklart snacka med Johanna;) Helt enkel chilla o ha de mysigt, spendera min lördag framför datorn. Nej? Måste komma ut lite oxå, Liv ska till stallet idag, vi får se kanske hänger med. Blir kul ju
Men hoppas ni får en rolig lördag, sov inte för länge nu;) Kom ihåg att de är morgon, bilden är oxå lite suddig jag vet;) kram på er

Av My Love Johansson - 19 april 2013 23:31

KOMMER DENNA HELGEN!! HÅLL UTSKICK :D

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards