Our Kingdom

Alla inlägg under april 2013

Av My Love Johansson - 14 april 2013 15:58

Bjuder på ett inlägg när jag kommer hem, med lite bilder o lita text. Är helt utmatad och slut, mina fingrar baah; nej använd inte oss. Men jodå dom får jobba lite idag, så ni får lite uppdate iallafall ;P Hörs Senare!!

Av My Love Johansson - 12 april 2013 14:05

Påväg nu !! Ha det så bra Sverige så ses vi snart;)

Av My Love Johansson - 12 april 2013 11:29

Har precis köpt biljett och hoppat på tåget, On My to Malmö;) Längtar som in i just nu, men har oxå en känsla i magen, både nervös och lyckad, denna helgen kommer bara bli bäst! Vädret är okej, nästan perfect, inte för kallt o inte för varmt. Kunde ju varit lite varmare, liksom de e ju ändå april månad. Vill bara att de ska bli sommar, varmt och skönt.

Nästa Helg;:
Har jag planer för nästa fredag iallafall;
Jag och några vänner ska gå en sväng på väla, jätte kul!! Shoppa, umgåtts, äta gott. You know HIMMLA Fräsht asså ;P
Ha de så bra allihopa så hörs vi mer sen!!

Av My Love Johansson - 12 april 2013 08:05

Äntligen är det fredag, härligt! Jag har ett engelska prov idag, verb och oregelbundna och sånt, sen skulle vi bli klara med en skrivuppgift och de blev jag igår så de är perfect:) Fredagar är totalt underbara och just denna fredagen är väldigt efterlängtad,

Idag gäller de, idag drar vi till Danmark och baa äger ut hela landet. Klockan kvart i elva hämtar min morfar mig o syrran och kör oss till tåget mot Malmö Hyllie, det kommer bli så jävla kul!! Ni vet "Sova Äta Bada" Ohh kan nt klockan bara bli 10:45 ;D Men ändå lite nervös för att åka tåg haha vet inte vf men man vet inte vad som kan hända, haha skärp dig Love;P

Ni kommer få många bilder, och inlägg;) Inte så här långs kanske men men de ska nog bli bra elr??
Vi hörs Love!!

Av My Love Johansson - 11 april 2013 19:00

Hej!   

Som jag sagt så ska det komma ut lita bilder från några dagar sen och ja det gör de helt enkelt nu! Jag skulle gå ut för att skriva en uppsats till No:n men det blev lite bilder istället, Jag fotade med min Mini System kamera, Enjoy the moment om man säger så.. Vi ses!   


 

   

                     

Ja svart och vita bilder är det bästa jag vet, det blir så vakert, typ profisionellt på nåt sätt!

Av My Love Johansson - 11 april 2013 11:44

Hej igen! Nu sitter man och Chillar i bussen med vännerna påväg till skola, fett hungrig. Man bli jätte hungrig när man har simmat så mycket så de ska bli skönt o få nåt i magen :) Hakva dagen gått halva kvar, kämpa, ha jul och bara gör ert bästa! Jag har tre lektioner efter lunch men dom är korta, spanska först i 40 min, sen matte i 40 min, jag har en rast på 55 min och sist engelska i 30 min, där va den dagen slut, bär jag kommer hem ska jag bara chilla, packa för Lalandia imon. Jag tog lite lite foto igår och blev ganska nöjd, de kommer nog upp tre fyra stycken, vi får se måste bara överföra dom till datorn så Håll utskick! ;) Vi hörs!

Av My Love Johansson - 11 april 2013 08:29

Dags för So provet tagga!! Hoppas de går bra, sen så drar vi och badar! Ska bli kul, kommer tbk till skolan vid 12 tiden och då e de lunch! Innan provet gick vi checka lite film Ice Age 2 haha Vi hörs !!

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards