Our Kingdom

Alla inlägg under februari 2013

Av My Love Johansson - 20 februari 2013 15:47

Ja Äntligen är man på väg mot sin älskade storebror, men först blir det såklart lite shopping, antagligen på Emporia men kanske oxå på Jägersro:) Jippi, drar imon hööks och horze oxå. Sen när man kommer hem till Borg och Cilla (storebror och flickvännen) blir det go mat och mys! Vi ska nog gå på bio idag, elr bara ha det mysigt hemma, och hyra en bra film och kränga chips och grönsaker med dippa;) Imon blir det nog mer shopping och bowling och äta ute :) Ja sen vet jag inte riktigt mer, kommer en uppdate på lite av det jag köpt. Första bilden är på min älskade mamma och andra bilden på mig och min söta syster. Vi hörs lite senare !!:D

Av My Love Johansson - 20 februari 2013 15:07

Omg så gott !! Makaroner, korv lite sallad och lite kryddor. Både Gott och enkelt ;) Nu är magen redo för Shopping !!

Av My Love Johansson - 20 februari 2013 14:19

Hej på er !! Nu ska jag berätta en underbar sak ... Idag när jag gick ut och skulle ge mina små pluttar mat, mina getter ;) Så hörde jag ett skrik som jag nt har hört sen Jesus och Toffs var små, jag sprang mot getternas hus och när jag tittar in Jo va ser jag, en alldeles Snövit liten bebis, en skilling, oh vad jag blev glad. Jag sprang mot mamma medans jag skrek hämta nåt varmt till Bebisen och manma bara typ VAA?? Och sen sprang jag tillbaka med en filt och jag tog och fyllde en skottkära med hö och en med halm som jag fyllde på i huset så dom inte fryser. Vet nt riktigt om det är en pojke elr en flicka... Men om det är en flicka ska hon lätt hetta Snövit ! Pojke ska han hetta, hmm har nt kommit på de en... Den föddes idag den 20 februari 2013. Nej vad kul, ska gå ut där varje varje dag efter skolan. Getter som mina, är så himla mysiga, att sitta där inne i huset och ha dem i famnen och ligga med huvudet mot dem är helt underbart, på sommararen när man badar dom och bara ja Mina getter är världens bästa!!

När jag och min familj flyttade hit till mitt hus, fick man en get som hette Bussan med så ja man kan väl att det var de som började med att vi skaffade fler getter. När jag fyllde 8 fick jag en han get Frej och ja Bussan och Frej gick tsm och en dag fick dom tvillingar som hette Mimmie och Musse ;) Ja det har bara fortsätt att få nya getter och just nu har vi bara tre Tofs, Jesus och den lille. Just nu sitter och har den lille i damm en och myser lite medans den biter på mins fingrar ! Jätte gulligt:*

Kommer lite uppdate senare!! Kram Love :)

Av My Love Johansson - 17 februari 2013 16:05

Hej Hej Allihopa !!:*
Sitter i bilen påvägg mot Helsingborg för lite shopping. Inte för det ligger i Helsingborg utan i Ödåkra, men det låter väl lite öde Haha. Ska in på Ikea och kolla lite på ny inredning till nya rummet :D Jag är väl mest taggad på att vi ska köpa garderobs inredning till min "walkincloset" och till mitt inbyggda smink rum ska vi oxå fixa lite nya things ;) Jag har inte precis nåt så T här nödvändigt att handla på Väla men det blir ju alltid nånting, får ju passa på! ;) Ja nu blir det inte längre. Uppdaterar nog mer sen!!
Klädstil: Simple but Nice !
Kram Mylovess:*

Av My Love Johansson - 9 februari 2013 20:17

Hej på er! Hoppas ni har det bra och att ni fortfarande läser min blogg:) Jag bryr mig inte så jätte mycket om hur många som läser den och som sprider den vidare, utan att jag tycker det är så himla kul att blogga!! Just nu sitter jag på rummet i stugan och skriver, har precis tittat på Sex and The city 1:an och 2:an. Sen låg jag där och tänkte 'Ja jag kan lika bra titta på en film till så det fick blev Project Prinsessa så jävla bra filmer asså Jag Rekomenderar helt klart dom!

Ja nu till själva saken ;) Jag hittade en rätt rolig app som heter Keep Calm, ladda ner den!! Ni vet de där Keep Calm and Carry On. I Appen kan ni göra era egna såna, Om ni förstår;) Gör knappt det själv. Vissar några jag har gjort ??
Men nu ska jag joina min familj ute i soffan med att kolla på melodifestivalen Jippi Noooot ;)
Vi hörs Puss o Kram My Love!!

Av My Love Johansson - 6 februari 2013 21:28

Heeej!!
Omg snart gäller det, snart sätter man sig i en bil på väg till mot Sälen och bara lyssnar på musik och chillar :P För att göra det extra bekvämt får man ju inte glömma kudden, trots allt ska man ju tillbringa nästan 8 timmar i bilen och lite på rastplatser lite runt om såklart! Men ja jag måste få lite vila nu Pappa väcker mig typ kvart över 3 och sen kör vi!!! :D
Ni kommer få många ganska korta inlägg och massa bilder av resvägen dit, vill ju att ni ska vara med så gott som de går ;)
Vi hörs imon puss o kram Love!!

Av My Love Johansson - 6 februari 2013 14:22

Hej Hej!! :D
Fortfarande lite krasslig och hängig, är hemma från skolan och e jätte spänd... för som jag säkert har skrivit nån gång, så ska jag ju till sälen typ imon, man kan säga kl.4 på morgonen :D elr om man säger natten haha. Ska ialla fall bli jätte kul och åka skidor, men hade viljat vara riktigt frisk och inte så här typ halvdan men men. Idag har jag mest legat på soffan och kollat film och ätit mycket mat, faktiskt. Men för ungefär en timme sen började jag måla naglarna!! :D och det blev ganska lyckat faktiskt, tycker jag. Jag ska nog gå ut med min Hund Lea och sen tillbaka till soffan. Ohh måste bara säga att jag såg en ganska cool sak på facebook det va nån som hade ritat en vanlig trädstam på ett papper och sen doppade den en petflaska (botten) i färg och sen tryckte den det så vid stammen så det såg ut som blommor på ett träd, jag tyckte det blev jätte fint! Bild finns!!
Jag skriver mer när jag lämnar mitt hem kliver in i bilen och är på väg mot dom snö täckta backarna i Sälen.
Vi ses senare Kram Mylovees!! ;)


Av My Love Johansson - 2 februari 2013 14:47

Hej Hej!!<3
Äntligen har Tomas blivit klar och resultatet är fång:( Så jävla ledsamt 4:e gången nu, känns inte alls kul. Just nu sitter jag i bilen på vägg ner till Mqlmö för lite shopping på Emporia!! Jippi:D Jag får väl köpa något riktigt fint till Cayenne oxå när man ändå är igång!!;)
Snacka om glad överraskning när pappa sa att han ville köra oss till Emporia, han är liksom inte den shopping glad personen som vill tillbringa sin lediga lördag på ett shopping center ;P
Jag Emma Nicole Liv och KusinVitaminen ska gå och titta, köpa, köpa, titta haha Nää men ni förstår!!
Mest taggad över är nog Holister, tänkte köpa nåt linne och kanske en hoodie där | Så jävla snygg kläder det finns i där |
Ooo just det på cubus ska jag handla en svart skit snygg kjol och ja ganska mkt annat Älskar cubus!! NewYorker får man väl kolla efter några västar och jeans kanske... Ja jag ska helt enkelt shoppa loss :D
Stannar nog där till klockan 8 och sen äta nångon stanns. Kommer hem kanske vid halv tio, ska ju lämna av Emma och Nucole oxå !!

Solen skinnet himlen är blå Dagen är helt underbar!! Den kunde har varit perfect om inte min älskade Cayenne hade varit sjuk:(
Men annars är allt bra med mig Vi hörs Mylove!!<3

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards