Our Kingdom

Alla inlägg under april 2013

Av My Love Johansson - 27 april 2013 09:55

Ja då startar vi morgonen som vi avslutade kvällen FILM!!
Igår på datorn "The hunger games" "That's My boy" "Sidney White" "She's The man" Ohh alla är så HIMMLA bra, jag kan se dem 1000 gånger om utan att tröttna på dem! Men nu då? Vad ska jag kolla på? Hmm jag vet inte riktigt.. Nån rolig! Någon med Adam Sandler blir de lätt iallafall!!
Nu återgår jag till min filmvärld, Kram på er!

Av My Love Johansson - 27 april 2013 00:33

Tjena allihopa!!
Har igentligen inget att skriva om, inget att göra heller för den delen...
Men men de får väl bli att checka ännu en film!! O de e ju alltid Super! Hela kvällen har jag hängt med datorn o mobilen, såklart godis, läsk o sånt oxå!


OMG, på söndag gäller de, pierca sig i navlen, shit kan knappt vänta! Bara ett problem!! VILKEN FÄRG? Funderar på turkos blå men vet inte riktigt,..Vi får se vad de blir! Igentlligen när man tänker efter är de så smått äckligt att pierca sig, man gör håll på sin kropp, sticker igenom en nål, och sen för att göra de snyggt hänger man ditt lite "metall" haha Men men snyggt blir de ju så...
På söndag blir de oxå SHOPPING!! Behöver lite nya fräscha kläder inför sommaren! Ska köps två ballerina, jeans shorts, såklart några linnen o kanske en ny väska!! Vi får se vad de blir! Gör ett inlägg om de och länkar allt till er!
Men nu så e de dags för film ännu en gång! Så Godnatt på er Sötnosar!! Bloggen går o lägger sig:)

Av My Love Johansson - 26 april 2013 18:46

Hej igen!!

Har smakat alla tre smakerna av de nya lokan, blev rätt överaskad. Trodde inte att dem var så goda!! Dom har verkligen lyckats med smakerna, även om där fanns den som var godare än den andra var den ändå god  


CHOCKOLATE SHAKE

      

  


LEMON PIE

 

 


STRAWBERRY ICE CREAM

  '

 


Hade kanske förväntat mig att dem skulle smaka lite mer, asså man smakade ju att de var chocklad elr jordgubb men eftersmakern röstar jag ner, smakar nästan vanlig naturell loka. Dessa smakerna är ju såklart godare än dom andra vanliga, päron o dom, DOM smakar inte mycket så för att de smakar mkt en kort stund: Tummen Upp

Asså alla tre var goda men strawberry ice cream tyckte iallafall jag var den godaste LÄTT, den smakade seriöst glass! Om ni inte har provat alla eller någon av dem, GÖR DET, haha här sitter jag o rekommenderar loka, intressant, men ni kan ju se vad ni tycker om den! Nu får ni gå till närmaste affär o handla lite loka haha, nää men nästan gång ni handlar, lura morsan eller farsan att köpa hem lita loka. NU blir de film peace out, Puss

Av My Love Johansson - 26 april 2013 18:25

Hej alla Underbara,

gud va glad jag är idag, vet inte varför, bara allmänt glad! Hur är de med er då? Oxå glada?  

Just ligger jag bara o lattar mig i soffan. Precis kommit hem från Emil o grabbarna, kul var de, fixade

lite inför deras "lan" o sen drog vi ner till IP o spelade fotboll.

Är hemma helt själv så de böir att bara ta de lungt, mysa o kolla film, första filmen blir ju såklart

-->TheHungerGames, även om jag såg den igår, så jävla bra är den!! Sen blir de nog

-->That's My Boy<-- oxå riktigt bra!! Så der e väl bara att hämta godis o läsk, krypa ner under

plädden o checka movies, underbart!


The Hunger Games:

http://www.swefilmer.com/the-hunger-games-2012/the-hunger-games-2012-video_b1229ae6b.html

That's My Boy:

http://www.swefilmer.com/thats-my-boy-2012/thats-my-boy-2012-video_3c66ef935.html


Jag tycker att båda är toppen, rekommenderar dom verkligen  

Men nu får ni ha en super kväll, hörs senare!!  


   

Om nån vill underhålla på snapchat---> mylovees

Av My Love Johansson - 26 april 2013 09:44

Smart dags för engelska, läxförhör på 10 verb plus deras böjningar. Sen va de dags för so... Även där har vi läxa, om männskilghetens rättigheter, svårt!! Men de e bara att skriva så mkt man o hoppas på de bästa! Kan ju inte göra mer än sitt bästa!! Vi ses;)

TJOOOO! Emelie här fuck Yeah! "Lånade" Loves mobil ;) fan va cool jag är som bloggar! Shiet. Jaja efter skolan ska jag till Göteborg! Sen på lördag blir det Göteborg horse show :D
Engelskan börjar snart så ska ge tillbaka Loves mobil ;) Hejdå bloggen puss puss!
Haha eller hur har jag gulliga vänner?

Av My Love Johansson - 25 april 2013 19:18

Vad är en bloggare, varför får man så mkt pengar, VARFÖR??

Frågan är omöjlig att svara på!! Om man är en bloggare är man en bloggare, No big deal liksom, gå inte att förklara mer, vissa personer gillar att blogga, vissa älskar de, vissa kan inte leva utan de, MEN vissa hatar de, tycker de är fjolligt, att man är en töntig fjortizz. JAG tycker man är modig, cool och mogen om man har en blogg, att vissa sig offentligt, att skriva om vad man gör varje dag. Och i ens profil skriver man om sig själv i lite mer detalj, man är modig när man vågar skriva så mkt som en bloggare gör om sig själv offentligt. TYCKER JAG!! Ni får tykca vad ni vill men JAG tycker som jag gör  

Men varför får igentligen bloggare SÅÅ mycket pengar?? Hmm det undrar faktiskt jag oxå! Även om jag älskar att blogga och vill göra de resten av livet typ, tycker inte JAG att man ska leva på sin blogg, Vi tar upp den stora bloggerskan,

Alexandra Nilsson, Känd som "Kissie":;

Hon kännar otroligt mkt på att bara blogga tycker folk, men vaddå? Bara blogga, man hjälper folk, förstärker deras självkänslor så man bloggar bara inte!! Och att känna mkt på att blogga asså JAG tycker att läkare, poliser, brandmänn såna som hjälper till i samhället o gör de till en bättre plats för oss, DOM borde få MYCKET pengar!! Men om de nu är "fjolligt" att känna över 100 000 varje månad på att blogg? Vad är de då inte att känna typ 100ggr mer per år? JO de är fjolligt!! Men kanske igentligen inte... fotbollsspelare kanske oxå hjälper folk, vad vet jag? JO jag vet att min pappa ÄLSKAR fotboll, han älsakar MFF, dom fyller han hjärta, han säger:; att se dom vinna och att se dom kämpa!, de ända som är bättre, de är min familj!! Älsakr er mer än något annat!

Men här får ni lite KISSIE-FAKTA::

  • http://www.kissies.se/ är SVERIGES största blogg!! Men Kenza o Blondinbella ligger hack i häl  
  • Kissie har ÖVER 663 500 unika läsare varje månad, Sjukt!!
  • Hon kännar över 100 000 varje månad och på ett år över 2,63 miljontals kroner.

Vaker är hon iallafall, onaturlig men vaker, och ett sinne för mode har!! Just love her,

   


Att vara en bloggare är nog bland det svåraste som finns, men klart de roliaste oxå!! Att uppleva att folk klickar in på just din blogg o läser de senaste, att veta att många gör de varje dag. Shit!

Min blogg växer o växer, har nästan upp till 100 nya unika varje månad, och vissa månader ÄNNU fler. Det är coolt att så många personer finner ett så starkt intresse för dig. Att ha en blogg att kunna skriva om sina problem, saker som är roliga eller ledsna, eller helt enkelt skriva om sin dag, den känslan är stark!! Att även om man knappt känner NÅGRA av sina läsare är man ändå så nära, ni vet vad jag gör varje dag, ni får alltid reda på dom bra o dåliga "nyheterna" så snabbt som möjligt, Ni vet nästan allt om en!! Det är starkt   Men när de är några personer som oavbrutet försöker förstöra de roliga, då blir man ledsen, när folk ska komma med onödiga kommentarer eller så.. Bara totalt onödigt.

Diskutionen om bloggare, kvinna som man fortsätter!!  Kram Love


Av My Love Johansson - 25 april 2013 07:43

Godmorgon, shit vad veckorna går snabbt nu, redan torsdag. Härligt väder ute, inte speciellt varmt men solen skiner. Idag är de en rolig dag med syslöjd, idrott och lite såna "ovanliga" lektionen, ni fattar;). Och vi som går i 7b har bestämt oss för att spela brändboll på vår långa rast, så de ska oxå bli kul!! Jag slutar sent idag, sen hem och ha Tacokväll med mammi och syrran!! Mysigt:) Ingen träning, bara läxor att göra, annars bara chilla o ha de gött;P
Outfit:
Jeans Blåa
Låga converse Vita
Tjocktröja, Beige
"Jeans" jacka Persika
Ha en bra Torsdag, jobba på bra o låt ingen trycka ner dig:) Kram

Av My Love Johansson - 24 april 2013 22:14

Vill bara säga Godnatt!!
Och att IMORGON blir de ändring på den dåliga uppdaten!! Jag SKA skriva minst 3-4 inlägg per dag och några videosar i veckan JAG LOVAR!! Imorgon kommer jag skriva ett inlägg som NI bestämmer om; Ni ska ge förslag på vad de ska handla om, UPP TILL ER :)
Haha de har frågats runt om Vem dom två killarna är? Att dom är snygga och coola, haha De stämmer! De är Anton o Daniel, dom två bästa killarna i hela världen typ, så jävla roliga och snälla!!:* Man blir glad av dem!!
Nu e dags att släcka ljuset och somna, Godnatt på er bästa Bloggläsare:)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards