Our Kingdom

Alla inlägg under mars 2013

Av My Love Johansson - 27 mars 2013 20:15

   Hej!!

Gud, var inne på hööks hemsida och checka runt lite, både till Cayenne och såklart till mig ;) Hittade några saker jag blev kära i, guuuud hittade ett underbart schabrak som e brunt och lite rosa med en likadan huva till, från legacy gold medal, finns i andra färger oxå. Till oss som tävlar så finns det blått och typ guld/gul RIKTIGT SNYGGT ute på tävlings banan. Hittade även två nya pannband, ett länntäcke, en jacka, en väst, stigbygglar, en tjörja och en tjocktröja. Ska nog beställa det asså ÄR KÄR, ni får bilder och länkar på allt!! Kramar Love!!

Huvan:  http://www.hooks.se/product.aspx?productid=490301 

Schabrak:  http://www.hooks.se/product.aspx?productid=400301&deptid=106&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC 

Täcke: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=600391&deptid=112&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Pannband 1: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=390081&deptid=202&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Pannbvand 2: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=390082&deptid=202&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Jacka: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=110266&deptid=77&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Väst 1: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=110264&deptid=1031&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Väst 2: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=110261&deptid=1031&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Tröja: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=120254&deptid=84&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Tjocktröja: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=120267&deptid=84&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Ridbyxor 1: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=100350&deptid=27&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Ridbyxor 2: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=100338&deptid=27&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC


                                       




Av My Love Johansson - 27 mars 2013 10:16

Hej Hej Allihopa!!
Gud vad glad jag är just nu, leer och nästa gråter av LYCKA haha hur fan kan man göra de?
Men Kom till sak nu Love!!... Vill bara säga att jag e så sjukt tacksam över alla era kommentarer och alla meij ni skickat och stötat mig med TACK:)!! Helt otroligt glad över att just jag har VÄRLDENS BÄSTA LÄSARE, tillsammans varje månad, varje vecka, varje dag!! De e så himla coolt, Vi har aldrig träffats men det känns ändå som vi känner varandra, bästa kompisar oxå. Hmm det kanske är så, Vi e bästa kompisar, ni finns för mig varje vecka, varje dag, varje timme, varje minute, varje sekund. Jag hoppas att ni kommer stanna<3 Älskar er!! VI KOMMER KLARA DETTA ASSÅ, TROR PÅ OSS!! O kom ihåg om ni vill mig något, skicka ett meij mylovejohansson.bloggplatsen.se

Många Mångs Pussar o Kramar från mig till er!

Av My Love Johansson - 27 mars 2013 00:44

Vissa människor !!! Jag fattar nt hur vissa människor kan vara så jävla omogna o advensjuka att dom ska börja hålla på, talking of Sickness asså. Liksom Jag och min Blogg, vad e de och va advensjuk för liksom. Jag har ett bra liv och en "bra" blogg och är stolt över vem jag är!!! Vf försöker vissa bara förstöra de för att dem inte har något annat för sig, Can't get It ! :O Säger bara så här::
1. Jag bryr mig inte om vad andra tycker om hur jag ser ut, hur jag är elr whaadtt ever.. Jag vill bara vara mig själv!!
2. Visst håll ni på med mig, gör de, men kom ihåg de e inte jag som slösar bort livet på att försöka förstöra för andra, Fine!!
3. Jag e så fkn trött på folk asså, sjukt hur man pallar, berätta gärna hemligheten... Noooot!!!

Till er som gillar att jävlas med mig:
Jag är stolt över vem jag är!
Jag bryr mig inte om vad andra tycker och tänker om mig!
Och jag BRYR MIG INTE OM ER!

Jag försöker verkligen att inte bry mig men de är så himla svårt när personerna verkligen försöker och försöker göra allting värre. Jag vet att "personerna" bara är så jävla omogna och låga så de finns inte, så vf ska jag ge dom uppmärksamhet?? De e bara att inte bry sig så tröttnar dem väl. Hmm de e inte lätt asså, och de blir svårare och svårare men, tekniskt sätt är de bara att ha huvudet högt, tro på sig själv och inte bry sig!!! Man vet att man är bättre än dom så vf ens bry sig!! Man ska bara bry sig om personer som bryr sig om en själv !!! Mm de va väl allt!! Nu har min ilska gått från 100 till 10, Tack vare er!! Love U // Love

Av My Love Johansson - 26 mars 2013 22:55

Sitter o äter mat med bästa vännerna, tända ljud gör de även väldigt mysigt ;P Haha Nää men gott var det iallafall och de e de viktigaste. "Tack för maten" Nu sitter vi o bara snackar inne på mitt rum och har kul, Bloggen följer med hela kvällen Kram Love

Av My Love Johansson - 26 mars 2013 15:17

Hänger på IP med bästa KusinVitaminen, Jonte och Anton, solen skinner och ligger och steker!! Love life <3 Vi cyklar snart hem till mig för att äta lite glass och ha de gött! Vi hörs sen Puss

Av My Love Johansson - 26 mars 2013 12:52

Åhhh då har vi äntligen hämtat upp Johanna på stationen. Vi tog en liten "shopping" runda på Netto och citycross Haha. Nu sitter vi i bilen och är på väg till mötesplatsen för att träffa J o A, ska hänga lite där med dom och sen kanske ska vi sova med dom, vi får se;) Lommer mer uppdate sen Kram :)

Av My Love Johansson - 26 mars 2013 10:12

Här kommer min påsklovs-vecka i smått !

25mars : MÅNDAG : Va med J och A.
Trampolinen Inställd.

26 mars : TISDAG : Min kusin Johanna kommer och vi sover nog över hemma hos Anton och Jonathan. Fixa rummet lite.

27mars : ONSDAG : Bara ha super duper kul med bästa kusinen Johanna, och va med A o J.
Trampolinen Inställd.

28 mars : TORSDAG :"Skärtorsdagen"
Stallet med Johanna, rida med Clara, hoppning blir det nog.
Trampolinen Inställd.

29 mars : FREDAG:"Långfredagen" Bunkern, såklart!! Johanna åker hem och jag hälsar på min storebror :D
Trampolinen Inställd.

30 mars : LÖRDAG:"PÅSKAFTON" Leta påskägg hehe!:D

31mars : SÖNDAG:"Påskdagen"
Inget annat planerat...
Trampolinen Inställd.

1april : MÅNDAG: Planera skolan. Lurar dagen ;P Hoppad man får till ett riktigt bra lur.. :D
Trampolin kl.18:00--19:30

Ja då va den veckan planerad och den
kommer säkert gå lika snabbt som en vind !!
När jag vaknade imorse och tittade ut ser jag solen, det skinner så stakt så man blir bländad Härlig känsla asså. Kram Love



Av My Love Johansson - 26 mars 2013 09:21

Yummie Yummie Såger jag bara!! Men jag undrar en sak "undra" varför det har blivit VÅFFELDAGEN när det igentlligen heter MARIE BEBÅDELSEDAG, fattar inte de? Någon som typ har nån anning? Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva till er faktiskt...
Ja OMG min kusin kommer idag JIPPPPPI äntligen asså, det ett bra tag sen vi träffades, tror jag hehe. Nej men det kommer bli skit kul!! Hon ska ta tåget från Malmö 10:25 och då kommer hon vara i Höör 11:11 så då hämtar vi henne o åker hem till mig o har super duper kul. Kommer uppdate senare!! Kram

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards