Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Till: Fanny

Av My Love Johansson - 24 april 2013 12:27

Hej Fanny, jag ska försöka ge dig ett så stark och sant svar som möjligt.
När jag fick ett mejl på att någon hade gjort ett inlägg i min blogg, klickade jag upp de o läste de direkt, ja jag kan säga att de kändes lite, o de var ingen rolig känsla. Jag blir glad när du skriver att du jag o min blogg betyder väldigt mkt för dig, men NI betyder mkt för mig oxå! Tack till Er oxå!
Men tillbaka till DIG Fanny, jag tror inte på att du är ful, nån dag kommer din prins hitta dig, o att du är blyg ska VI försöka ändra på, de är inte bara att säga: "Tro på dig själv" Jo de ska man men de är igentligen inte så lätt. MEN du måste försöka, tro på dig själv. Jag LOVAR att om du har en stark självkänsla. Blir du inte lika blyg,
Det är jätte bra att du bryr dig om skolan, DU kommer få en bättre framtid än dom som inte bryr sig, Du tänker på ditt liv o dom slösar bort sitt på att försöka förstöra andras. Jag tycker inte dom förkännar en så begåvad person som dig,
Du behöver inte kämpa dig upp till de "coola" gänget, dom ska vara för sig själva, inte förstöra din kunskap o radera din ärliga personlighet. Så nu när du frågade just MIG om ett råd så säger jag att Du ska vara med personer som liknar din personlighet och inte låta personer trycka ner dig, för dom som gör de: JUST LEAVE THEM!! Dom få ta hand om sig själva. Och nästan gång dom säger att du är för smart, om du är riktigt irriterad o verkligen inte klarar av att gå där ifrån säger du bara:; Ni är för dumma för mig! Men de är i "nödfall"


Nu till den glada delen!
Jag blir så j*vla glad när du skriver att jag i min blogg hjälper dig, du kommer närmare ditt mål, men enligt mig bör du skaffa ett nytt mål!
När du skriver att varje gång du öppnar min blogg och läder ett inlägg blir du glad, känner dig stark och bara vill läsa mer, känslan som kommer kan man inte förklara, den är bsra helt underbara. När någon skriver att just JAG hjälper dom i livet, JAG gör dem starkare, helt sjukt. Målet med min blogg är avklarat:) Att läsa att någon tycker att jag får upp deras självkänsla för varje gång de tänker på min blogg! Men jag vill även Tacka er!! Ni finns ju för mig, o jag älskar er!! Det är VI tsm som fixar detta!
Nu fortsätter vi såhär! Många pussar o kramar Love,
o till dig Fanny, jag hoppas du förstår lite av vad jag skrev iallafall och hoppas du gör som du känner!

 
 
Ingen bild

Fanny

24 april 2013 21:50

Tack så jätte jätte mycket för de underbara svaren, dom hjälper mig!! Och ännu en gång har du rätt, jag behöver inte vara nån annan person än vad jag är, för att idioter ska gilla mig, Jag är den jag är o så småningom kommer jag vara lika stolt över mig själv som du är mot dig!! Gillar verkligen din självsäkerhet, vill vara mer som dig men ändå mig själv, jag får öva upp min självkänsla!! Och jag vet att DU o din blogg kommer finnas där varje sekund en lång tid framåt! TACK FÖR ATT DU FINNS OCH som sagt TAR DIG TID ATT HJÄLPA OSS SOM HAR PROBLEM!! Jag är stolt över mig själv, och Dig!! Många pussar o kramar från största bloggläsaren Fanny, Jag tror på sig för du tror på oss!!

My Love Johansson

24 april 2013 21:58

De e bra Fanny, jag TROR PÅ DIG!! Puss o kram Love:* De e därför jag har en blogg, för stt hjälpa folk... De e svårt att förklara men, ja! Dom flesta uppskattar de men sen finns dör ju ALLTID personer som inte har nått vett så dom är bara tvungna att förstöra men men de får man ta!!

 
Ingen bild

Hannah

24 april 2013 21:51

De e bra att du tar dig tid Love, att du VERKLIGEN bryr dig!! Och din blogg är riktigt bra! Dom två killarna? Går dom i din klass, RIKTIGT SNYGGA! Haha

My Love Johansson

24 april 2013 22:00

Haha ja dom gör i min klass, dom bästa killarna i 7:an LÄTT, snygga är den oxå! ;P

 
Ingen bild

Tilda Gustafsson

24 april 2013 21:52

Fint skrivit!!

My Love Johansson

24 april 2013 21:59

Tack...;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards