Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 18 april 2013

22:26

Av My Love Johansson - 18 april 2013 22:26

Hej, har precis lagt på luren med Kusinen, alltid lika kul att snacka med henne.
Finns inte många som är som henne, finns bara en och hon är bara så jävla underbara, alltid lika sprallig och härlig, hon gör en liksom glad:*

Johanna och jag ska äntligen få pierca oss, tillsammans dessutom, inte helt bestämt men nån gång nästa vecka ska nog jag och min mamma ta tåget ner till Malmö för att mötta upp Johanna o hennes mamma, för en shopping runda på Emporia elr nåt, och såklart skaffa en utläcker navelpiercing :D Just so happy!
Och shit Johanna ska o kolla på hennes kärlek på lördag, den bästa Justin Bieber, ha så jävla grymt o såklart ta många bilder;)

Asså Justin Bieber:: Han har blick sjukt känd dom senaste åren, för liksom för bara några år sedan ryckte ju typ ALLA att han va bög och sjöng som bäver och allt vad folk kunde komma på, men nu förtiden är han liksom typ den bästa "The King over All" Det är liksom Justin VS ID, personligen är jag nog mer för Justin än ID, men de är liksominte de att One Direction är dåliga men JB'S låtar verkar alla ha en mening, och han sjunger dom VERKLUGEN med känsla, han är den perfekta sångaren! I mina ögon. Till och med min storebror ska åka och kolla på honom, plus två av mina bästa vänner Johanna och Cassi :) Enjoy!!

Planer för helgen:;??
Nja, har typ inga. Men imon åker min pappa till Indien och, han kommer vara borta i 16 dagar, Gona miss him!!
Nej nu e det väl dags att släcka, är trött, kan knappt hålla ögonen öppna, Vi får se om man stannar hemma från skolan imon, har lite lite feber fortfarande, Blää. Kramar Love

 
 
Johanna :**** kusinvitamin

Johanna :**** kusinvitamin

18 april 2013 22:32

Naw alltid lika kul att snacka med dej bästa, finns bara en som dej också och du är bäst älskar dej
Och äntligen ska vi få göra det åhhhh längtar :*** <333

http://madebyjohannaa.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards