Our Kingdom

Alla inlägg under april 2013

Av My Love Johansson - 19 april 2013 23:19

Två alternativ:;
1.: Sätta på en film, mysa och äta godis!
2.: Lägga sig, vara uppe tidigt imon för en helt underbar dag framför dig!

Vet inte riktigt, att checka Movie låter mer frästande än att gå i lägga sig, dom flesta hade nog sätt på en film och baah total krängt godis men jag vet inte riktigt, tror de får bli att lägga sig. MEN FÖRST, på med hörlurarna and just chill with the music ;)

Ohh mina älskade Daddy åkte i morse till Indien! Kommer sakna han i 16 hela dagar TILL, känns som en lååång tid,
Men när han kommer hem kommer han få se en helt annan Love; Navelpiercing och ljusbrunt hår, kanske ska låta min sidecut väcksa ut igen och skaffa mittbena? Annars klippa sidecuten igen men ändå färga håret ljusbrunt och inte förrens efter sommaren låta mitt hår väcksa ut, Hmm får se!
Men nu är de dags att släcka och drömma sig iväg ;-P Sweet Dream,

Av My Love Johansson - 19 april 2013 23:04

.... I KNOW!!!
Ja vet, jag vet. INTE BRA men,.. ni får ha lite tålamod med mig, är ganska såhär, ingen inspiration i mig längre och det händer lite grejor så, man helt enkelt inte tid eller ork att blogga. Men de kommer bli en förbättring SNART!!!
Har fått mejl och annat med lite "klagomål" om att jag måste blogga mer!, men asså jag ska försöka, de ska jag. Måste bara komma igång igen som innan, lika bra och lika ofta! Det kommer bli bra, de kan jag garantera er.
Men det är liksom oxå såhär:; Man har något att blogga om men inlägget blir inte alla bra, det blir inte långt, alldeles för kort och de är inte heller kul att lägga ut, inte att läsa de heller!
Men..
..NU KÖR VI!! NU SKA VI KICKA IGÅNG DENNA BLOGGEN IGEN!!

Av My Love Johansson - 19 april 2013 08:33

Min underbara prinsessa!
Min bästa vän!
Cayenne är
En härlig och bussig New Forest
häst som bara älskar att hoppa
och ta långa ridturer i skogen, hoppa över lite stockar och bara mysa.

Av My Love Johansson - 19 april 2013 07:52

..äntligen!! Inte för jag har gått i skolan denna vecka, men man vill väl alltid ha fredag?;) Idag händer det inget speciellt, en vanlig fredag i skolan med vanliga lektioner. Jag slutar 13:40, har inga planer för eftemiddagen men får väl komma på något.
Radion: You - Robin Stjenberg - 3/5 (Y)
Oh sommaren börjar komma så smygande, så härligt. Längtar tills man kan ha på sig sån här typisk sommaroutfit - Converse/Ballerina-Jeansshort-gullig topp-Kofta, Ur läcker outfit;) Så enkelt men så snyggt.

Outfit:;
Converse - Jeans - Linne - Kofta - Väst - Handledsvärmare. Och såklart när solen skinner, solglasögon B-)
Hoppas ni får en bra Fredag!! Kram

Av My Love Johansson - 18 april 2013 22:26

Hej, har precis lagt på luren med Kusinen, alltid lika kul att snacka med henne.
Finns inte många som är som henne, finns bara en och hon är bara så jävla underbara, alltid lika sprallig och härlig, hon gör en liksom glad:*

Johanna och jag ska äntligen få pierca oss, tillsammans dessutom, inte helt bestämt men nån gång nästa vecka ska nog jag och min mamma ta tåget ner till Malmö för att mötta upp Johanna o hennes mamma, för en shopping runda på Emporia elr nåt, och såklart skaffa en utläcker navelpiercing :D Just so happy!
Och shit Johanna ska o kolla på hennes kärlek på lördag, den bästa Justin Bieber, ha så jävla grymt o såklart ta många bilder;)

Asså Justin Bieber:: Han har blick sjukt känd dom senaste åren, för liksom för bara några år sedan ryckte ju typ ALLA att han va bög och sjöng som bäver och allt vad folk kunde komma på, men nu förtiden är han liksom typ den bästa "The King over All" Det är liksom Justin VS ID, personligen är jag nog mer för Justin än ID, men de är liksominte de att One Direction är dåliga men JB'S låtar verkar alla ha en mening, och han sjunger dom VERKLUGEN med känsla, han är den perfekta sångaren! I mina ögon. Till och med min storebror ska åka och kolla på honom, plus två av mina bästa vänner Johanna och Cassi :) Enjoy!!

Planer för helgen:;??
Nja, har typ inga. Men imon åker min pappa till Indien och, han kommer vara borta i 16 dagar, Gona miss him!!
Nej nu e det väl dags att släcka, är trött, kan knappt hålla ögonen öppna, Vi får se om man stannar hemma från skolan imon, har lite lite feber fortfarande, Blää. Kramar Love

Av My Love Johansson - 18 april 2013 15:44

Sitter i bussen påväg till stallet nu!

Av My Love Johansson - 18 april 2013 14:38

Hej, eller hur bloggade Anton bra?? :P Vilken storbloggare han r asså!! Bilden på mig var kanske lite värre men, kul va de. Passade på att göra nåt litet blogginlägg nu när jag har tid. Känner själv att jag måste komma igång mer med bloggningen, som en gullig läsare skrev; Blogga om vad du känner. Och det e precis vad jag ska göra, ett inlägg ikväll kommer, och jag berättar mer om mig själv, hur mitt liv är och hur de har varit, mina personliga tankar och om hur jag känner mig, så håll utskick;)

Jag sitter i aulan och väntar på att klockan ska bli 14:40 för att börja engelska lektionen, slutar 15:20 och då har jag roliga planer!!
Jag och mina bästa kompisar ska dra till stallet och rida tsm!! Vi börjar snart kommer ett inlägg om stallet sen!! Kram;)

Av My Love Johansson - 18 april 2013 11:00

Här sitter jag och Felix och jobbar händerna av oss, vad har vi gjort för att förtjäna detta? Jaja.. Här kommer en fin bild på Loves tröja! Kram Anton. Peace (y)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards