Our Kingdom

Alla inlägg under mars 2013

Av My Love Johansson - 15 mars 2013 14:02

Rosa jeans från Cubus
Svarta Ugg
Svart linne
Svart skinnjacka

Av My Love Johansson - 15 mars 2013 13:53

Babesen i bussen haha!! Är påvägg hem nu. Ska va med bösta Clara och som vanligt kommer vi stt ha jätte kul och vi ska kränga glass kakor och ja allt typ !! Men de kommer en uppdate sen Kram Love o Clara !

Av My Love Johansson - 14 mars 2013 12:37

Idag kör jag på lite blått ! Jag va så trött imorse så jag höll på att dööö, så det fick bli detta :) Idag kommer äntligen frågestund del 2 på video !

Av My Love Johansson - 13 mars 2013 17:27

Hihi här kommer ett gäng söta och roliga bilder från idag ! :) Vi har bara haft totalt kul och skrattat hela tiden, till och med när vi pluggade. Pluggade No i typ 2 timmar blää Äntligen klara, känns som att det kommer gå riktigt bra ! Sen hjälpte jag henne lite med franska och Clara hjälpte mig med spanskan Perfect ! Men nu e det dags för trampolin så vi Hörs sen Kram

Av My Love Johansson - 13 mars 2013 15:18

Sitter här på en stol hos bästa Clara och myser med världens mysigaste Hubbe, så jävla söt asså döööör !

Av My Love Johansson - 13 mars 2013 13:05

... FUCKING SKIT DATORER DET FINNS I SKOLAN ASSÅ... Blir så jävla trött, för jag måste bli klar med en inlärnings uppgift om Facebook och Mark Zuckerberg .. Blöööö ! Ja jag bjuder på en "vacker" bild på mig och min bästis ! Love you Bobo ;)

Av My Love Johansson - 12 mars 2013 14:22

Ja ni fattar "rubriken" ;) haha Nej men sen har vi mentor, och sen äntligen e det dags för lunch (mmm) Häf får ni lite fina bilder på mig och min bästa vän Clara

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards