Our Kingdom

Alla inlägg under april 2013

Av My Love Johansson - 2 april 2013 07:44

Nej nej, skolan börjar idag och jag är påväg ditt nu. Istället kunde jag legat och sovit och myst hela dagen men nej man ska ju gå till skolan och lära sig så man for ett bra jobb! De ska bli kul o träffa alla, förutom lärarna...;P Nej men vi kör på de vanliga schemat, de e dåligt iallafall första dagen borde man göra något kul!! Men men de e väl bara att acceptera läget och göra som dem säger, iallafall lite ;) Efter skolan ska jag bara hem, men vet ju aldrig de kanske kommer något annat. Vi hörs senare :) Hann inte ta nån outfit idag men ni får den sen kanske.

Av My Love Johansson - 1 april 2013 21:03

Ja som jag skrev innan så skulle ni fp se mitt rum!! :D När jag kom hem, stog jag av mig skorna och SPRANG in i mitt rum och blev förälskad !! Och då kommer mamma: De e inte klart, så vänta bara. Jiiiii så jävla glad :D

Av My Love Johansson - 1 april 2013 19:24

Hej på er här kommer en liten uppdate men några bilder! Ja shit detta lovet, vart tog de vägen? Har gått riktigt snabbt men roligt och med mycket skratt har de varit Haha, hela veckan har jag tillbringat med min syster och min kusin, både i mitt älskade Snälleröd och i Malmö. Shopping, bad, kompisar Söger bara Toppen Lov. Nu till nåt lite tråkigare.... Skolan börjar ju imon, men ändå de ska bli kul att träffa alla, har inte varit med några av mina tjejkompisar alls, tröffade dom i parkrn en gång men de va liksom max 10 min så ja men de e bara för jag har varit med kusinen :) Men är påvägg hem och har inget att göra, bara maxad musik och blogga men de räcker för de e ju såklart super roligt:) Jag längtar som in i till jag kommer hem, för mammi och pappi har fixat med mitt rum nu när jag har varit borta, ska bli så HIMMLA kul att se de Jippi ;) Kommer såklart bilder sen! Vi hörs!

Av My Love Johansson - 1 april 2013 15:35

Sitter och steker på SÖ med Johanna och väntar på hennes kompis Elin:P Solen steker riktigt mkt, o de e varmt riktigt skönt asså, säger bara bye bye vintern hej hej sommaren!! Läs hennes blogg så att hon kommer igång igen, http://madebyjohannaa.devote.se/

Av My Love Johansson - 1 april 2013 10:18

Godmorgon alla pigga o glada!!
Igår ställde vi larmet, Vf? Fråga inte, vi bara kände för stt hå upp tidigt så de gick bli vid 10. Vänta bara snart e de full rulle i hela huset ;) Idag åker jag och syrran hen till underbara Snälleröd, de har varit sjukt kul hos Johanna, men man saknar sina alla djur och sin egen säng ;) Och de bästa r jag kommer är att då är min inbyggda garderob färdig i mitt rum Jippi!!! Längtar, de kommer bilder när jag kommer hem ikväll.

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards