Our Kingdom

Alla inlägg under april 2013

Av My Love Johansson - 7 april 2013 15:51

...tills LALANDIA med bästa KusinVitaminen och syrran Jippi LÄNGTAR SOM IN I!!! Kommer bli så jävla kul, vi åkte ditt förra året oxå o de blev riktigt awsome. När vi var där förra gången höll dom på att bygga dom nya rudsikanorna så dom är klara nu, då jävlar ska de åkas! Såklart kommer de en massa bilder o nån video kanske.. Kramar Love:)

   

Av My Love Johansson - 7 april 2013 15:44

Omg kollade de precis inne på min själva bloggplats och såg att jag hade 100 inlägg :O Shit kan inte fatta de... Utmaniinen kommer snart ;) Håll utsik!!

Av My Love Johansson - 7 april 2013 12:23

Haha ja man kan säga att de va väldigt länge sen man spelade Jungle Party på buzz men nu kör jag i Syrran igång ett Game!! Sen blir de Singstar och Play 3 :)
Tre sjukt roliga spel ;P

Av My Love Johansson - 7 april 2013 09:26

Godmorgon alla pigga, vaknade tidigt idag, me men de e ganska skönt, man hinner med saker som man kanske inte skulle hunnit med och sen, kan man gå o lägga sig i tid oxå, de är ju skola imon. Men först tar vi oss igenom söndagen. Jag har inga planer för dagen, förutom att jag ska ut, ut och springa. Tar samma runda som igår, ganska lagom med 3,4 km faktiskt men sen får man ju öka på nån kilometer, de e bara att jobba sig upp till toppen!!
Vill ni anta en utmaning?? Kommentera; Ja eller Nej ;) Så kommer den lite senare !!

De har kommit in massa mejl, allt från;" Har du pojkvän?" till "Använder du push up?" Så jag tror att de kanske blir en frågerstund, men videorna bli suddiga när man laddar upp dom, tror jag. Jag får checka in någons blogg på bloggplatsen o se om dem har lagt upp några videosar. De löser sig ska ni se ;D Vi hörs senare!! Glöm inte utmaningen!

Av My Love Johansson - 6 april 2013 21:54

...perfect väder för en tjej som älskar jogging runder.

Asså bara helt underbart väder idag,

Dagen började med att vakna med solen som sken in i rummet, mysigt;* Käka lite fruksot där nånstans vi  halv 10 tiden, fixa sig, och vid halv 11 så drar man hem till Amanda o Clara och bara har det super duper kul, shit så kul har man inte haft på länge... De började med att vi gjorde lite korttrix och spelade kort, efter spelade vi nåt annat spel där man hade ett kort på huvudet utan att se de och man skulle försöka lista ut vad föremålet på kortet va, skit kul spel asså! Sen blev de bubblan Hehe.. såklart. Efter ett tag satt vi där och vi kom på att vi var sugna på pizza, så de va bara att ta upp telefonen och ringa. Vi åt i parken och sen hem igen för VATTENKRIG haha.


Påvägen hem till mig satt jag där i bilen o baah; Jag ska fan ta tag i min kondition och ta en härlig joggingtur i skogen!! Så det blev en kort runda på 3,4 km, Bra jobbat Love. De var så underbart, så fridfult att bara springa o höra allt omkring sig, speciellt musiken i öronen hahaa.. Nej de gör vi om imorgon igen, HOPPAS de är lika fint väder.


Nu sitter jag här o skriver om dagen om dagen i korta drag,. Har precis kolllat på "Fångarna på fortet" gansak bra program fast lite lamt, blir ganska segt efter ett tag. Klockan börjar bli mkt ochde e film dags Vi hörs imon Kramar Love :)

Av My Love Johansson - 6 april 2013 21:32

Hej!!Äntligen:)                                   
Ja ni kanske fröstår nu ni som läst min blogg att det har varit en riktigt seg uppdatering, jag är ledsen för det!! Men jag har inte haft tid, elr nån insperation som får mig att vilja fortsäta. Jag ska FORTSÄTTA att blogga och det kommer bli snart Lovar på heder och samvete ;) Men just nu har jag mkt läxor, jag har mkt att tänka på, måste få mitt nya liv att fungera så att jag känner mig glad och lycklig, jag måste komma tillbaka på fötter igen, strunta i all skit och allt som gör en ledsen You know stay strong, never give up and allways belive in yourself!!! Bara frö att jah skriver detta inlägget kommer jag säkert blogga igen imorgon för nu vill man komma igång igen och bara blogg om imprensip allting!! Hoppas att ni kommer att fortsätta läsa min blogg och att ni hittar intresset, jag lovar att min blogg alldeldes snart kommer kickas igång! Kram Love       En gammal bild från gammla stallet på mig och Underbara Cayenne!!   

Av My Love Johansson - 4 april 2013 20:10

Sitter just nu här ute och bara myser med syrrans underbara katt Freja, även kallad Booffan (haha från mig) Snart måste jag gå in och plugga lite So och Spanska men även några engelska glosor, så de är bara att råå plugga så fixar vi alla läxorna. Jag har so prov nästa tisdag, alla länder, alla huvudstäder, alla berg och alla stora sjöar i HELA världen, sjukt!! I spanska har jag verb och sånt, de är faktiskt ganska svårt... Men ja de e bara att plugga hänga med på lektionerna och då e de klart! Och du kan de;) enkelt enkelt !! Engelska glosorna har vi tills imon, totalt 26 så min eng lärare var väldigt snäll mot oss denna vecka;) Vi hörs :)

Av My Love Johansson - 4 april 2013 15:33

Hej nu är jag i skolan och ät påväg up till Engelskan:) Samtidigt kom jag på att vi har fått in två magiska apparater haha maskiner i aulan, en med varma drycker, som cappocino, en late och mkt mer Riktigt gott, sen en med mat och kalla drycker, lite frukt och sandwicher, så de e fett Nice!!

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards