Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Omg !!:D

Av My Love Johansson - 20 februari 2013 14:19

Hej på er !! Nu ska jag berätta en underbar sak ... Idag när jag gick ut och skulle ge mina små pluttar mat, mina getter ;) Så hörde jag ett skrik som jag nt har hört sen Jesus och Toffs var små, jag sprang mot getternas hus och när jag tittar in Jo va ser jag, en alldeles Snövit liten bebis, en skilling, oh vad jag blev glad. Jag sprang mot mamma medans jag skrek hämta nåt varmt till Bebisen och manma bara typ VAA?? Och sen sprang jag tillbaka med en filt och jag tog och fyllde en skottkära med hö och en med halm som jag fyllde på i huset så dom inte fryser. Vet nt riktigt om det är en pojke elr en flicka... Men om det är en flicka ska hon lätt hetta Snövit ! Pojke ska han hetta, hmm har nt kommit på de en... Den föddes idag den 20 februari 2013. Nej vad kul, ska gå ut där varje varje dag efter skolan. Getter som mina, är så himla mysiga, att sitta där inne i huset och ha dem i famnen och ligga med huvudet mot dem är helt underbart, på sommararen när man badar dom och bara ja Mina getter är världens bästa!!

När jag och min familj flyttade hit till mitt hus, fick man en get som hette Bussan med så ja man kan väl att det var de som började med att vi skaffade fler getter. När jag fyllde 8 fick jag en han get Frej och ja Bussan och Frej gick tsm och en dag fick dom tvillingar som hette Mimmie och Musse ;) Ja det har bara fortsätt att få nya getter och just nu har vi bara tre Tofs, Jesus och den lille. Just nu sitter och har den lille i damm en och myser lite medans den biter på mins fingrar ! Jätte gulligt:*

Kommer lite uppdate senare!! Kram Love :)

 
 
Ingen bild

Mira

20 februari 2013 14:23

Omg :O Vad gullig den är !! Ett ganska gulligt kill namn är Stampe!!

My Love Johansson

20 februari 2013 14:32

Ja Gud De va gulligt, vet du när jag satt där inne och skrev inlägget så kommer pappan in och då börjar Lillen att stampa lite så med ena frambenet :)

 
Ingen bild

Thilde Trofén

20 februari 2013 14:30

Vad söt Saknar mina ! Jag har oxå haft getter men när jag flyttade kunde vi inte ha kvar dom ! :(

My Love Johansson

20 februari 2013 14:31

Oh Vad synd! Förstår att du saknar dem men dom har det bra , och vet du dom saknar säkert dig oxå !! :)

 
Ingen bild

Malin Ohlsson

20 februari 2013 14:36

Ohh vad gullig !! Måste bara säga att din blogg är ass grym och du bryr dig nt om vad andra tycker och tänker. Läser din blogg varje dag !! Och tycker att fler borde göra det !! Jag har själv inte tid att blogga men jag är glad att du har det !! Puss // Bloggläsare

My Love Johansson

20 februari 2013 14:38

Tack så mycket!!:) Försöker bara att inte bry mig om alla andra som tror att dom är bättre och snyggare ön mig. Hoppas att du fortsätter läsa !;) Kram Love!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards