Our Kingdom

Alla inlägg under april 2013

No

Av My Love Johansson - 24 april 2013 13:03

Hej hej bloggen! Det är Anton igen!
Nu har jag och Daniel bestämt oss för att sno Loves mobil och skriva en liten text till hon. Love är en toppentjej, ni borde verkligen läsa denna bloggen mycket! Och dela den med era kompis. Hon är en bra kompis och en person som man kan prata med om vad som helst vilket är väldigt positivt.
Själv sitter vi nu på nolektionen och jobbar med vårt coola projekt. Här kort lite bilder som vi bjuder på.
Puss från oss! Peace.

Av My Love Johansson - 24 april 2013 12:27

Hej Fanny, jag ska försöka ge dig ett så stark och sant svar som möjligt.
När jag fick ett mejl på att någon hade gjort ett inlägg i min blogg, klickade jag upp de o läste de direkt, ja jag kan säga att de kändes lite, o de var ingen rolig känsla. Jag blir glad när du skriver att du jag o min blogg betyder väldigt mkt för dig, men NI betyder mkt för mig oxå! Tack till Er oxå!
Men tillbaka till DIG Fanny, jag tror inte på att du är ful, nån dag kommer din prins hitta dig, o att du är blyg ska VI försöka ändra på, de är inte bara att säga: "Tro på dig själv" Jo de ska man men de är igentligen inte så lätt. MEN du måste försöka, tro på dig själv. Jag LOVAR att om du har en stark självkänsla. Blir du inte lika blyg,
Det är jätte bra att du bryr dig om skolan, DU kommer få en bättre framtid än dom som inte bryr sig, Du tänker på ditt liv o dom slösar bort sitt på att försöka förstöra andras. Jag tycker inte dom förkännar en så begåvad person som dig,
Du behöver inte kämpa dig upp till de "coola" gänget, dom ska vara för sig själva, inte förstöra din kunskap o radera din ärliga personlighet. Så nu när du frågade just MIG om ett råd så säger jag att Du ska vara med personer som liknar din personlighet och inte låta personer trycka ner dig, för dom som gör de: JUST LEAVE THEM!! Dom få ta hand om sig själva. Och nästan gång dom säger att du är för smart, om du är riktigt irriterad o verkligen inte klarar av att gå där ifrån säger du bara:; Ni är för dumma för mig! Men de är i "nödfall"


Nu till den glada delen!
Jag blir så j*vla glad när du skriver att jag i min blogg hjälper dig, du kommer närmare ditt mål, men enligt mig bör du skaffa ett nytt mål!
När du skriver att varje gång du öppnar min blogg och läder ett inlägg blir du glad, känner dig stark och bara vill läsa mer, känslan som kommer kan man inte förklara, den är bsra helt underbara. När någon skriver att just JAG hjälper dom i livet, JAG gör dem starkare, helt sjukt. Målet med min blogg är avklarat:) Att läsa att någon tycker att jag får upp deras självkänsla för varje gång de tänker på min blogg! Men jag vill även Tacka er!! Ni finns ju för mig, o jag älskar er!! Det är VI tsm som fixar detta!
Nu fortsätter vi såhär! Många pussar o kramar Love,
o till dig Fanny, jag hoppas du förstår lite av vad jag skrev iallafall och hoppas du gör som du känner!

Av My Love Johansson - 24 april 2013 07:56

Sitter i bussen på väg mot skolan, blää. Finns inget roligt att sitta i en buss. Men min kompis Anton fyller år så jag fick väl ofta mig, annars åker jag med mamma. Iallafall planer för idag: Skola först med vanliga lektioner. Jag slutar 13:40 med NO. Antingen drar jag till stallet eller hem, för att chilla, Hmm men ja vi får se vad de blir, sen klockan 6 drar jag till Klippan för trampolin träning, ska bli riktigt kul för man kan säga att de var ett tag sen, jag har varit sjuk, haft JÄTTE mycket att göra och sen alla prov så jag har helt enkelt inte tränat men de ska de bli ändring på nu, jag ska träna trampolin 2/3 ggr i veckan, ut o springa 2 ggr i veckan och rida såklart!! Ja dnr har ni väl min dag i KORT, Vi hörs senare!! Svaret till DIG Fanny kommer idag! Kram

Av My Love Johansson - 23 april 2013 21:27

Hejsan Svejsan;)
Har en ny idee!!
Ni ska ge mig challenge, asså inte så som dem utmaningarna vi gör nu, förresten så ska de komma en ikväll elr imon!! Men iallafall back to business. Ni ger mig vad jag ska göra, såna småsaker. T.ex att sjunga, dansa typ vad som helst, gör de ni vill! Om de e "passande" annars kan min blogg tas bort, och de vill vi ju inte ;P Nej men om ni tycker de är en bra idee så kör vi. Annars No big deal, har de som de är.
Men jag gillar nya saker, nya idéer, framförallt att de ska funka!!
Så vi får se vad ni tycker!! Om ni har nån challenge redan nu så är de bara att kommentera;) Eller mejla, kram


Bilden fick jag innan idag, jag öppnade mina mejl och läste några, bl.a ett från en tjej som hete Aldina, och hon hade gjort denna bild till mig!! JUST LOVE IT!! Precis rätt lila, och texten är såå snäll, har fått andra mejl som är så HIMMLA positiva så, ja man blir helt enkelt stolt över sig själv!! Men you know:; Inte jag, inte ni, utan VI!! Vi tsm gör denna bloggen, jag styr den o NI ger den idéer o gör så att den funkar, NI gör minst halva jobbet. Nån dag när jag inte bloggar, skickar ni mejl, kommenterar nåt positivt som får mig att vilja blogga igen!! TACK:* Jätte gulligt av er alla!!
Har även fått några FÅ mejl från "hatets" mm tråkigt att man inte bara kan låta bli att läsa, liksom VF slösa energi på nån som bara stör en? Vf inte bara i första hand titta på sig själv o baah:; INGEN ÄR PERFECT, INTE Love heller! Så back of haha!! Men igen Tack till er som bryr er om mig, Kom ihåg!! Om ni undrar något, har nåt bekymmer, ASK ME!! I try to help! Bild 2 är på ett gästboksinlägg jag fick på mejl, jag fick några stycken men just ETT av dem "berörde" mig, Och de var ditt Fanny, jag har läst igenom ditt inlägg o jag LOVAR dig att ta mig tid att svara dig imorgon, när jag läste igenom de blev jag nästan ledsen, vilka människor gör så!! Jag svarar dig o ger dig råd imorgon, det kommer ut som ett inlägg. För jag tycker att de är en ganska viktig sak att ta upp, just MOBBNING, men tills dess VA BARA DIG SJÄLV! Godnatt My lovers, love yaa

Av My Love Johansson - 23 april 2013 17:01

sommar/vinter

mamma/pappa

kompisar/familj

sminkad/osminkad

trampolin/rida

skola/helg

festa/mysig hemmakväll

ipad/iphone

blogg/hemsida

blogga på mobilen/....datorn

NellieB/Kissies

skola/lov

spanska/idrott

tv/dator

baddräkt/bikini

buss/tåg

cykla/bil

simsons/famely guy

chocklad/kakor

godis/chips

sims2/sims3

converse/ballerina

högklackat/ingen klack

hund/katt

svart/vit

grön/blå

julafton/födelsedag

vänster/höger

orange/gul

tv/dator

vår/höst

mobil/tv

dansa

tidning/bok

Julia/Glitter

gina/h&m

kapphal/lindex

päron/äpple

utomhus/innomhus

facebook/skype

JB/ID

   

 

Ja här kom svaren, hope you enjoyed!!    Kommer nåt inlägg senare tror jau!! kram love


Av My Love Johansson - 23 april 2013 10:30

Påväg ner till skolan igen för lite svenska, Jippi...
Ni får lita bilder på mig och min underbara vän Cassi!!<3 Enjoy

Av My Love Johansson - 23 april 2013 08:26

Godmorgon!!Då kikar vi igång denna tisdag med mentor och sen musik, kul! Tror vi håller på att lära oss lite ackord noter på gitarr, de går faktiskt ganska bra. Jag och min kompis Clara brukar spela ihop men hälftenav tiden går till att skratta och ha kul;) Idag ska jag inte göra någonting, bara helt chill dag. Jag skahem och bara vara hemma. På torsdag blir de att dra till stallet och rida med Emelie!! Men nu e det dags att ta upp gitarren och börja jama..:)

Av My Love Johansson - 22 april 2013 14:18

GE MIG!!
Kommentera- här
Mejla- mylovejohansson@hotmail.com

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards