Our Kingdom

Alla inlägg under april 2013

Av My Love Johansson - 10 april 2013 21:54

Rubriken säger allt, vi ska alltså åka och bada imorgon med skolan. Ska bli kul, men vi missar slöjden:( Och jag måste typ komma igång efter att jag varit sjuk och inte aktiv,, så de e väl de negativa, men de positiva är att de e skit kul att bada och att man får göra något utan att ha vanliga lektioner ! Tummen upp:) Vi ska bada mellan 9 och 12 så de e ungefär hela för middagen. Haha asså de här inlägget blir inge bra asså, Nej vet nt vf?? Vi får väl försöka, just nu ligger jag i sängen för att snart spela spelet "Nanna kudden" De e en sak min pappa sa till mig när jag var yngre, för att få en i säng haha de e så sött ;P Men innan de så blir de lite snapchat med Clarise! Riktigt rolig app, ni borde ladda ner den, finns både till IPhone och till Android vad jag vet. Så de rekommenderar jag starkt:)
Till en lite tråkigare sak; Jag har fortsättning på ett So prov imon som jag bara måste klara, de är svårt men känner nånstans långt nere i magen; Love du kommer för fan klara detta, gör bara ditt bästa så e de skit samma hur de går!! Önska mig Lycka till ;)

LALANDIA!!
OMG det är typ en dag kvar!!! Kan nt tror de, de ska bli så HIMMLA kul!!
Nu kanske ni sitter dör hemma och läser och Baah: "Omg, de e bara Lalandia inte liksom Thailand" men då har jag svaret till er; Lalandia e typ de roligaste stället man kan åka till, nej men nästan:, Ni fattar de e så jävla roligt, speciellt när man åker med Syrran och kusinen! På fredag ska vi gå i skolan till ca 11 och sen hämtar Morfar upp oss och vi drar hem till oss först och sen mot stationen i Höör för att resa tåg till Min älskade stad Malmö! Super Duper Lääängtar!!
Ni kommer få många små uppdate under färden och under bil turen, shit detta kommer bli smass grymt! Jag kommer ju imprinsip att bada hela dagarna men jag ska försöka uppdatera så mkt som möjligt! Lovar;)
Ha de så bra så hörs vi imon!! Jag tog lite lite bilder idag, blev nöjd med några men det kanske dyker upp två tre stycken hör på bloggen, Håll utskick! :*

Av My Love Johansson - 9 april 2013 08:04

Hej Tisdag!! Nu sitter jag i bilen påväg till skolan, jag mår Inge bra asså min näsa e täppt, jag har ont i halsen och i huvudet:( Men är tvungen att gå till skolan för jag har ett jätte viktigt So prov, de värsta R att de är min näst sista lektion, så jag måste vara där hela dagen+ jag slutar 15:20 alltså sen dag. Men men vi får kämpa oss igenom dagen på bästa sätt !!
Tisdag::
Jeans
Spets Linne
Vit bullero
Svart väst
Boots
Smink, nersläppt hår
Hoppas ni mår bättre än jag o får en super dag idag ;)

Av My Love Johansson - 8 april 2013 13:36

Sitter och chillar inne i aulan med några vänner! Bussen segar alltid på måndag, himmla segt;P Hörs senare

Av My Love Johansson - 8 april 2013 07:44

Godmorgon! Är de bara jag som är på väg till skolan? ;) Jag sitter i bilen pch lyssnar på musik, just nu "let her go" med passenger, riktigt bra!
Måndagens Outfit::
Jeans
T-Shirt
Boots
Vinter Jacka
Uppsatt hår med lite mascara

Idag händer inte så mycket, bara en vanlig måndag med EV-Idrott, Sv, och sånt. Imon har jag ett stort So-Geogrfi prov Usch, alla länder, huvudstäder, stora hav och bergskedjor i hela världen. Jag kan hela Europa, Nord-Sydamerika, Asien, Australien, Afrika så det ska nig gå bra men, man vet ju aldrig man kanske får ett totalt hjärnstopp imon när man sitter där.

Av My Love Johansson - 7 april 2013 20:12

Ni får nt glöma att belöna er själva sen när ni klarat något!! Men de ska va nåt nyttigt ;) Just nu sitter jag och äter saftig vatten melon och tittar på Bonde Söker Fru TV4 ;) Har ni antagit utmaningen??

Av My Love Johansson - 7 april 2013 20:06

Nu e det dags för mig att anta Utmaning 1 Springa 2 km, men jag springer 3,4 istället Go Love;) Hörs;)

Av My Love Johansson - 7 april 2013 16:36

Detta blir bara ett kort snabbt inlägg, jag tittade runt lite på facebook och såg en bild på en fråga. Jag tycker att det är den svåraste frågan man ska behöva välja imellan, sjukt jag kan iallafall inte välja nån av dem. Man vill ha alla; Utan pengar kan man typ inte leva! Utan kärlek är man ensam! Utan lycka, nej shit det hade inte gått! Kommentera vilken ni ahde valt... Kram :)

Love: Money: Luck:   

Av My Love Johansson - 7 april 2013 16:05

Hej Hej allihopa!!

Jag har fått en ny idee till bloggen :D Jag ger er en utmaning varje vecka och om ni vill kan ni ge mig en! För att bevisa gör jag ett inlägg, och ni kan göra ett gästboksinlägg:) Om ni vill alltså.

Utmaning nummer ett är att springa/jogga 2km! Untar ni utmaningen?? Jag tror på er, Lycka till. Kommerntera om ni vill att jag ska göra en utmaning, men först och främst är de vi tsm som ska göra, asså alla utmaningar jag ger er gör jag såklart själv oxå! Kram :)

   

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards