Our Kingdom

Alla inlägg under augusti 2013

Av My Love Johansson - 4 augusti 2013 22:47

Ansiktsmask!!
Med lurarna i örat & paddan i famnen, ohh så bra jag har de;)

Av My Love Johansson - 4 augusti 2013 22:43

Äntligen!!:*
Ohh hej hopp i sängen;) Gud så trött jag är, fram med paddan & lurarna. Sen blir de girlygirly:*

Imon kommer mina nya "stuff" ut här, dem berömda leopardbyxorna, väldigt populära i kommentarsfältet:) Kul! Hitta min älskling, pälsväst på favo Zara, så skön & så himla snygg:) Finns verkligen fina kläder på Zara, formella. De jag gillar med min "stil" Ibland lite avslappnad, cool stil, ibland formell, HELT olika. Rätt skönt, så man kan variera sig lita;) Men vissa!! Så sjukt insatta i sina stilar, punkare t.ex, lever sig verkligen in i rollen, & coolt är de, verkligen en speciell klädsel, sminkning. Skramel & blod.
Undra egentligen varför man blir så olika!.. Vissa ska ha päls & andra kedjor, hmm ja de tar jag mig en funderare om:)

Ohh vill bara gå & lägga mig!! Men Johanna ska ringa, såhär om en timme.. Men det bara att hålla sig vaken, gör en ansiktsmask & mys med paddan lite:)

Av My Love Johansson - 4 augusti 2013 16:40

Var en snabbis hemma hos Anton & nu väntar vi på Felix, så blir de bandsjön. Såå sjukt varmt idag, solen baah stecker & totalt vindstilla.
Skönt, sommar & grymaste vännerna:)

Köpte inte så mycket men visar senare:* Hörs

Godaste drickan!!

Av My Love Johansson - 4 augusti 2013 14:09

Hej. Anton.

Av My Love Johansson - 4 augusti 2013 10:01

And we going in!!:*

Av My Love Johansson - 4 augusti 2013 08:39

Då är vi påväg mot Ljungbyhed, hämta upp Anton & Felix, in till Klippan & hämta Danne. Typ 0910 sitter vi på bussen in mot väla:) Uppdaterar så mycket de går, outfit bild glömde jag helt idag, jaja vi höres:*

Av My Love Johansson - 3 augusti 2013 23:49

Blir upp tidigt imon, redan 7. Åker hemifrån vid 08:20, hämtar upp Anton & Felix, drar in till Klippan & möter upp Danne. Bussen går 09:10 mot väla. Kul att "shoppa" med killar:) Mylovees kommer vara uppdaterat under dagen, mest bilder & rubrik.
Nej, om jag ska orka upp imon bör jag nog släcka nu, godnatt på er<3

"GIRLYGIRLYGIRL" #love

Citatet talar;)

Av My Love Johansson - 3 augusti 2013 21:50

Serie på G!!:)
Chips, dipp, GLASS, hallon "levande ljus" mys stämning;)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards