Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Dagen!

Av My Love Johansson - 15 april 2013 20:31

Ohh Hej alla!   

Idag har jag varit hemma från skolan, mår inte alls bra. Mitt huvud sprängs och jag hostar typ hela tiden, min hals kliar och jag är så himmla trött. Det onstiga är att igår mådde jag nästan super, hade bara lite lite huvudvärk men inget som jag skulle stannat hemma för, så jag la fram kläder, planderade veckan, allt som jag vanligt viss gör. Och imorse när mamma väckte mig kunde jag knappt titta, jag kunde knappt andas, min näsa var helt täppt, så de var bara att stanna hemma, försöka somna om igen.

Även om jag varit sjuk så har dagen gått riktigt sanbbt, jag vaknade igen vid 11 tiden, gick upp och gjorde en härlig frukost;en nyttig en    Jag satte på en film, och sen en till hah Jag kan inte komma ihåg vad jag gjort för att få tiden att gå så snbbt. Efter filmerna låg jag bara o slappade, lyssna på musik och drack en kopp te. Kände mig så himmla ofräsh så jag reste mig och gick ut en sväng, tömde diskmaskinen och packade upp min väska från Lalandia, påtal om Lalandia, IM SORRY inlägget kom inte idag iheller men jag har inet haft nån ork elller nån insperation, jag kan inte lova er men det kommer förmodligen imorgon!

Clara=Snapchat

Min bästa kompis Clara bara älskar snapchat, jag checka runt lite bloggar och helt plötsligt fick jag typ 100 snapchats, nej men ni fattar, både videor och bilder, hon hade nog tråkigt på No:n för shit vad många roliga bilder och så hon hade skickat, hon skickade även på Amanda och Emelie haha JAg dör vad fina vänner man har, som piggar upp en när man är sjuk Love you Guys!!   


Sorry för att jag inte bloggat idag förrens nu, vet att många har checkat in bloggen utan att kunna läsa något, har även fått några mejl om jag skulle sluta att blogga men NEJ jag ska absolut inte sluta, älskar att blogga, att få sätta sig framför dator o bara låta fingrarna och hjärnan samarbeta, bara skriva ner vad man tänker på och att ni läser och stöttar, Tack! Att veta att några faktiskt uppskattar att man bloggar om sin vardag och om en själv, att ni atr er tid att läsa mina inlägg, själv tycker jag om at läsa andras bloggar, speciellt Nellie's, och för modetips Kissies.

Men u får ni had et så bra så ska jag gå o var aliet social till la familj, äta lite fruktsallad! See Yaa


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards