Our Kingdom

Alla inlägg under mars 2013

Av My Love Johansson - 5 mars 2013 22:25

Idag körde jag på en enkel men ganska gullig stil, linnet ger de liksom en liten gulle gnista !!
Här kommer tisdag:: 1 The School
- Gulligt blått linne by kommer nt ihåg
- Vanliga jeans by Ullared ;P
- Smink Mascara
- Hår Plattat

Tisdag:: 2 Rid
- Ridbyxor bruna rutiga
- Gråa ridstrumpor
- Väst ( inte på bilden )

Tisdag:: 3 Mys Pysss!!
- Mys Hoodie H&M
- Mys Byxor H&M
- Svart linne H&M
- Skor Inneskor
Ja de blev 3 outfits på en dag men jag räknar bara med "The school outfit" hehe, mitt hår ser kanske lite konstigt ut men de e bara för att det är dubbelspegel där uppe ... Puss och Kram Love!! :)

Av My Love Johansson - 5 mars 2013 07:46

Ni kanske kommer ihåg att jag väljer en av mina Outfiter som jag gillade bäst under veckan!!
Här kommer Måndag::
? Tights Random
? Tjocktröja by H&M
? T-Shirt by New Yorker
? Smink Mascara
? Benvärmare by H&M

Av My Love Johansson - 3 mars 2013 19:45

Hej hej !

Idag tänkte jag bara dela med mig av en hemsida som heter " Gifpal " ----> http://www.gifpal.com/ 

Gå in och checka, den är faktisk ganska rolig.. Ni tar lite olika bilder och den sätter ihopa det som min header typ fast det kan gå mkt snabbare men även saktare, NI bestämmer. Men jag tycker iallafall att ni kan gå in och pröva!!  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har en ny idee till Bloggen: Vad sägs om jag välje ut Veckans... T.ex Veckans Blogg, Veckans Naglar, Veckans Häst, ja jag tror ni förstår. Kommentera vad ni tycker :) Själv tycker jag att det vore en rolig sak, jag ska oxå försöka fixa Veckans Outfit, så nån dag, tror att det kommer bli söndagar kommer jag att göra ett inlägg om Vilken outfit som var min favorit, som JAG hade på mig under veckan!! Låter det som två bra ideer ?? Kommnetera!!

Kram Love !! P.s Ska försöka blogga varje dag, bara ni tycker det är kul!!

Av My Love Johansson - 2 mars 2013 12:00

Hej hej allihopa Hoppas ni mår bra, jag gör iallafall det, är super glad idag. Det började med att jag vaknade med ett leende på läppparna, solen mitt i huvudet och min första tanke Våååår Jiippi ! Sån himla underbar känsla!
Idag kommer min bästa Cassi till mig och ska sova över, och man kan säga att det va ett tag sen !! Ikväll drar vi till Ljungbyhed, hem till Lucas, Felix kommer oxå att vara där och då vet man aldrig vad som kommer att hända så det ska bli jätte jätte kul !! Sen när vi kommer hem så gör vi väl som andra tjejer : Hög musik och en massa tjej saker ... Lovar att ta mkt bilder!! :) Min lilla syster får sköta Cayenne idag och så rider vi nog ut en lång skogsrunda med henne imorgon! Kul Kul ! Väldigt mysigt kommer vi att ha, ta med lite varm chocklad och kakor så blir det extra mysigt men men nu ska jag få ut lite i det underbara solskenet Vi hörs sen Kommer uppdate!! Puss och Kram Love!!

Här är får ni en lite bild på Min underbara vän Felix från igår !! Ps.Inget alkohol elr något sånt inblandat bara allmänt kul!! Och kom ihåg man KAN HA KUL UTAN ALKOHOL!!

Av My Love Johansson - 1 mars 2013 15:01

Åhh Gud vilken dag de har varit, först ass trött på morgonen och så fick man reda på att man har tre prov tills nästa vecka! No: Onsdag Spanska: Torsdag Matte: Måndag, Usch säger jag bara. Nu äntligen myser jag och soffan lite;) och såklart med min lille plutt kisse Pluto <3 Tv:n underhåller mig med Simsons och reklam ... Ja inget mer att skriva just nu Vi hörs sen !! Kram :* Understa bilden är från i tisdags, vår PingisKväll !!

Av My Love Johansson - 1 mars 2013 08:00

Äntligen e det fredag!! Oh först fick jag en kommentar från Maja och hon undrade om jag kunde blogga varje dag? Och Ja jag ska försöka men då får ni ge mig lite förslag om vad ni tycker jag ska blogga om !:)
Men idag Fredag, ja vad ska man göra idag, först måste man ju klara av skolan, på rasten drar jag och mina vänner up till torget och "shoppar" lite godis tills ikväll !! Haha Läääängtar, ska hem till min vän Alfred och sen kommer Anton, Clara och några fler så ska vi lannnna!! :D Jippi! Vi har inte bestämt riktigt vad vi ska spela men de kommer lite uppdate sen!!
Har ni oxå känt detta: Att i måndags var jag go och glad för skolan började igen, men sen blir jag bara tröttare och tröttare för varje dag som går och idag Usch orkade jag knappt gå up!! Nu sitter jag i h väntar på att vi ska börja men kommentera vad ni tycker jag ska blogga om !! Och glöm nt att de är ni som gör blogg rolig !! Kram Love:*

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards