Our Kingdom

Alla inlägg under mars 2013

Av My Love Johansson - 25 mars 2013 22:14

Ja Hej IGEN !

Hade typ inget att göra SERIÖST INGET, det knackar på dörren och jag höll på att dö så läskigt de va att öppna dörren asså men det vissade sig bata vara min kompisar Anton och Jonte som ville att jag sov över med dom men nej pallar inte typ. Så nu sitter jag här och MONGO SKYPAR med ´bästa KusinVitaminen Johanna ---->madebyjohanna.devote.se <---- Och ja vi satt här och dampade lite så som vanöligt och Ja då vad det bestämmt hon ska soav över hos mig imon JIIIIPPIIII Gud känns som en evighet sen så det ska bli riktigt roligt, det är inte helt klart hur länge hon ska stanna men det blir nog två tre nätter iallafall. Ja de va de... Jag kommer att göra ett inlägg  om min vecka sen !!  Asså ni vet den här låten "Shine bright like a diamond" jag seriöst älskar den, även om den är gammal ---> http://www.youtube.com/watch?v=VH6MmRn2-GQ <--- Kram Kram

Av My Love Johansson - 25 mars 2013 20:36

Hej Hej!
Ja som jag sa innan så skulle jag göra ett inlägg på lite saker från min "shopping runda" på Smart buy, så här e den. Jag hittar inte alla kläder som jag köpt men köpte många nya tröjor på Väla, de kommer väl ett inlägg lite längre fram på dom ;) Vi hörs snart brb!!!

Av My Love Johansson - 25 mars 2013 19:42

Ja som ni ser har jag uppdaterat bloggen lite, tycker den ser mkt trevligare och "fräschare" ut nu än den var innan men vill jag skulle vilja veta vad ni tycker, så lämna en lite kommentar Tack :) Tycker om de så mkt för den är svart o vit, bara total älskar gråskalan. Ja lite senare kommer ett inlägg på lite nya saker/kläder och lite sånt Kram :*

Av My Love Johansson - 25 mars 2013 15:09

Vad e bättre än att bara ta de lungt, chilla och såklart blogga?? Nää kommer inte på något! Ligger i soffan och bara myser med min supersköna pläd :) Oh höll på att glöma, mina tapeter är klara nu, kommer bild men dör e fortfarande lite grejer överallt och vissa lister e inte uppe men skit i de vetja. Min lilla syster drog precis till stallet och mamma skulle nånstans, så ja hör e jag och bara chillar, neee måste göra något idag, komma ut lite Hmm går nig en runda med Lea och sen kanske jag drar hem till Jonathan, vi får se!!;) Blev precis klar med två bord som jag snickrat ihopa själv faktiskt! Men nu blir de bara en massa bla bla bla så Vi hörs senare!

Av My Love Johansson - 24 mars 2013 22:32

Ja rubriken säger er kanske det mesta men jaja, bloggen lägger dig tidigt idag precis som jag. Imorgon kommer det ett inlägg om vad jag "shoppade" till mitt nya rum:D Jippi och även frågestunden, vi for se hur många frågor det blir men det kommer iallafall en del 1 imon, på ca 20 min har jag fått typ 50 mail och av dom kanske 30 frågor :D Happy girl here you know, bä men då släcker vi lampan blundrar och somnar, Godnatt allihopa så hörs vi igen imorgon Kram Love

Av My Love Johansson - 24 mars 2013 22:07

Säger bara Gud så underbara skor, så himla söta och fresha. Har lite besluts ångest ;) Vet inte riktigt vilka jag ska köpa, tänkte köpa 2 eller kanske till och med 3 Vi får se, men nu måste ni hjälpa mig att välja vilka det blir! Kommentera :) Dom kommer ifrån en affär som heter Deichmann, det är väldigt bra priser där, just dessa söta skor jag blev förelskade i kostar bara mellan 149kr - 249kr Hur billigt som helt ju ! Men men här är länken till skorna!! Enjoy, dessa ballerina skorna, finns bara ett ord och de e Gorgeous! http://www.deichmann.com/SE/sv/shop/home-dam/home-dam-skor.cat Glöm inte att kommentera vilken/vilka som är dina favoriter så får vi väl se vilka de blir, shit börjar höras som ett sånt här typ program som man ska rösta elr nåt men men, Välkomna till Loves "Vilka Skor ska de bli" program ;) Kram Love

Av My Love Johansson - 24 mars 2013 21:47

Yeah You heard Right Frågestund:* Så de e bara att meijla mig ---> mylovejohansson@hotmail.com <----

Av My Love Johansson - 24 mars 2013 21:31

Ja rubriken... Sorrry för sämsta uppdaten asså, ska verkligen blogga mkt mer, saken e den att jag startade en ny blogg men sen kom jag på:: Nej vf starta en ny blogg när jag har en så jävla läst blogg här ? Så nu fightar vi på och får igång denna blogg igen !! Redan idag kommer de komma några inlägg! Pussar Love

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards