Our Kingdom

Alla inlägg under februari 2013

Av My Love Johansson - 1 februari 2013 21:26

Jaaa då, då taggar man för shopping på världens bästa shopping center i Malmö. Pappa har gått med på att köra mig Jippi. Ska dit med syrran min kompis Emma och världens bästa KusinVitamin Johanna!!
Läs deras bloggar:
Emmas: emmachristiansen.blogg.se
Johanna: madebyjohannaa.devote.se

Så jävla Niiice ska det bli och jag ska shoppa loss. Leka lite Kissie haha Nää skojade kanske lite där..;P
Mest taggad är man kanske för att shoppa loss på holister!!! :D Sweet!!

Har hänt en sak till fast en rolig, tycker jag då....
Är på G med världens gulligaste kille namnet skriver jag inte ifall han läser min blogg haha...;)

Men nu ska man väl dra sug tillbaka och kolla lite film. Men först MongoSkype med KusinVitaminen!! Haha vi ses och hörs Puss o Kram Mylovees!

Av My Love Johansson - 1 februari 2013 21:14

Idag har inte varit en bra dag... Cayenne har blivit mer halt och känns varm på båda framhovarna men ändå mest på vänster fram. Jag tänker hela tiden på det dåliga, tänk så måste vi avliva henne, det kanske är fång:( Imorgon tidigt kommer världens bästa veterinär som ska kolla henne. Det är ändå 4 gå gen då som hon har fång. Känns helt overkligt och så sjukt ledsamt, kan inte, eller kommer aldrig att förstå det. Tänk att inte behöva gå till stallet helt plötsligt en dag, utan att mocka och göra iordning i just hennes box. Men ja man kan ju bara hoppas på det bästa och lita på att allting kommer att bli bra och helt perfekt igen Precis som innan !:)
Men ja Upptatera mer sen :)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards